6

245 8 1
                                    

Pov Chelsea:

Zodra ik uitgestapt ben pak ik een pakje Marlborro uit m'n zak en steek een sigaret aan. En loop dan achter Skylar aan. Hij kijkt me raar aan alsof hij nog nooit een meisje heeft zien roken.

"wat!? Nog nooit een meisje zien roken!?"

"Voor wat rook je?"

"Voor wat bemoei je?!"

"Stop gewoon met roken."

"HAHA makkelijker gezegd dan gedaan... En trouwens je mag me geen dingen verbieden die je zelf ook doet."

"Huh hoe bedoel je? En wat zeg je nou? Met je dingen verbieden die je zelf ook doet, ik rook niet eens?"

"Lieverd lieg of tegen jezelf of tegen je hoertjes maar niet tegen mij, ik weet t... ten eerste omdat, hoe je kijkt naar m'n sigaret. Ik zie dat lust in je ogen en je pakje hangt uit je zak. HAHAHAHAHAHA stupid."

"Huh wat? Hoe? Hoe weet je dat, zit je me nou te scannen..."

Shit Chelsea denk. Hij mag niet weten dat je in de auto tijdens t rijden heel z'n lichaam heb gescant en je hem heb geobserveerd....

"Uhm nee..."

"Lieverd lieg of tegen jezelf of tegen die homo's van je, ik heb heus wel doorgehad hoe je me was aan t aanbidden in de auto. Ik ben niet achterlijk chels."

"Noem me niet zo!"

"Sorry babe!"

"Ook geen babe mierenneuker!"

"Nee jij bent lang... Als ik jou neuk ben ik de volgende dag een niets neuker."

"Ach houd je bek!"

Na dit hele gediscussie ruzie gedoe was m'n peuk al op. En liepen we naar de voordeur.

"Sky.."

"Hmmm....?"

"Uhm wie woont hier eigenlijk?"

"Dit is mijn huis, ik woon hier met mn vader, en de boys: Tony en Dylan."

"Wie zijn dat?"

"M'n beste vrienden, naja eigenlijk zien we elkaar als broers. We wonen al 4 jaar samen met m'n vader. Ze zitten ook bij ons op school en elke maandag spreken we hier af en blijven we de hele middag hier, dus vandaag. En zij zijn er al. Maar ik moest natuurlijk weer is wachten op een hoerenkamergenoot genaamd Chelsea..."

"Oh okay..."

Ik mis m'n ouders nu heel erg. Ik heb liefde voor niemand.... Maar voor m'n ouders... Ze hebben alles voor me gedaan om me gelukkig te maken. En ja ze zijn rijk maar ik ben nooit een verwend kind geweest. Ze hebben me altijd opgevoed hoe andere ouders hun kinderen zouden opvoeden. Zelfs Jayden mis ik nu een beetje... We zouden nu ruzie hebben en elkaar half vermoorden. Maar hij zou me altijd beschermen voor jongens. Jayden en ik zijn een beetje t zelfde. Alleen helpt hij m'n stiefvader in de drugswereld. M'n moeder was er eerst helemaal tegen..., maar Jayden wou t zelf ook. En t is een soort familie ding. Jayden zei dat z'n beste vrienden m meehelpen, maar daar heb ik nooit contact meegehad. Ik wil niets met ze te maken hebben. Vooral als ze t zelfde zijn als Jayden, dan wil ik ze niet eens in m'n buurt hebben. Als Jayden en ik geen broer en zus waren zou ik m echt haten. Dat doe ik nu ook.... Maar ik heb geleerd dat je familie moet beschermen. Of je t nou wilt of niet. T is en blijft je familie. Bloed is dikker dan water.

"Chelsea!?"

"Huh ja wat!?"

"Kom je nog binnen of wil je buiten blijven!?"

"Oh ja ik kom..."

Pov Skylar:

What the fuck is er mis met haar? Waar zit ze met d'r gedachten? Ach t zal wel. Zeker zon meisjes shit ding. Ach tja meisjes, wat doe je dr aan? Ohja! NEUKEN!!!

Im in love with my enemy...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu