Pov Chelsea:
Zie ik opeens een spin op de grond precies voor de douche. En geloof me ik ben voor niets en niemand bang... Maar voor dieren? Ik heb een fobie voor dieren. En niet zo'n kleine ook. Ik raak ik paniek en weet niet eens meer wat ik doe, ach ja hoe moet ik t dan ook? Ik kan geen ene kant op... HIJ STAAT VOOR MIJN VOETEN!
Pov Skylar:
-Damn wat is ze hot! En ze heeft echt een lichaam waar je u tegen kan zeggen. Damn it. Ik ben blij met m'n kamergenoot eerlijk gezegd.
*Ja voor een avond ja!
-HAHA dat klopt helemaal duivelse gedachte ik, ze is hot voor 1 avond. Misschien wel een paar extra aangezien we een tweepersoonsbed moeten delen en ze bij mij op kamer komt.
*Goed nagedacht andere duivelse gedachte ik.
Ik zal d'r krijgen hoe dan ook. Ze zal voor me vallen en om me smeken. Net zoals alle andere wijven op deze school. Ik ben de badboy van de school, nee fout, correctie: ik ben de badboy van deze stad en iedereen doet wat ik wil en zeg. En daarmee punt uit.
Ik word uit m'n gedachte weggehaald als ik opeens iemand hoor schreeuwen. "SKYLAR!" "SKYLAR!" "SKY KOM SNEL ALSJEBLIEFT!" Ik gooi de slet die nog op me ligt zo snel mogelijk van me af en pak snel m'n kleren en doe ze aan. Vervolgens zeg ik tegen de slet dat ze zich aan moet kleden en op moet flikkeren uit m'n kamer. Na al dat drama ren ik naar boven. Zoekend van waar dat gegil komt. Als ik eenmaal voor de badkamer deur sta hoor ik d'r weer schreeuwen. "Skylar kom alsjeblieft!" Roept naja schreeuwt Chelsea. Ze klinkt best bang eigenlijk. "Chels hoe moet ik binnen komen, de deur is opslot?" "Nee hij is open, ik heb hem niet dichtgemaakt." "Oh okay dan, ik kom." Ik open de deur en even verstijf ik. Er staat een naakte EN huilende Chelsea voor me. "Ben je klaar met staren? En kan je me nu helpen?" Klinkt een licht geïrriteerde stem. "Nou eigenlijk babe..." "Houdjebek en help me!" Kapt ze me af. Ik pak een handdoek en geef haar die. Snel doet ze 'm om haar lichaam heen en bibbert al wat minder van de kou. Als ik nog steeds voor d'r sta springt ze in m'n armen en hangt een beetje op me. Ik schrik eerst licht en til d'r dan toch op. Ze heeft d'r benen om m'n heupen geslagen en zo lopen we de slaapkamer binnen...Pov Chelsea:
Ik was zo bang dat ik niet meer wist wat ik deed. Ik sprong op Skylar en begon hem te knuffelen. Even twijfelde hij maar tilde me toch op en bracht me naar de slaapkamer. Toen we binnen kwamen heeft hij me op bed gelegd en kwam naast me zitten.
"Waarom schreeuwde je? En waarom heb je gehuild? Je ogen zijn fucking rood."
"Ik... Ik ben bang voor spinnen..."
"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JE BENT WAT? HAHAHAHAHAHAHAHA DE BADGIRL MET WIE IK EEN KAMER DEEL IS BANG VOOR SPINNEN?"
"Haha ben je klaar met lachen? Want het is ook zoo grappig. En trouwens ik ben bang voor elk dier of insect of beest of wat dan ook..."
"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH IK STIK BIJNA IN MN EIGEN SPUUG. Oke kom, kleed je aan en dan neem ik je ergens mee naartoe..."
"Waar gaan we naartoe?"
"Dat is een verassing babe."
"Noem me geen babe!"
"Schiet op babe, ik wacht beneden op je."
"Uhg ok, ga weg."
Hij kijkt me even twijfelend aan over m'n laatste zin.
"Ja ok als ik opkankeren ja!" Zucht ik terwijl ik m'n handdoek strakker om m'n borsten bind omdat ik voelde dat t zakte.
Skylar verlaat lachend de kamer en ik zit nog steeds op bed. Bijkomend van m'n aanval van net. Als ik na ongeveer 5 minuten zo zittend gekalmeerd ben, loop ik de inloopkast in en pak er een setje kleding uit en kleed me snel aan.
-Skylar is echt een mooie jongen met een licht aangetaste rokers stem. Zijn mooie ogen en z'n lichaam waar je meneer Skylar tegen kan zeggen. Z'n haar dat netjes in model zit met gel. Damn it.
*ja voor een weekje ja.
-ja klopt, ik krijg geen gevoelens voor jongens. Het is onzin, hoofdpijn en verspilde tijd.
*inderdaad. Dus hup! Maak je mooi en opzoek naar mooie jongens.
Net voordat ik naar beneden wil gaan, check ik m'n gezicht nog ff en zet m'n haar nog even in een goede staart.
JE LEEST
Im in love with my enemy...
Teen FictionBadboys & badgirls zorgen ook altijd voor problemen en ruzie he? Wat nou als de badgirl moet gaan studeren van haar ouders, en ook nog eens de kamer moet delen met een badboy die elke avond flikflooit met een ander wijf? En dan krijgen ze ook nog is...