1. bölüm karakter tanıtımı

129 27 6
                                    

Akın Çağhan :Asya'nın kuzeni ,Çağhanların tek erkek veliahtı ve Ekim'in eşi .

Ekim Çağhan Akbulut :Doruk'un ablası ailesinin tek kız             çocuğudur aynı zamanda Akın'ın karısı.                                            
Asya Çağhan :Akın'ın biricik kuzeni ,Eylem ve Açelya'nın bir tanesi ,ailesinin biricik kızıdır.                                                            
Doruk Akbulut :okulun en popüleri,Beste'nin platonik aşkıdır. Aynı zamanda Anıl ve Kerem 'in en yakın arkadaşıdır.                      
Eylem Güngör :Asya ve Açelya'nın en yakın arkadaşlarındandır.Çanta delisidir. Bu yüzden en yakın arkadaşları çanta ihtiyacı oldukları zaman hep Eylem 'den isterler. 

Açelya Beyoğlu :fazlasıyla kitaplara düşkün o,jp bir o kadar da eğlenceli bir kızdır .Asya ve Eylem'in en yakın arkadaşıdır.             
Anıl Soylu :müziğe karşı fazla ilgisi olup, kızlara karşı pek sıcak davranmayan fakat kendi arkadaş çevresinde çok cana yakın biridir .                                                                                                     
Kerem Atahan :Beste'nin abisi olan Kerem, Anıl'ın tam tersidir.    
Beste Atahan:Kerem'in küçük kız kardeşi,okulun kötü kızlar çetesinin başıdır.                                                                                     
Derin Gürsoy : kötü ķız çetesinin üyelerindendir ,aynı zamanda Beste 'nin saģ koludur .                                                                           
Irem Turgut: kötü kız çetesinin üyelerindendir , aynı zamanda Beste'nin sol koludur.                                                                             
Sinem Poyraz:  kötü kız çetesinin üyelerindendir. Çetenin ayaklı dedikodu makinasıdır . Okulda olan biten nerdeyse herşeyi ilk o öğrenir.

yine  mi  sen ?!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin