Pov Skylar:
"Ohja fuck jongens hoe konden we dat vergeten? Chelsea haat mensen dus logisch dat ze ergens naartoe gaat waar niemand komen zal." Dylan en Tony stonden snel op en deden hun jas en schoenen aan en samen reden we in 1 auto naar het buurthuis. Omdat Chelsea mijn auto had gepakt toen ze hier naar toe kwam. Ik zat voorop in de bijrijdersstoel. Tony achter het stuur. En Dylan en Mia achter zodat Dylan Mia een beetje kom troosten. Ze was helemaal bang en door de war. En dat snap ik. Vandaag zou gewoon een simpele familie avond moeten zijn met voornamelijk veel seks.
-Skylar focus!
-Okeehee ja ik focus al.Na ongeveer 15 minuten met volle vaart gereden te hebben stoppen we voor het buurthuis. Ik zeg de jongens om maar alvast naar huis te rijden omdat Mia ook al in slaap gevallen is van al het huilen. En dat ik er aan kom met Chelsea in mijn auto. Ik stap uit, zwaai de jongens nog even uit en loop dan naar het buurthuis die natuurlijk op slot zit. Uit frustratie haal ik uit en belandt mijn vuist op de deur hendel. En geloof me het was geen zachte uithaal. Fijn nu bloed mijn vuist ook nog. Heerlijk! Ik begin maar een rondje om de buurthuis te lopen. Als ik aan de achterkant ben zie ik een kelder waarvan de deur openstaat. Ik ga verder naar de deur en kijk naar binnen. Ik zie Chelsea met gesloten ogen liggen. Die slaapt waarschijnlijk. Ik loop zo stilletjes mogelijk naar d'r toe om haar niet wakker te maken. Als ze wakker was zou ze alleen maar lastig doen. Ik tilde haar op en pakte snel mijn auto sleutels die op de vloer naast haar lagen. Samen met Chelsea in mijn handen loop ik de kelder en maak de kelder deur nog dicht voordat ik verder stapte naar mijn auto. Ik zet Chelsea snel in de bijrijdersstoel en maak haar gordel vast en klap haar deur dicht. Ik stap snel verder naar de bestuurders kant en stap zelf ook snel in. Ik rijd rustig (mijn tempo rustig) met een heldhaftig gevoel naar mijn vaders huis. Als ik geparkeerd heb til ik Chelsea weer op als hoe je een peuter vasthoud en hou ik ik een hand haar handtas vast. Met mijn voet klap ik haar deur dicht en loop daarna richting de voordeur. Ik bel aan en na 1 minuut word er open gedaan door Tony. Hij geeft Chelsea een kus op d'r wang en loopt dan met me mee richting de woonkamer. Ik zie Mia slapen in Dylan zijn schoot. Dylan staart een beetje vaagjes voor zich uit. En mijn vader is bezig op zijn laptop. Zeker voor de begrafenis van morgen. Tony gaat weer zitten op de bank. Mijn vader heeft ons nu ook opgemerkt en zegt dat we beter naar boven kunnen en gaan slapen en we er morgen verder over praten. Ik stem erin mee en loop met Chelsea nog steeds in mijn handen naar boven. Eerlijk gezegd ben ik kapot, bekaf, geïrriteerd en boos op Chelsea. Als ik boven in mijn kamer aankom leg ik Chelsea op de mini bank die ik in mijn kamer heb staan en trek mijn en Chelsea's schoenen uit. Daarna doe ik onze jassen uit en maak ik Chelsea wakker. "Chelsea kleed je uit." "Hnuee ek wlil gheen sehks hbbn nhu." Mompelt Chelsea slaap dronken terug. "Nee Chels je moet douchen, nu opstaan. Ander zet ik je onder de douche met kleren aan en er zal geen warm water vallen. ." Probeer ik door mijn gelach door te zeggen. Met een ruk staat ze op en begint ze zich vlug uit te kleden. Ik lach zo stil mogelijk in mezelf. Waneer ik de douche aan hoor gaan ruim ik Chelsea's kleren op en begin mezelf ook uit te kleden. Daarna ga ik de badkamer binnen en zie Chelsea zich al afdrogen. Ik loop langs haar en ga ook snel douchen. Als ik klaar ben droog ik me af en doe ik een schone boxershort aan. Waneer ik de badkamer uitloop zie ik Chelsea al slapen in alleen haar o ondergoed en een shirt van me haar haar heeft ze in een hele prachtige knor (hoor de sarcasme) waarvan de niet uitstekende haartjes ook echt niet me gaan irriteren ( hoor alweer de sarcasme). Ik maak snel het nachtlampje uit en neem plaats naast haar in bed en trek d'r lekker stevig tegen me aan. Morgen kunnen we weer ruzie maken en elkaar negeren en schreeuwen tegen elkaar, maar voor nu heb ik even een goede, lange en lekkere nachtrust nodig.
JE LEEST
Im in love with my enemy...
Teen FictionBadboys & badgirls zorgen ook altijd voor problemen en ruzie he? Wat nou als de badgirl moet gaan studeren van haar ouders, en ook nog eens de kamer moet delen met een badboy die elke avond flikflooit met een ander wijf? En dan krijgen ze ook nog is...