Hemin gun gece 06:15de sagollasdiq. Iwe gedeceydi saat 8de. Bir iki defe iwe gecikeseksen sagollasaq sabah danisariq dedim. Yox birazda danisaq sonra sagollasariq dedi. Sagollasanda mene bir kelme bunu dediki: "heyatda en boyuk qorxum kimese baglanmaq idi ve sene baglandim. Meni hecvaxt terk eleme"... Seher iwe gecikmisdi. Mudir zeng edib durquzmusdu. Yene o iwe catan kimi yazdi mene: salam necesen. Her gun seher 8yada 9dan gece 5-6 ya kimi danisirdiq. Dersde zaryatkam qutaranda ele yerde otururdumki telefonu zaryatkaya kecire bilim. Onunla danisanda cox xosbext olurdum. Ona siqereti tergitdim. Cetin oldu duzdu. Ama axirda tergite bildim. Romantik biri deildi. Sevgili oldugumuz gunnen belliydi. Hemise deyirdiki: men romantik deilem. Bunu mennen istemede. Menim sene ne qeder deyer verdiyimi bilirsen. Ama mene demeki sevirem de surprizler et ne bilim mennen bele weyler isteme. Onsuzda sevdiyimi bilirsen. Sene seni sevdiymi hiss eletdirirem. Mende onun bu halini beyenmisdim. Her kesden ferqliydi. Canim cicimli sozler iwletmirdi. Sevmiremde o tip oglanlari. Men ozum oglan kimi boyumusem. Birinin mene qiz oldugmu demesi lazim idi. O mene bunu hiss eletdirdi. Hara gedirdimse icaze almaliydim. Nese yeni bir geyim alanda ona seklini cekib atmaliydimki qisa dar aciq olub olmadigna baxsin. Bu yay ailevi rusiyaya gedecekdik. Bunu ona deyende deli oldu. "yoxhec yere getmiyeceysen. Ozbasina deilsen sen. Ozuncun qerarlar verirsen" nese bele eseblesdi. Mende dedim: men bu qerari sennen evvel vermisdim. Pasportumuda almisam. Dediki: getmiyeceysen dedim sozumnen cixma.qerari mennen evvel vermisen ama indi men varam! Sen getsen qayidanda men olmuyacam. Hec yere getmirsen. Biz evlenende ozum seni hara istesen aparacam. Ama ozumle. Indi olmaz." getmedim mende. Heckes mennen bu terzde danisa bilmezdi. Ama onun bucur danisigi ne qeder qeribe olsada xosuma gelirdi. Sevgili oldugumuz gunun seherisi mene teze profil acdi. Dediki bu profili bagliyirsan ve menim acdigim teze profili isledirsen. Butun sinif yoldaslarimla tebiiki oglanlarla elaqemi kesdi. Teze profili acanda soyad olaraq oz soyadini yazmisdi. Gorende sorusdumki: nie mirzeyev? Dedi: gec yada tez mirzeyev olacaqsan. Mende istedim indi mirzeyev olasan. Indiden aliwasan yeni soyadina. Bu sozu cox xosuma gelmisdi. Profilimide baglamisdi. Hec kes mesaj yaza bilmezdi. Hec kes dostluq ata bilmezdi. Ozunede kim dostluq atirdisa screen edib mene atirdi. Ne olurdusa xeber edirdi mene. Bir birimizden hec neyi gizletmirdik... Ikimizde cox xosbext idik... Ailemnen gormediyim sevgini o gosterirdi mene....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevgilim...
Short Storytam 11 ay once tanidigim sevdiyim insandan yazacam. meqsedim oxucu sayi toplamaq yada basqa bi wey deil. sadece icimdekileri bura tokmek istirem. onu cox sevirem...kitab yazmiram. Onunla kecirdiyim bu 11ayi yaziram. Eslinde yazmaq fikrim yox idi. Am...