bölüm 2 yine mi sen?!!

112 28 4
                                    

Asya Çağhan 'dan:                                                                                   çıktığım butikten seri adımlarla arabama ulaştım ve hızla düğün yerine sürüyorum. Düğüne sadece bir buçuk saat vardı . Kızlar butikten elbiseleri almak için beni görevlendirmişti,ve ben yine geç kalacaktım . Kızlar kim mi ? Tabikide Açelya ve Eylem. Onlar  benim çocukluk arkadaşlarım ,daha doğrusu kardeşlerim de diyebilirim. Düğün yerinin dışına arabamı park ettikten sonra eşyaları alıp ilerlemeye başladım . Düğün yeri gerçekten çok güzeldi . Düğün yalının bahçesinde yapılacaktı . Yalının karşısında muhteşem bir boğaz görüntüsü vardı . Zaten Ekim 'e yardımcı olurken beraber bakmaya gelmiştik . Ben durup etrafa bakarken geciktiğimi  unutmuştum . O yüzden koşmaya başladım. Birine bodozlama çarpmıştım fakat arkama bakmadan devam ettim. Arkamdan gelen bağırtıları takmadan lap diye odaya girdim .ve Açelya bağırmaya başladı :                                        -kızım hayvan mısın ? Dingonun ayırımı burası ? (Açelya)                -ya biz gidelim, kıyafetleri alalım ,yetiştirmek için koşuşturalım ,sonra olan bana olsun (Asya)                                                                       -kıyafetler geldi mi ? (Eylem)                                                                    -geldi geldi ,birşey  değil .aman geç kalıcaz ,hadi alın sizinkileri de hazırlanmaya başlayalım. (Asya)
Ardından hazırlanmamız bitti. Multi  kapının çalınmasıyla içeriye Akın girdi. Takım elbisesiyle çok yakışıklı olmuştu . Ay kuzenim evleniyordu !               
-Asya Ekim'e haber verir misin ? Kızlar beni içeriye almıyor da (Akın)
-   Tamam ,sen hazır mısın?
Heyecanı yüzünden belli oluyordu .
Sonra beraber çıktık ve gelin odasına girdim .
-Ekim hazır san artık çıkalım ,vakti geldi (Asya)
-Tamam geliyorum Asya . ( Ekim)
Ve Ekim önde ben ve Açelya arkasındaki kuyruğu tutarak yürüyordu k . Eylem de saniyede bir sürekli fotoğraf çekiyordu. Sonunda masaya geçtiler ve ben de Akın 'ın kuzeni olarak şahidi ben oldum .Ben masaya otururken acaba Ekim 'in şahidi kim diye bakarken acaba  Ekim 'in şahidi kim diye bakarken gördüğüm kişiyle şok oldum . ikimizde aynı anda YİNE MI SEN?! Dedik...     


    

yine  mi  sen ?!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin