Cognition 30díl

696 46 3
                                    


Jsem tady s další části... :) Nemám co k tomu říct. Moc děkuju lidem, který mi dávají najevo svůj názor, ale moje dík patří i lidem, který to dokážou číst... Takže vám všem moc děkuju... Doufám, že jste začátek školního roku odstartovali s úspěchem, i když se určitě ne všem chtělo zpátky... ;) 

Omlouvám se za chyby a za dýlku. Je to krátký.. :/ Přesto doufám, že se vám díl bude líbit. Měl by být co nevidět další zvrat takže... :) Žádné chmury... :P

S láskou Luciqa... :**** 




Když jsme vešli do klubu měl jsem pocit, že je tam mnohem víc lidí než bych byl rád. Dokonce si troufám říct, že nikdy nebylo narváno tak jako právě dneska. Rozhlížím se kolem a cpu se davem tančících lidí. Ne jedna holka se o mě začne prapodivně otírat, ale já projdu a nechám ji tam, kde je. Kluci se kření do všech světových stran. Dojdeme až dozadu, kde hnízdí DJ pult. U něj stál nějakej chlápek na jehož mého si teď ani nevzpomenu. Podal si ruku se Zaynem a nechal nás tam. Zee je vždycky o poznání šťastnější, když může pouštět svojí hudbu. ,, Budeš dneska tancovat?" houkne na mě Sam. Kde ten se tady vzal. Měl jsem za to, že šel s klukama k baru. Mrknu se na černovláska, který se na mě kření. Zakroutím nad nimi hlavou a skočím k Samovi. Zakřičím ještě rychle na Zayna, aby tam pustil něco dobrýho a už i se Samem dojdeme k prostředku. Písnička, která do teď hrála se zastavila a během vteřiny jí vystřídala mnohem svižnější. Usměju se a začnu se lehce pohupovat, vymýšlejíc kroky. Sam se začal vlnit a udělal kolem mě kolečko. Lidi se jako vždycky přišli podívat na to, co se děje. Poposkočím a tlesknu, mám to. Tancuju jako o život, ale stejně lidi nevnímám. tak jako to dělám pokaždý. Sam mi skočí do prostoru a mě tím zastaví. Sám se začne předvádět před naším malým publikem. Plácnu si s ním a nechám se vtáhnout k němu. Vytváříme šílený kroky, ale bavím se.
Po tom co skončí písnička se obejmeme a projdeme davem až k baru. Několik lidí nás poplácalo po zádech nebo ramenech. Niall mi do ruky rovnou vrazil panáka čehosi. Bez ostychu to vypiju a položím sklenku zpátky na bar. ,, Hazza seš svobodnej tak se bav!" křikne na mě blonďák, abych ho přes hlasitou hudbu slyšel. Zrovna tohle jsem potřeboval slyšet, fakt. Ale je to pravda. Teď si můžu dělat co chci, proto se zády opřu o bar a rozhlížím se. Zaujme mě jedna zrzka, která mě propaluje pohledem a jen co si všimne, že se na ni dívám, usměje se. Bez toho, abych něco klukům řekl se rozejdu přímo k ní. Nasadím svůj flirtující úsměv a s nepatrnými kroky dojdu až k ní. Neptám se jestli si chce zatancovat. Prostě ji chytím za ruku a vedu ji o kousek dál.

Nickovo pohled:

Sotva zahlídnu to co Harry za sebou táhne na parkem nevěřím. Jak to dokáže. Vždyť vypadá hrozně, přesto dokáže sbalit takovou kost. I když přesně nevím, proč nesbalí kluka. My už přece všichni víme, že je gay tak co je to teď s ním. ,, Na gaye má neuvěřitelný výběr," ozve se vedle mě Sam a vypije svůj obsah skleničky.

Podívám se po něm a potom zase na Hazzu s tou holkou, která přímo křičí, že by stačilo jediný slovo a ona by udělala všechno pro to, aby si ji někam odvedl. ,, To teda jo," souhlasím s ním a napodobím ho. Snad se i nám dneska poštěstí.

Harryho pohled:

Chytím ji za boky a začnu se pohupovat do rytmu hudby, která je jen tak mimochodem skvělá. Ruce mám položené těsně nad její zadnicí. Je hezká, ale její taneček, kterým se mě nejspíš snaží ulovit na mě nepůsobí. Ruce má spojené za mým krkem. Nohu má mezi těmi mými a společně se pohupujeme. Kdyby nás někdo viděl myslel by si nejspíš, že jsme spolu něco měli a nebo máme. Díky Bohu jsem na kluky. Ale to jí říkat nehodlám. Prostě si jenom zatancuju a opiju se. To je můj plán na dnešní nekonečný večer.
Když jsme dotancovali snažila se mě políbit, ale jen co se otřela o moje rty ucukl jsem. Proto ji věnuji polibek na tvář a s úsměvem se s ní rozloučím.
Přešel sem ke klukům, který na mě čumí jak kdyby mě viděli poprvé v životě tancovat. ,, Tohle bylo sakra žhaví na gaye!" ozval se Nick, když všichni mlčeli a prohlíželi si celou mou maličkost. Do jednoho přikývli. No a? Nevšímám si jich a vypiju sklenku objednaného alkoholu. Hned si objednám další, která zmizí stejně rychle jako se objevila. Objednal jsem dvě piva a s rozzářeným úsměvem prošel kolem kluků, kteří stále nechápali to co se před chvíli stalo. Došel jsem k boxům. Všiml jsem si totiž, že je tady jedna holka a vypadá celkem dobře. Proč bych ji nepohostil přece. S úsměvem pozdravím a natáhnu k ní ruku s jednou lahví piva. Přisednu si k ní, když se několika plnými doušky napije. Chvíli si povídáme o všem možném. Dokonce jí oznámím i mojí homosexualitu, ale očividně to s ní ani nehne. Jen se nad tím usměje a přisedne si blíž. Ještě si chvíli povídáme dokud nepustí Zayn další mojí oblíbenou písničku z jeho tvorby. Šibalsky se usměju a natáhnu k ní ruku. ,, Pojď," zasměju se. Vytáhnu jí na nohy a tlačim ji davem lidí. Už v sobě mám ne málo alkoholu, ale pořád to nestačí na to, abych se neudržel na nohou. Proto se směju jak blázen a užívám si, když s ní můžu tancovat. Za tu chvíli co se známe jsem zjistil, že je to moc fajn holka. A rozhodně mě překvapila, když se usmála nad tím, že jsem gay a její odpověď na to bylo pouhý: ,, No a?".
Tancujeme, občas odběhneme napít se něčeho ostřejšího, ale jinak zůstáváme na parketu. Tammy je milá holka, a zdá se být i dobrá kamarádka. Všechny holky co se na mě lepily sem mile rád poslal do háje. A to samé dělala i ona klukům, který s ní chtěli tancovat.
Právě se objímáme, protože hraje nějaká pomalá písnička. Jí to, ale nejspíš moc nevyhovovalo, protože se ode mě odtáhla a začala skákat a hejbat se mnohem rychleji. Neváhám ani minutu a přidávám se k ní. Lidi na nás koukají, ale co mi s tím? Tancujeme to co je nám pohodlný. Nakonec se pustí mnohem svižnější písnička. Vlasy se mi už lepily na čelo, ale já nepřestával. ,, Harry co se ti vlastně stalo?" zeptala se, když jsem si ji za ruku přitáhl k sobě. Volnou rukou pohladila můj upravený obličej.

Pousměji se. ,, To je na dlouhý vyprávění," mrknu na ní a táhnu jí k baru. Potřebuju další alkohol. Kluci tam stále dřepí a civí na nás nejspíš, protože jen co se blížíme ,, nenápadně" se otočí k barmanovi, který stál za nima. Obejmu ji kolem pasu a objednám nám dalšího dvojitýho Jacka. ,, Kluci tohle je Tammy. Tammy tohle je Nick, Sam a Niall," postupně ukazuju na každýho z nich. Jen na ně s malým úsměvem mávne rukou a přitiskne se ke mě. Jednou rukou ji zezadu obejmu a druhou si přitáhnu skleničku, kterou nám právě podával barman. Přiťukneme si a na ex všechno vypijeme. Líbnu jí do vlasů a zase táhnu na parket. Chtěli, abych se odreagoval tak tady to mají. Nemůžu se věnovat jim i Tammy. A popravdě. Co bychom řešili s klukama? Mě a Louise. Co řeším s Tamm? Všemožný kraviny. A to se mi na tom líbí snad ze všeho nejvíc. V polovině další písničky už ani jeden z nás nemůže. Proto se uklidíme do boxu, ve kterém byla předtím. Objednáme si další a další alkohol a kecáme. Myslel bych si, že je to moje spřízněná duše, kdybych neměl radši ptáčky. Tolik společnýho s člověkem, kterýho znám sotva několik hodin, jsem nikdy neměl.

Nemám páru o tom kolik je. Hlava se mi točí a Tamm před chvílí odešla domů. Vlastně pro ni přijel její brácha. Takže tady sedím s klukama, který si povídaj o kdo ví čem. Všechno se mi točí. ,, Kluci... asi už půjdu," díky Bohu za to, že můžu normálně mluvit. Mám toho v sobě tolik, že by to nejspíš srazilo i vola, ale já jsem asi vyšlechtěnej vůl. Sice nejspíš mumlám, ale to už je jejich problém. Začnu se pomalu zvedat. Mířím k Zaynovi oznámit mu, že už půjdu domů, aby to věděl.

Jen co mu to oznámím zase mizím mezi davem tančících lidí. Zaplatím a konečně odcházím pryč.
Vzduch, který vdechnu jen co vyjdu, mi zaplní plíce. Zhluboka vydechnu a rozhlédnu se kolem. Kolik je? Opravdu se snažím zaostřit na svůj telefon, ale jaksi se mi to celé pohybuje. Uklidím si telefon zpátky do kapsy. Dojdu k vyhazovači, kterej stojí u vchodu a poprosím ho, jestli by mi zavolal taxíka. Mám štěstí, protože se jen pousměje a už volá.
Po příjezdu auta mi pomohl nastoupit a nadiktoval řidiči adresu mojí sestry, kterou jsem mu stačil říct za tu dobu co jsme čekali.

Když zastavil před barákem mojí sestry hodil jsem mu několik bankovek. Ani nevím kolik. Vrávoravou chůzí dojdu ke vchodovým dveřím a zjišťuju, že sou zavřený. Opřu se o ně zády a sjedu dolů. Je celkem chladno na to jak bylo odpoledne. Kolena si hned přitáhnu k tělu zavírajíc oči. V kapse mi, ale zavrní telefon a ozve se melodie. S těží to zvednu a přikládám si ho k uchu. ,, Co je?" zeptám se. Nevím kdo to je. Stejně se brzo ozve vyděšený hlas mojí sestřičky. Ptá se kde sem a jestli jsem v pořádku a nic se mi nestalo.

Oznámím jí svojí pozici a už slyším jen rychlé pípání. Snažím se postavit, ale moje naděje sou pryč, když se rychle rozrazí dveře a já letím dopředu, protože jsem byl do týhle chvíle o ně opřený. Začnu se smát a podívám se na moji nechápavou sestřičku. Proč se vlastně směju? Po tom co mi pomohla vstát a dostala mě nevím jak do postele. Odpočívám ve své dočasné postýlce. Poslední co slyším je jen ticho. Děti jsou v klidu, takže jsem byl nejspíš tichý. Vím moc dobře, že je vzbudí i malinké zakopnutí. Ale teď... Aaaaaaauu. Myslím,že vám popřeju dobrou noc.   

 Nezapomeňte mi zanechat svůj názor... ;) :)) Další pátek by měl přijít další .. Snad se mi to povede zatím ahoj... :))))))))) :***

Luciqa.. :****

CognitionKde žijí příběhy. Začni objevovat