O: salam burdasan?
Men: salam. Esidirem.
O: ne vaxt goruse bilerem sennen sene niye ayrildigmin sebebini deyen deildim. Ama uje ozumde saxlamaqdan sixildim.
Men: nieki ( yani niye ayrildinki?)
O: senin bu hereketlerni gorennen sonra vapwe deli oluram paylasdigin o sekiller statlar.
Men: de sebebini
O: ancaq uzbeuz danismaliyiq burda desemde basa sala bilmiyecem
Men: sabah zemg elesem? Bu tezliye goruse bilmiyecem.
O: men rayondayam. Eger sabah goruse bilessense gelim bakiya.
Men: sabah zeng ederem
O: deyen deildim. Ama uje mene ele gelirki demeliyem.
Men: goruse bilmiyecem
O: gunay men xesteyem basa dusursen xesteyem
Men: ne ne xestesi nolub???
O: seni cox sevdim seninde meni sevdiuini billem. Ikimizde bir birimizi sevirik deliler kimi..ama men bele edib ozumu senden soyutmaqa mecbur idim duzdu ozumu pis biri kimi tanidim ayrildim. dedim belke bele yaxci olar. Men pis biri kimi taninim ama sen omur boyu xosbext ol. Ne eledimse seni sevdiyimcun senin geleceyincun eledim. Men cox omurlu biri deilem istemiremki sende menle bedbext olasan. Bax bele ona gorede bulari etdim. Ama olmadi olmadi... Mende beyin daxili wiw var mualiceside yoxdu. Hekimler texmini bir vaxt qoymuyublar ama uzun omurlu biri deilem. 5-6 il ceker. 5-6 il. Bunu sene demeli deildim. Ama uje mecbur oldum. Bagisla meni. Xosbext ol men fikirlesdim sennen ayrilaram senede elci geleceydi o oglana gedersen oda olmadi.
Men: nece vaxtdi bilirsen bunu?( wokdaydim heqetende hemin an hiss etdiklerimi hec vaxt basa sala bilmerem.)
O: bunlar sene nagil kimi gele biler ama bu beledi. Sennen ayrilmazdan 2 ay evvel
Men: nie demirdin?
O: deye bilmezdim. Ozumu pis biri kimi tanidib ayrilmaliydim sennen
Men: demeliydin. Men seni hemise sevmisem... Men seni xeteliyine gore terk elemezdim hecvaxt..
O: bilirem ele ona gorede demedim.
Men: hecmi cixis yolu yoxdu? Mualicesi.
O: yox
Men: sen menim herseyimsen men seni itirmek istemirem..
O: gunay mecburuq ele buna gorede sennen halalliq istemisdim. Eyer menim fikrim basqa olsaydi halalliqda istemezdim. Ama ayrilmaliyiq yollarimiz ayri ayridi.
Men: buna mecbur deilik
O: gunay ayrilmaliyiq. Sen cox yaxci ve saf qizsan amma sen xosbext olmaga layiqsen menle olmagin duzgun deil.
Men: bir defede mene qulaq as. Bir defede menim dediymi edek.
O: ne etmeliyikki...
Men: ayrilmiyaq hara qeder gede bilirikse gedek ama ayrilmiyaq men senin yaninda olmaq istirem.
O: yox gunay bax bunu isteme. Sen gencsen gozelsen. Sen oz aileni qurmalisan men hecvaxt buna razi olan deyilem
Men: vecime deil ne aile ne geleceyim... Eger o geleceyimde sem yoxsansa cehennem olsun her sey...
O: yox gunay bunu sene demeli deildim. Ele meni pis biri kimi tanimaliydin cox naxaq dedim.
Men: kaski ilk bildiyin gunden deyerdin.
O:men soz vermisdim deyen deildim. Ama sene orda oglanlarin ele davranmagina dayana bilmedim.
Men: soyecem indi oglanlarida sabah zeng edecem danisaciq tammi?
O: yaxci ama danismasaq yaxcidi.
Men: danisaciq.
O: birinci yalanim rasiyaya getmek olduki belke yaxci olar. Xosduqnan ayrilariq. Sonradan gordum alinmir birce yolum var idi. Senle pis davranim seni acilamaq.. Ondada icim yanirdi seni ele gorende
Men: rusiya sobetinin yalan oldugunu bildim sonradan ama nie yalan dediyni bilmedim.
O: neise gunay bow ver
Men: ...
O: gunay ayrilmaliyiq.
Men: seni cox sevirem
O: mende seni. Yollarimiz ayridi...
Men: ama istesek bir olar. Sonuncu gorusde bilirdin.?
O: he.
Men: bakiya nevaxt gelirsen?
O: bilmirem
Men: gorusmeliyik.
O: gunay men deyirem elaqeni kesek sen goruwden danisirsan.
Men: onsuzda oktyabrda gorusecekdik. Soz vermisen axi..( menim onda klonum var idi. Sirf onu goturmek behanesile gorusecekdik oktyabrda. Cunki oktyabrda 1ilimiz tamam olurdu.)
O: gunay bele eleme
Men: soz vermisen tut sozunu
O: yaxci
Men: hem ne bilisen nece olacaq?
O: neceki...
Men:yaxci olacaq. hekim cox soz deye biler. Sen yaxci olacaqsan. Olmalisan. Hecne olmuyacaq sene. Allahin yazdigi omru hekim ne bilirki?( hansiki bu sozleren ozumude onuda teselli edirdim..)
O: gunay nese bagliyaq sobeti. Hecne yaxci olan deil. Herweyde deqiqdi. Beyin daxili wiwdi. Bunun neyi yaxci olacaq bilerki?
Men: duz direm umidnini nie kesirsenki seni heyati allah verib hekim.yox!
O: gunay xaiw deyis sobeti.
Men: men seni istirem sennen geleceyim olsun. 1il 5il 10 il yada 50il ferq etmez geleceyim sennen olsun.
O: olmuyacaq gunay. Bunu isteme mennen.
Men: bir soz sorusum?
O: buyur
Men: xosbext olmagmi istisen?
O:he
Men: bes sensiz xosbext olacaqmi nece dusunursen?
O: olacaqsan. Mecbursan buna. Eger meni heqeten sevirsense dozmelisen buna. Gunay ele bilki hecne dememisem sene. Ve yene meni pis biri kimi tani. Ama xaiw danismayaq. Ayrilaq bitsin hersey. Gorusene kimi danismayaq gorusennen sonrada bitsin hersey. Unut meni xosbext olmaga caliw.
Men: elaqeni kesmeyek.
O: nie...
Men:cunki
O:cunki ne? Cunki meni sevirsen billem ele mende bunnan qorxuram elaqeni kesmek istirem
Men: men heyatimda ilk defe birini bu qeder sevdim. Aile qursam bele o insani sevmerem!
O: bunu billem.
Nese bele sagollasdiq. Seher zeng etdim danisdiq. Elaqeni kesdik o istedi deye. Ama yenede menim heyatima qariwir. Ve men sen kimsen qarisasan demirem. Deye bilmirem. Kimine inandirici gelecek kimibe yalan. Ama olan budu. Onunla yazismalarimizi hamisina tek tek baxib bura yazdim.. Sonuncu gorus olacaq. Oktyabrda ama insaallah son olmaz hemiseki kimi... Onu cox sevirem her kesden her weyden daha cox. Gel dese hecneyi dusunmeden gederem. Biri var sevmediyim biriyle aile qurub sonsuza qeder bedbext olum. Ama biri var 5-6 il ne qeder omru varsa onunla yasiyim. Azda olsa xosbext olum. Onu tanidigima hecvaxt pesman olmadim. Olmuyacamda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevgilim...
Contotam 11 ay once tanidigim sevdiyim insandan yazacam. meqsedim oxucu sayi toplamaq yada basqa bi wey deil. sadece icimdekileri bura tokmek istirem. onu cox sevirem...kitab yazmiram. Onunla kecirdiyim bu 11ayi yaziram. Eslinde yazmaq fikrim yox idi. Am...