bölüm 4

57 6 0
                                    

düğünden 2 saat önce Asya 'dan ...                                               
butikten çıkıp arabama bindim . yetişmeliydim . arabamı hizlica açtım ve aynı hızla yerine oturdum ve yola koyuldum. her zaman arabama bindiğimde yaptığım şeyi bile yapmadım.'şarkı acmayi' ışıkların olduğu yerde beklerken sanki geç kalacakmis gibi hissediyorum.önümde çok güzel bir porche vardı aslında ben kendi arabamı da çok seviyorum ama bu araba da gerçekten çok hoşuma gitmişti . sola dönüp yola devam etmek için bekliyordum da su ışık bir türlü yeşil olmuyordu. en sonunda yeşil ışık yandı ama öndeki porche bir türlü hareket etmiyordu. kornalar arkamdan çalmaya başlarken en son bende kornaya bastım . hala hareket etmeyince dayanamadım ve önüne geçip hızla yola dönmeyi planladık tam başardım derken pat diye bir ses geldi . hayır ya tahmin ettiğim şey olmamalıydı porche un yan aynısını kırmıştım.bi bu eksikti . porche un içinden hışımla bir adam çıktı . uzerinde de bir takım elbise vardı. söylemek gerekirse gerçekten takım elbise bu adama çok yapışmıştı ne diyordum ben adamın aynasini kırdım ne diyecektim şimdi ben. arabadan çıktım ve aynaya bakarken bana bağıran adamı dinledim. 'ne yaptın arabanın aynasına ? lan ben senin gibi araba süren adamın .... ' ben de tabiki hemen sozunu kestim . "lafını geri topla , sen  yeşil ışıkta napayim, seni mi bekleseydim  . kornaya bastık duymadın, asıl sen nasıl araba kullanıyorsun ? " 'tabi anlamaliydim zaten , ancak bir kız böyle araba kullanabilir zaten ' deyince daha çok yanına gittim ve 'ne diyorsun ya sen ?'dedim o da "hemen soyliyeyim tekrardan diyorum ki ehliyetini 'manikür 'salonundan mi aldın ?" dedi saatime baktım ve 'bak senle ugrasamam yoksa geç kalacağım ' dedim  'bende geç kalicam ' dedi ve ben de dayanamayip "o yüzden yeşil ışık yanmasına rağmen geçmesin sanırım , her neyse  seni daha çok b ekletmiyeyim o zaman bay ' dedi. ve arabama geçtim . arkamdan konuşmasına takmadan hizlica unu. yerine gittim .
Şimdi ...
niye hazırlamıştı ki şimdi ne güzel unuttu sanmıştım. of ya o araba nin yan aynasini niye kırdım ben . of asya of . kendi dusuncelerimle boğuşurken yanıma acelya geldi . üzerindeki elbise gerçekten güzel di ,

'hayırdır dans ettiğin cocuk kimdi asya ?' dedi ben de "ekim abla nin erkek kardeşi , adi doruk muş , bugün tanıştık ' dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'hayırdır dans ettiğin cocuk kimdi asya ?' dedi ben de "ekim abla nin erkek kardeşi , adi doruk muş , bugün tanıştık ' dedim . o da "peki " dedi . ardından ışte bir düğünde neler olursa onlar oldu .sonra ekimin üstünü değişmesine yardım ettim . ve onları yolladık . arabama doğru giderken yanima doruk geldi . 'te,e fon numaranı ver  ayna siparişini ben veririm artık yaptırması da senden ' " telefon numaramı ne kadar da nazik  istiyorsun "dedim. ' verecek misin su numarayı asya ugrastirma beni ' tamam dedim ve numaramı verdim . 'oldu mu doruk bey ' "oldu asya hanım iyi geceler "dedi ve arabasına doğru adimladi .be. de arabama bindim ve evime gittim . üstümü değiştirip yatağın içine girdim ve instagram  a bakarken istek mesajı geldi doruk atmış . ben de kabul edip  bende istek attım . bir kac dakika sonra isteğimi kabul etti  . biraz daha baktıktan sonra telefonu kapattım ve uykunun kollarına kendimi bıraktım....

yine  mi  sen ?!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin