25 oktyabr... O gun heyatimin en xosbext gunu idi. Sagollasmagimizi saymasaq.
Eslinde heyecanli deyildim. Ele bilki hergun gorduyum insani gorecekdim. Hemiseki kimi geyindim makiyaj etdim. Sirf goruse gedirem deye ferqli nese etmedim.saat 12-de gorsuecekdik. Meni universitetin qarsisindan goturecekdi. Geldim universitete. Zeng etdim hardasan? Dedim. Qapi agzina cix gelirem mende avtobusdan dusmusem dedi. Cixdim qapinin yaninda durdum. Seni gormurem axi dedim. Ama men seni gorurem dedi. Baxdim yenede gormedim. Gel ag kapwionlu qiz dedi. Basimi qaldirdim duz qarsimdaydi yolun o biri terefinde. Onu gorende cooox heyecanlandim. Gozlediyimden daha ferqliydi. Sekildeki insanla o ele bilki tamam basqa insanlar idi. Ilk gorusde awk bu olmaliydi. Yerimde donub qaldim. Geldi goturdu meni. Ve getdik. Seher 7den oyanibmiw. Salona gedib sacini salonda duzeltdirmisdi) eynindeki paltar sac duzumu dediyi her bir kelime hamisi tek tek Aglimdadi. Goy sarocka geyinmisdi. Goy polklassik salvar. Gozleri cox qesey idi. Men kirpik xestesiyem. Cooox uzun kirpikleri var idi. O danisirdi. Men hecne demeden ona qulaq asirdim. Sonra dediki: gozlerim haqda hecne demiyeceysen? Men: ne deyimki? Dedim. Oda: ne bilim men ilk defe goren her kes gozlerim haqda nese deyir. Narkaman gozune oxsuyur deyirler. Men: sende bunnan fexr elisen? Dedim. Yox fexr elemirem. Her kes ne deyirse onu deyirem. Bes sen ne fikirlesirsen dedi. Haqqini yemiyim gozlerin cox qeweydi. En coxda kirpiklerin. Ilk gorende ele bildim qaldirmisan kirpiklerini. O derecede uzun idi. Cole qatlanirdi kirpikleri. Dedi: yox bir daha neler. Seher yemeyi yememisdi. Dedi: gedek bir restoranda oturaq bi weyler yeyek. Acindan olurem. Seherdendi hecne yememisem. Dedim: yeyib gelerdin. Dedi: vaxt olmadi. Dedim: menim ureyim istemir istisense gedek bir yerde oturaq sen ye. Men yemiyecem. Dedi: yox ele wey olmaz men tek yeye bilmerem. Getmedik yemeye. Genclikde gezdik. Az qaldi masin vursun meni. Cekdi qiraqa meni dedi: delisen? Masin vursa hemin deqe oleceysen. Kulek esse aparar seni neinki masin. Dedim: niye qiwqirsanki isteyerek ozumu masinin altina atmadimki. En nifret elediyim bir wey kiminse ustume qiwqirmasi idi. Dedi: bagisla. Qiwqirmaq istememisdim. Sadece qorxdum sene nese olar deye. Sene bir wey olsa men neyniyerem bes? Getdik parkda oturduq. Hemin deqe telefonumu aldi. Watsapa sekillere her seye baxdi. Bu sekilleri mene niye atmamisan dedi. Halbuki 12 gun idi danisirdiq. Ve 100den cox onda seklim var idi. Dedim: neyniyim? Butun qalereyani atim sene? Dedi: onu sorusmaq lazim deil. Atmalisan hamisini. Eve geden kimi atacaqsan! Bir az oturduq sonra yene gezdik. Yolu kecende elimnen tutdu. O an... O an ureyim ele mohkem doyunduki ele bildim bu deqe yerinnen cixacaq. Yada ureyimin doyuntusunu esidecek deye cox qorxdum. Men o hissi hecvaxt yasamamisdim. Omrumun sonuna kimide birde hecvaxt o hissi yasamaram! Elimnen tutdu yolu kecdik. Sonra baxdi mene guldu. Istiyirdin elinnen tutum? Dedi. Mende zarafata: yox dedim basimi asagi saldim. Onda buraxim elini dedi elini cekmek isteyende men qoymadim buraxsin elimi. Dedi: bes noldu istemirdin? Guldum... Geze geze nerimanova getdik. Yolda tanis birini gordum. Oglan idi. Eyni mektebde oxumusduq ve menden 1 sinif boyuk idi. Oglani gorende basimnan salamlasdim. Bilmirem belkede sehv etdim. Yanimda sevdiyim biri ola ola basqa bir oglana salam verdim. Ama o oglanida nece il idi taniyirdim.salam vermeseydim ayib olardi. O kecennen sonra allah mehriban elesin dedi. Mende: eyni mektebde oxumusuq ordan taniyiram dedim. Inanmadi. Mende en yaxin dostums zeng etdim. Dedimki: tural var idi bizden bir sinif yuxari onunla menim salam sagoldan basqa bir elaqem var idi? Yox dedi. Mende sagollasdim dostumla. Qiz cavab verende telefonu onun qulaqina tutdumki ozu esitsin. Bilenden sonra rahatladi. Ama mene pis tesir etdi. Mene guvenmemesi. Butun nastrenyam oldu. Ne qeder guldurmek istedi uzr ustedi ama yenede mene pis tesir etmisdi. Dersimin baslamasina az qalmisdi. Yavas yavas gedek dersim basliyacaq dedim. Geldik. Universitetin qarsisinda dayandiq. Tebiiki sifet elirdim. Dedi: opum gedim uzunnen. Dedim: yox. Dedi: niye? Istemirem dedim. 30deqiqeye yaxin dayandiq. O ureyim isteyir opmek dodaginnan demiremki uzunnen opim dedi. Mende: yox olmaz opmuyeceysen. Derse gecikirem icaze ver gedim dedim. Gordu icaze vermiyecem dedi yaxsi get! Elimi buraxdi. Ele buraxdiki hemin an pesman oldum. Cunki cox qirilmisdi. Hecne demedim. Uzumu donub getdim. Ama donen kimi arxaya qayidib opmek istedim onu. Bagisla demek istedim. Deye bilmedim. Arxama baxmadan getdim. Ama cox pesman olmusdum. Men uzr istemeyi bacarmirdim. Onunla taniw oldugum gune kimi heckesden uzr istememisdim.belke ele ona gore hemin vaxt uzr istiye bilmedim. Universitete giren kimi zeng eledim ona. Acmadi zengimi.. Yazdim cavab yazmadi. Bilirem cox pis xetrine deymisdim. Ama istemeden etmisdim bunu. Cox qorxdum. Ayrildiq deye....hemin gun ne qeder zeng eledim ne qeder mesaj yazdim acmadi hec birini. Axirki axsam cavab yazdi. Heyatimda ilk defe o gun ilk insan idiki uzr isteyirdim. Mene dediki: gunay cox gozel bir gun kecirdim senle. Ama sonunda sozumu yere saldin. Hemde bunu sevmediyimi bildiyin halda. Butun yol uzunu elimi qoxlamisam. Etrin elimde qalmisdi. Seni bu qeder cox sevirem. Ama bir uzunnen opmeyi cox gordun mene. Men bele dusunmemisdim... Duz 2gun kus qaldi. Ama sonunda barisdiq... Hemin gun anladimki men onu heqeten sevirem. Ve o menimcun duzgun insandi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevgilim...
Short Storytam 11 ay once tanidigim sevdiyim insandan yazacam. meqsedim oxucu sayi toplamaq yada basqa bi wey deil. sadece icimdekileri bura tokmek istirem. onu cox sevirem...kitab yazmiram. Onunla kecirdiyim bu 11ayi yaziram. Eslinde yazmaq fikrim yox idi. Am...