Asya Çağhan 'dan :
-eski bölümden : Akın 'ın kuzeni olarak şahidi ben oldum . Ben masaya otururken acaba Ekin'in şahidi kim diye bakarken gördüğüm kişiyle şok oldum !! İkimizde aynı anda YINE MI SEN!?dedik. Yeni bölüm : düğünde ki herkes bize bakıyodu en sonunda ben nikah şahidi ne bakarak geri herkes eski haline döndü . Bu arada Akın ve Ekim 'in damatlık ve gelinliği çok güzeldi .Nikah şahidi o mühim ve heyecanlı soruyu sorup imzalööar atıldıktan sonra gelin ve damat dansları nı yapmak için ortaya geçtiler. herkes yavaş yavaş dans alanına geçerken babam ile biz dans etmeye başladık . Ardından Akın la dans etmeye başladık. Sonunda yer değiştirdikten sonra dans ettiğim kişi ile hem öfkelendi m hem de çıkmak istedim fakat olmadı .Sonunda Beste ona yapışıp dans edelim dedi . O da zorla gitti ve ben rahatladım. Yerime geçip oturdum. Bu arada Beste nin elbisesi ve ayakkabısı çok güzel olduğunu uzaktan gözlemledim.
Ardından Ekim'in benim yanıma gelerek "kardeşimi kurtarır mısın "dedi . "Kardeşinin adı ne ?"dedim .o da"Doruk "dedi.en sonunda gidip kurtaracağım kişiyi görünce büyük bir macera yaşayacağımı hissettim . Beste nin ellerinden Doruğu kurtarmaya giderken en sevdiğim şarkı çalmaya başladı ."multi deki şarkı" Ardından Besteye "artık doruğu alabilirmiyim bestecim "dedim o da burun kırın ederek zorla doruktan ayrıldı. Ardından Doruk "tesadüf mü ?" deyince ben de "sanmam ! "Dedim ve gülmeye başladık ardından "arabamın aynası nı sipariş ettir din mi deyince unutmadığını anladım .
-Arkadaşlar kısa oldu biraz ama en kısa zamanda yeni bölüm gelecek aklımda çok güzel bir fikir var . Neyse hepinizi çoooooooooooook öpüyorum ... imza :mine ve kübra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yine mi sen ?!!
ChickLitbiraz tesadüf , biraz aşk ...💕💕💕ve bunlarla birlikte yaşanan olaylar hadi gel bu maceraya sende katıl🤗