Pov Chelsea:
"PIEP!" "PIEP!"
"Damn it, kan dat ding dan nooit z'n kut geluid uit houden Jezus Maria Josef Christus'!"
Ik stap uit bed en loop de badkamer in. Ik was m'n haren en poets m'n tanden en spoel m'n lichaam. Het is vandaag maandag en dat betekent dat ik vandaag over een paar uur al naar m'n universiteit ga. Jup mensen ik ga studeren! YEAY! Hoor je de sarcasme? Ik ga studeren omdat m'n ouders dat van me willen. Ik heb niets te zeggen, ze sturen me gewoon. En t ergste is, dat t een van die dure sjieke scholen is. Ach ja, ben ik eindelijk wel weg van m'n broer Jayden. Uhg wat haat ik dat kind. Jayden is gisteren namelijk naar Londen gegaan. Hij wou iets studeren met games ofso en in Londen was 1 van de beste scholen voor die opleiding, dus ja. Ik stap de douche uit en loop m'n half lege inloopkast in en pak een setje kleding. Ja mensen m'n inloopkast is half leeg omdat ik alles al heb ingepakt. Ik heb alleen nog maar basic spullen in m'n kamer. Als ik klaar ben maak ik me nog snel op en ga dan stuggle-end met m'n koffer en al de trap af naar de woonkamer. In de gang zet ik alles alvast klaar en ga dan snel ontbijten. Als ik klaar ben komen m'n ouders net binnen van boodschappen doen. Ze doen elke maandag ochtend boodschappen omdat ze dan altijd wel thuis zijn en niet op werk. "Hey lieverd ben je klaar?" Zegt m'n moeder. "Jaaa ben klaar!" Roep ik met propvolle mond terug. "Ahw chels kouw je bek is dicht joh!" Roept m'n vader vanuit de bank. "Ach niet klagen joh opaatje!" Plaag ik m terug. "Hoe noemde je me jongedame? 1 maand huisarrest!" Roept ie lachend terug. "Ach joh ik ga toch al weg!" Zeg ik nu serieus menend. "Chels begin niet weer. Je gaat gewoon punt uit." Zeg m'n moeder nu serieus. "Jaja t is altijd punt uit, alsof ik ooit t woord heb." Zucht ik. "Nou dames zijn jullie klaar om te gaan?" Probeert m'n vader van onderwerp te veranderen. "Ja,Jup" zuchten m'n moeder en ik terug. We lopen naar buiten en m'n vader zet snel m'n koffers in z'n Ferarri. Ik heb een zwarte Vespa en een rode Lamborghini alleen zijn die al in newyork, de plek waar ik ga studeren. Wij wonen namelijk in Miami.*3 uurtjes rijden later...
We stappen uit en m'n ouders geven me nog een knuffel en kus op m'n haar en wang. Bij m'n vader kan ik zelfs tranen zien.
Pov Tom:
Ach m'n kleine meisje wordt ook zo snel groot. Bij Skylar had ik t ook moeilijk maar hij is een jongen en kan voor zichzelf zorgen en is sterk. M'n kleine meisje is ook wel sterk.. Alleen ik wil niet dat iemand haar pijn doen. Haar moeder wou graag dat ze deze opleiding zou doen, dat was altijd al haar droom voor haar kleine meisje. Ach ja m'n kleine prinsesje kan t. Ze is groot en sterk en laat d'r door niemand klein maken. Ik ga d'r missen.
"Doei pap!" Ik schrik wakker door chels die d'r in m'n armen heeft besprongen. Snel geef ik d'r een kus op d'r wang en wens d'r nog veel plezier en succes. Als ze eenmaal binnen is rijd ik met m'n vrouw terug naar huis. Dit worden nog eens een paar moeilijke weken, het is even wennen nu de ruziemakende en drukke kinderen weg zijn. Niet dat ik ze vaak zag... Maar nu al helemaal bijna nooit. Gelukkig hebben we afgesproken om elke vakantie met z'n ALLEN door te brengen.Pov Chelsea:
Als ik de universiteit binnen loop zie ik al gelijk een receptie en loop daar naar toe. "Uhm hallo mevrouw ik ben Chelsea Daniels en ik ben nieuw hier." Zeg ik een beetje geïrriteerd. Het is te warm en ik ben best moe, t liefst zou ik nu slapen, maar ik moet nog zoveel regelen hierzo. "Oh hallo, ik ben mevrouw Jade Rooney en ik ben er altijd voor als je vragen hebt, nou ehm je doet, zie ik, 5 havo en hebt 1 van de grootste en duurste kamers. Alleen heb je wel een kamergenoot. Maar ik hoop dat dat niet erg is. Hier heb je je sleutels, kluissleutel, rooster en boeken. Je kamer is op de 5de verdieping en roep maar als je iets nodig heb. Nog een fijne dag en succes. En ohja je lessen beginnen vanaf morgen!" Zegt ze zonder haar blik van me aftewijken. Ik loop met alles in m'n handen trekkend naar de lift en druk dan op de knop naar de juiste verdieping. Als ik eenmaal voor m'n deur sta is t moeilijk om de deur open te krijgen vanwege alle spullen die ik vast moet houden. Net als ik de deur open wil doen...
JE LEEST
Im in love with my enemy...
Teen FictionBadboys & badgirls zorgen ook altijd voor problemen en ruzie he? Wat nou als de badgirl moet gaan studeren van haar ouders, en ook nog eens de kamer moet delen met een badboy die elke avond flikflooit met een ander wijf? En dan krijgen ze ook nog is...