deyismisdi...

99 8 3
                                    

Son vaxtlar cox deyismisdi. Zeng edirdim zenglerimi acmirdi. Gun erzinde 1 defe danisa bilseydik wukur idi. Soyuq danisirdi. Iwim var yada yuxum gelir deyirdi hemise. Iyunun17si gorusecekdik. 1gun evvel zeng etdimki seni necede durquzum. Her seher iwe men durquzurdum onu. Yatib qalmasin deye hemin gunude durquzmaqcun saati sorusacaqdim. Seherden axsama kimi zeng etdim cavab vermedi. Axirda gece saat 2de ozu zeng etdi. Niye cavab vermirdin zenglerime dedim. Iwim var idim sene sabah bir wey deyecem dedi. Mende: ne deyeceysen indi de. Bilirsen gece yata bilmerem dedim. Sesi cox qeribe gelirdi. Yorgun idi ele bilki. Rusiyaya gedirem dedi. Susdum... Sakitce agladim. Istemeden gozumden yas suzuldu. Nie dedim hardan cixdi rusiya sobeti dedim. Sabah etrafli danisariq dedi.
Men: yox bu deqe danisaciq dedim.
O: yorgunam gunay bugun sened isleriyle falan mesgul olmusam. Insaallah sabah danisariq dedi. Sagolllasdiq.  Hemin gece yata bilmedim. Hemin gun seherde bibi gelmisdi bize. Gunayi istiyirler dedi. Soz gonderibler elci gelmek istiyirler. Mende yox olmaz getmirem eziyyet cekib gelmesinler dedim. Bibi istesen rayonda istesen bakida istesende rusiyada qalacaqsiz evi var her 3 yerdede masini var iwi var dedi. Mende madiyyat her wey deyil dedim. Gorusduk. Rusiyadan qohumlari zeng edibmis. Bunu isteyib gelsin burda bir yerde isleyek deyib. Mende getmiyeceysen dedim. O baxacam hele dedi.
Men: eger sen getsen biz olmuyaciq ve mende gedecem dedim
O: sen hara gedirsen?dedi. Dunenki sobeti danisdim ona. Inanmadi ele bildiki ona inad olsun deye yalandan deyirem.  Hemiseki kimi normal kecdi gorus. Eve geldik yene soyuq idi. Gedirem dedi. Mende getme dedim ama sonra ne istisen ele mene gore iwinnen olma dedim. Ayrildiq. Ama herden facebookda danisirdiq. Bir gun zeng eledi. Halalliq istedi. Neyin halalligini istisen dedim. Bu 9-10 ay erzinde yasadigimiz her seyin halallihgini istirem dedi. Sohbet o olanda hec vaxt aglimla hereket ede bilmirdim. Ureyimden geleni dedim bu defede hemiseki kimi. Hec olmasa sen gedene kimi danisaq dedim. Ne faydasi olacaq. Hemin vaxt ayrilanda daha cox aci cekeceysen ve men bunu istemirem indi sagollasaq ve men sakitce gedim ne vaxt getdiyimi bilme dedi. Bes indi aci cekmiremmi? Yada cekmiyecemmi dedim. Men seni unutmaqcun sevmemisdim dedim. Sadece bu bir nece gunu mene cox gorme dedim. Razilasdi. Bir nece gun danisdiq. Sonra yene zenglerime cavab vermedi. Dahada soyuq danisirdi. Her defe qelbimi cox pis qiridi. Ama ondan ayrila bilmirdim. Belece Tamam elaqemiz kesildi. Ama sonra rusiya sobetini yalan oldugunu bildim. Niye yalan dedin mene? Deye sorusdum. Cavab vermedi. Hemise deyirdi sen xosbext olmalisan. Meni unut geleceyine bax seni isteyen biriyle aile qur. Ama incitmesin seni. Men seni xosbext ede bilmerem deyirdi. Ama ayrilsaq bele yenede qisqanirdi. Bir gun qrupda sekil paylasdim. Hemiseki kimi ozunu tanimayan oglanlar guya zarafat etdiler. Mende cavab yazmadim. Sonra qrupda bir qiz meni mudafie eledi. Mende qiza: bos ver her kes oz seviyyesini gosterir. Onlarin seviyyesine dusub onlarin cavabini vermek istemedim dedim. Oglanlarin yazdigini o gordu. Sekle rey yazdiki: bu qiz hecvaxt tek deyil. Olmuyacaqda! 31 avqust mene mesaj yazdi hemin gun...

sevgilim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin