-17-

360 47 5
                                    

Ato dite po merrej me pergatitjet e dasmes se motres dhe nuk doja ta shqetesoja shume. Flisja cdo dite me Edisen dhe Emen duke treguar se isha plot lumturi... ama dhe frike. Me Ermalin flisnim ne fb, numri qe flisnim bashke i kishe humbur, kishte ne numer tjeter por aty nuk flisnim.

Dicka qe sme pelqente ishte se gjithmone ne fb i shkruaja e para, sigurisht qe ska rendesi kush shkruan i pari apo i dyti ama me dukej sikur gjithmone kujtohesha une. Po i duroja keto gjera madje si thashe gje, te kalonte ajo dasem njehere. Do dilja me Emen te nesermen dhe i shkruajta sms ne cel:

-Neser do dal me Emen, po pate mundesi te dalesh me ne, me trego.

Nuk me ktheu sms, ne darke vone hyri ne fb dhe sme shkruajti. U bera me nerva.

-Se dija qe na qenke bere kaq me turp sa te vjen marre te kthesh 1 sms.

-Hahaha nuk te pritet dot ty?

-Seshte pune pritje, seshte e domosdoshme te vish por te pakten trego.

-Mendoj se do dalim, do marr dhe Ronin (kusheririn e tij) dhe nje kusherire te ta peezantoj.

-Cudi qe se njoh se gjithe fisin ne kafe e ke sjelle. Po ate djalin e dajes qe eshte 4 vjec pse nuk e merr?

-Mos do te te sjell gjithe bebat qe kam ne fis ,sepse kam shume?

-Sdo te ishte keq, ti e di sa i adhuroj bebat.

-Der ne ca moshe do e besh porosine?

-Deri ne 5 vjec.

-Ate djalin e dajes do e sjell ndonje dite, te premtoj por jo neser.

-Mire...

-Po ne sa kerkojme te dalim me bebat e botes pse nuk i bejme vete.

Vetem imagjinata se dikur, ne nje te ardhme do kishim nje beb me elektrizonte, me bente te cmendesha qe tani nga emocionet. Vetem qeshja.

-Hahahah dhe imagjino sa i bukur do jete.

-Po na dali sexy e mbajme po sna doli bejme tjeter. ahahhah

-Jo i bukur do jete, pastaj do kemi nje tufe femijesh.

-Nje tufe femijesh qe mua do me thone Babi Ermal.

-Une do jem mami Vikena.

-Para se te behet bebi duhen bere provat.

-Idiot ahhaha! Me premto bebin dhe te premtoj provat.

-Une nuk bej premtime qe e di se smund ti mbaj. Koha ndryshon gjera.

-(Cdreqin po thoshte ky tani) Nuk te kerkova ndonje premtim qe ta besh sot e neser,mos u tremb kaq shume. Pastaj koha ndryshon gjera por une e di se disa qe i duam vertete i kemi ne dore. E di Ermal? Shpesh me dukesh ndryshe, une jam shume e bindur ne ate qe ndjej por ndjenja nuk fal siguri aspak.

-Edhe une shpesh them qe sdo i bej keto gjera por prape smundem. Shpesh se di cndjej...

-Po thua qe dyshon ne ndjenjat tua???

-Po dhe dyshoj shume. Shpesh te largohem sepse sdua te te lendoj dhe as te behem njeri negativ per ty dhe asnje.

Duhet te ishte cmendur, po bente shaka...... Mu duk se gjithe pesha e qiellit me peshonte mbi koke. Ishte genjeshter...para 4 ditesh kishte qene ai qe me kishte puthur, ma kishte thene qe me donte... tani cpo ndodhte???

-Nuk jam idiote dhe i kam vene re largimet e tua dhe sigurisht qe me kane lenduar.

-Keshtu qe une se bej nje premtin qe e di qe se mbaj. Ndoshta...ndoshta smundem te qendroj me nje njeri.

Mezi po merrja fryme, po dridhesha dhe fytyren ma kishin mbuluar lotet. Hapa fb ne cel sepse sqendroja dot as ulur. Me tha serish:

-Une se di si do i kuptosh ti keto fjale...

-I kuptoj shume mire dhe ne fund arrij ne perfundimin qe sta ndjen e as qe ta ka ndjere kurre.

-Ndoshta ste dua me shpirt, po keto fjale ske si i thua kurrsesi pastaj ka ka shume menyra per te dashur...

-Aha sigurisht madje faleminderit qe me do ne nje menyre, por as vete se di se ne cfare menyre. Sduroja dot... ishte tallur me mua, me ndjenjen time.

E kisha dashur me shpirt, kisha shkelur mbi krenari dhe ja si me shperblehej... I shkruajta te fundin sms.

-Mire qe sme paske dashur, por dreqi ta marre te kishe pasur pak sinqeritet per ta thene qe ne fillim, une kam lindur pa ty dhe pa dashurine tende keshtu qe sdo vdes pse si pata kurre. Ma shpif vetja kur mendoj se kam dashur dike kaq... kaq te ulet sa ti. Je njeriu me i pashpirt qe kam njohur. Nuk e mendoja kurre se do arrija ketu sa te te urrej nje dite, por ja ndodhi. Seriozisht meriton nje trofe sepse mashtron ne menyre te persosur, nderkohe sa ta bejme gati ate trofe te uroj gjithe te kqiat e kesaj bote.

Ia nisa dhe ia bera bllok, sdoja me asgje nga ai. Fshiva foto, sms gjithcka qe kisha nga ai. Haja veten me dhembe pa e kuptuar pse kjo kish ndodhur, le te mos me donte nuk ia kam kerkuar kujt kurre dashurine por le te ma thoshte ne sy... ne ishim ndare njehere... tani pse ish kthyer???

Mori fund gjithcka... Ishte nata me e tmerrshme qe kisha kaluar ndonjehere. Nuk qaja se e humba, une se kisha pasur kurre....qaja se me kishin genjyer ne menyren me te ulet.

Pa LamtumireWhere stories live. Discover now