bölüm3

15 4 5
                                    

Artık hiç yanıma gelmiyordu ben yanına gittiğimde yüzüme bile bakmıyordu. Sürekli Başakla geziyordu, bu sadece benim değil arkadaşlarımın bile sinirini bozmaya başlamıştı. Ayrıca ağabeyim gelip benim için iki haftalık yani karne gününe kadar izin almıştı ve bunu biliyordu okuldaki son günüm olmasına rağmen, beni üç ay boyunca görmeyeceğini bilmesine rağmen benimle deilde onunla olması beni çok üzmüştü.

        Eve geldiğimde hemen mesaj attım ama cevap gelmedi birşey olduğu belliydi ama ne olmuştu. Halil'in bir arkadaşı mesaj attı benim yüzümden annesiyle tartışmış. Halil kıza sürekli benden bahsediyormuş. Bunları duyunca Halil'i kaybetmekten o kadar çok korktum ki bayıldım.

        Öylece olduğum yere yığıldım. İki gün hastanede kaldım eve gelince kıza olanları anlattım ve Halil'e söylememesini istedim çünkü üzülmesinden korkuyordum.

        Ben onun için koreye gitmekten vazgeçmiştim. Ona o kadar çok farkında olmadan bağlanmıştım ki onu kaybetmeye dayanamadı bünye ve çöktü.

       Birsüre düşündüm ve hiç kimsenin hayallerimden daha değerli olmayacağını anladım ve Koreye gitmeye karar verdim. İki bilet aldık ve ağabeyimle birlikte gittik. Amcam bavul getirmemi istemediği için bavulum yoktu telefonum bile evde kaldı. Koreye gittiğimizde ağabeyim beni havalimanına, bizi karşılamak için gelen amcam ve kuzenlerimin yanına götürdü vedalaştıktan sonra tekrar uçağa bindi ve gitti.( buralar pek ona göre bir yer değil)

        Evet arkadaşlar kore maceram bu bölümden sonra başlayacak...
        Umarım beğenmişsinizdir kitabımı... Bu bölüm ne kadar kısa olsada...
        Diğer bölümlerin uzun olacağıni söylemeliyim...✋✋✋
   

Hayaldi Gerçek Oldu (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin