😻😻😻
Şaşkın şaşkın bakmayı bırakıp masama geçtim."Acaba kapıyı mı dinlesem çok merak ettim"Ellerimi iki yana salladım.
"Ay saçmalama Burcu ne diyorsun ya"Heyecanımı dizginlemek adına ayakkabımın topuğunu seri hareketlerle yere parmakları da masaya vuruyordum.
Aradan geçen bir kaç dakikanın ardından kırmızı kapı açıldı.
O anın heyecanıyla birden yerimden kalkıp kapıya doğru koştum.Tam durmam gereken yere gelmiştim fakat topuklu ayakkabılarla dengemi kuramayıp yeri boylarken bulduğum bir şeye tutunmaya çalıştım.O da sanırım Barış bey oldu.Onun üzerinde yerde yatarken göz göze geldiğimizde hemen toparlandım.
"Ee şey ben yanlışlıkla oldu kusura bakmayın yine sakarlığım tuttu" dedim. O da yavaşça ayağa kalktı.Nihal hanıma dönüp sitem ederce "Nerden buldun sen bu kızı"dedi üstünü vurarak temizlerken.
Bense olayı toparlamak adına dişlerimi gösterecek kadar gülümseyerek onları izliyordum.Nihal hanımda başını iki yana sallayıp kaşlarını kaldırdı."Neyse
ben gidiyorum yarın Ateşle olan görüşmeye gelirim""Ama Barış"derken Barış bey çoktan kapıdan çıkıyordu.Kapıyı ardından kapatıp gittiğinde
" Ben kime laf anlatıyosam"diye söylenerek odasına girdi Nihal hanım.Ben de aptal gibi sırıtmayı bırakıp masanın üstünden aldığım telefonumla hızla kapıya koştum.
Kapıyı açtığımda Barış bey üstü açık son model arabasına binmek üzereydi."Barış bey"diye bağırdım.Arkasını dönüp beni görünce bıkkınca "efendim" dedi,gülümsedim.
"Şimdi ben sizi gördüm ama Cansu ile Hazala inandıramam ki acaba mümkünse bir selfie çekilebilir miyiz"
Omuzlarını silkip "tamam madem"dedi.Yanına geçip başımı başına yaklaştırdım.Ve kamerayı açtım.Telefonu kendi hizamızda kaldırdım.
Ama arka kamerada olduğunu fark edince gülüp "pardon"deyip ön kamerayı açıp gülümsedim ve bir kaç tane çektim.
Çekildiğimiz resimlere bakarken
"Çok teşekkür ederim"deyip başımı kaldırdım ama o duyamadan gazı köklemişti.
Aman neyse hemen resmi kızlara gönderdim.Milyonlarca mesaj atıcaklarını bildiğimden sessize alıp içeri geçtim.🌿🌿🌿
Akşam kızlar yine bana gelmişti.
"Şimdi bir dakika ben idrak edemedim,sen Barış Erez'le mi çalışıyorsun hani şu oyuncu kaslı yakışıklı olan"dedi Hazal şaşkın şaşkın.Başımı salladım"Aynen öyle"Cansu güldü"kızım durdun durdun turnayı tam gözünden vurdun"
"Evet evet zaten bin kez anlattım hadi ya ben sıkıldım artık müzik açın"dedim.Hazal müzik kanallarını arayıp hareketli bir şarkı bulduğunda hepimiz kalkıp oynamaya başladık.
Koltukların üstünde kahkaha atarak zıplıyorduk.Biraz daha zıpladığımızda önüme gelen saçımı arkaya attım.
İkili koltuğa Cansunun yanına atlayıp kollarımı yukarı kaldırıp oynamaya devam ettim.Allahım inşallah hacı amca yani ev sahibim kahkaha ve müzik seslerine gelmezdi.
Bu böyle yorulana kadar devam etti.
Dans edip zıplamaktan canımız çıktığında kendimizi koltuğa atıp bir magazin programı açtık.Bikaç tane haberden sonra bugün ağzımızdan düşmeyen isim bu seferde sunucunun ağzından dökülmüştü.
"Türkiye'nin gözde bekarı ünlü oyuncu Barış Erez yine bir bar çıkışında yanında ki güzel bayan ile ekibimize yakalandı. Bir süredir tartışılan İdil Oya ile beraber mi sorularına bir nevi cevap vermiş oldu."
Demesiyle kafamı Cansu'nun dizinden kaldırıp oturur pozisyona geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutların Ötesi
HumorSen acımasız bir kış güneşisin belki de ama ben bahar çiçekleriyim.Ben senin ışığına aldanıp yanlış mevsimde açmış ve kendini solmaya mahkum bırakmış bir bahar çiçeğiyim... Mutlu olucağımız yer dünya değildi belki de. Hem baksana sonsuzluğun dünya d...