bölüm 2

21 5 0
                                    



     O sıralar kutsal la çıkıyordum ve onun bile haberi yoktu.

    Okuldan dönünce direk dedemin yanına gittim ve  ''amcam ne yapmış  Konuşmuş mu okulun müdürüyle '' diye sordum. Dedemde '' konuşmuş okula daha önce hiç yabancı birisini almadıklarını ama almayacakları anlamına gelmediğini müdür yardımcılarıyla konuşacağını söylemiş''dedi. Durdu durdu ve ''az kalsın unutuyordum yaşlılık işte amcan birde müdürün  e-mailini istemiş o size kendini tanıtan bir yazı atar sizde ona göre karar verirsiniz demiş''dedi dedem.

        Bende hemen bilgisayara koştum ve kendi kendimle konuşmaya başladım ''böyle şeyler yapmamalısın Fatma daha dedenden müdürün e-mail adresini almadın kime göndermeyi planlıyorsun ayrıca bilgisayara da yazık yani heyecandan çok sert davranıyorsun şu an nasıl hayatta merak ediyorum'' dedim ve ''yine çok konuştun Fatma bu sende hastalık olmaya başladı susta dedeni çağır'' diye kendimi susturdum ve ''deedee'' diye bağırdım.

       Dedemde "e-mail'i almayı ne zaman akıl edecek diye düşünürken sonunda akıl ettin, al" dedi ve e-mail adresini verdi. Birlikte bir yazı yazdık ve gönderdik. Aradan günler, haftalar geçti cevap gelmedi. Her gün cevap geldi mi diye e-meile bakıyordum ağabeyim dalga geçmeye başladı "sen rüyanda görürsün Koreyi" deyip duruyordu. ( zaten görüyordum sıra gerçeğini görmekte)

                                YARIYIL TATİLİNİN 8. GÜNÜ

        Yine e- maile bakarken ağabeyim "sen anca hayal kur " dedi ve bardağı taşırdı. Döndüm arkamı ve " ben hayallerimin gerçekleşeceğine inanıyorum ve gerçekleşeceğine inandığım hayalleri kuruyorum" dedim ve bilgisayara döndüm birde ne göreyim okuldan cevap gelmiş onu görmemle çığlık atmam bir oldu. Ağabeyime hemen yanıma koştu ve meile tıkladı ( oha nereden anladı meil geldiğini ben sadece çığlık atmıştım oysaki) Korece yazdığı için bir şey anlamadı ama ben okuyunca direk "deedee..." diye bağırdım.

        Ağabeyim meraktan çatladı '' ne oldu ne yazıyor orada'' diye sormasına rağmen dedem gelene kadar bir şey söylemedim. Dedem içeriye '' ne oluyor kızım ne oluyor kızım'' deyince ağabeyimin yine espiri yapası tuttu ve " fiberliyoruz dede fiberliyoruz" dedi. Ben bu espirisini de diğer espirileri gibi duymamazlıktan geldim ve dedeme "okuldan cevap geldi okula kaydım yapılabilirmiş ama üç sınava tâbi tutulacakmışım. Dil sınavı (tâbi yi çevire bildiysem kesin geçerim), bilgi kontrol sınavı ( bundan kalma ihtimalim çok yüksek), yetenek sınavı. Yetenek sınavı derken?" dedim ve dedeme döndüm "amcan dans ettiğini söylemiştir" dedi ve içime su serpti bende korkmuştum "ha... Birde kayıtların son günü 14 haziran mış" diye ekledim.

                             2. Dönem
        Yarı yıl tatili bitti Kore'ye gideceğimi yakın arkadaşlarıma söyledim. Gizem devamsızlıktan kaldığı için okula gelmemeye başladı. Kutsal ile ayrıldık ve bu süre içinde Numan ile dahada yakınlaştık. Arkadaş çevreme yeni kişiler eklendi Melike, Yağmur, Kübra, İrem, Volkan, Ramazan, Ömer, Furkan bunlar sınıf arkadaşlarım Gizem gidince onlarla takılmaya başladım ve iyi kide başlamışım hepside çok iyi arkadaşlar ama Melikenin yeri bende nedenini bilmiyorum ama ayrı işte. Birde Doğuş var okulun popisi, yakışıklı çocuğu ( bir ben yakışıklı bulmuyorum herhalde) bir türlü inanmıyordu dedemin Koreli olduğuna hatta bana Mardinli diyordu, onunda bende yeri ayrıydı.

        Ama Halil'in yeri daha bir ayrıydı yani Halil Enes ama ben ona gözlük derdim sonra tanıştık adını öğrendim arkadaş çevresi ona Herry diyordu herry potter benzediği için. Her gün yanyanaydık artık Numan bile kısanıp küsmeye felan başlamıştı ama elimde olan bir şey deildi onu görmek istiyordum onu seviyordum sonra öğrenim ki oda beni seviyormuş. Numan'a söylemiş ondan sonra Numan aramızı yapmaya çalıştı ve yaptı da bana ya bana " seni seviyorum" dedi.Çıkmaya başladık her şey çok güzel gidiyordu ki birden bana soğuk davranmaya başladı.

Arkadaşlar 3-4 bölüm boyunca Koreye gitmeden önceki hayatımı anlatacağım daha sonra ilk bölümün başından devam edeceğim lütfen okumaya devam edin desteklerinizi bekliyorum...👍👍✌✋ hadi sizleri seviyorum 😘😘 öptüm...
         

Hayaldi Gerçek Oldu (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin