Pov Skylar:
Ah nee he. Niet dit. Niet nu. Alsjeblieft Jezus help me. Ik wil hier niet tussen zitten. Laat iemand me komen helpen. Alsjeblieft!!!
"Ahw Skylar heb je een nieuw hoertje om t mee te doen vanavond?" Vraagt lucinda met een smerige gemene grijns.
Lucinda is t meisje met wie ik t gisteravond heb gedaan. En zij weet van mijn status af en t zelfde van die van m'n boys. En t ergste is ze heeft t met mij en m'n boys gedaan. Best smerig zou je denken... Normaal delen we een meisje nooit.. Maar lucinda kan je meer beschouwen als een hond. Een hond dat dol is op seks en boys.
Pov Chelsea:
"Ahw Skylar heb je een nieuw hoertje om t mee te doen vanavond?" Zegt een meisje met blond haar en een gemene smerige grijns op d'r gezicht terwijl ze Skylar aankijkt en naar mij wijst. Kijk dit soort wijven kan ik echt niet uitstaan. Ze geven me gewoon hoofdpijn. Ik zal d'r laten zien wie 't hoertje is in deze gang. "Pardon?" En ik ga voor d'r staan.
"Lieverd Skylar wilt je alleen voor een avond meer niet."
"Oh dus blijkbaar ben jij dat meisje dat mijn bed heeft laten stinken naar vis vanavond? Girl luister ik ben niemand z'n hoertje, ik ben überhaupt geen hoertje in tegenstelling tot jou. Ik ben z'n kamergenoot. Weet je wat dat inhoud? Dat zal ik je even duidelijk maken. Een kamergenoot is iemand waarmee je je verblijf deelt. En dat een tijdje lang. Dus niet 1 avond.... Als ik naar jou kijk zou ik denken dat je niet eens een uurtje samen blijft met die gene. Anyway praat nog 1 keer zo over, tegen of met mij en ik zal al dat make up van je kop afslaan. Begrepen?"
Ze kijk me vol angst aan maar houd d'r toch groot. En als eindshow duw ik d'r naar achter waardoor ze omvalt en loop dan met grote en heupwiegende passen haar voorbij met Skylar achter me aan.
"Moest dat nou?" Zeurt Skylar terwijl hij me pols vastpakt om me daardoor tegen te houden.
"Uhm ik weet niet van jou hoor maar ik laat me geen hoer genoemd worden. En al helemaal niet die van jou. Wie is er nou zo dom om in jouw leugens te trappen.. Raad is...? Niet deze meid!!" Zeg ik zelfverzekerd en draai me dan om.
"Wat jij wilt.." En hij stapt in een zwarte Lamborghini.
"Oeh baby i like your color!" Begin ik dan te zingen tegen de auto. Skylar kijkt me even raar aan maar moet dan lichtjes glimlachen.
Hij heeft best een mooie lach... Nee ohmygosh wat denk ik nu!? Hij is gewoon lelijk en arrogant en gespierd en heeft een lekkere sixpack en.... Oke stil Chelsea stil!"We zijn d'r!" Skylar's stem haalt me weg uit m'n gedachten en we stoppen voor een reuze villa... Nee kasteel....
JE LEEST
Im in love with my enemy...
Novela JuvenilBadboys & badgirls zorgen ook altijd voor problemen en ruzie he? Wat nou als de badgirl moet gaan studeren van haar ouders, en ook nog eens de kamer moet delen met een badboy die elke avond flikflooit met een ander wijf? En dan krijgen ze ook nog is...