Hoofdstuk 2

104 2 0
                                    

Ik wordt waker en kijk op mijn weker. O shit het is al 8 uur. Mijn weker is niet afgegaan dus moet ik me haasten. Ik twijfel even of ik een appel zou meenemen voor onder weg maar neem er geen en vertrek naar school. Net op tijd kom ik aan en ga in de rij staan. Jenn kijkt me verwijtend aan. Mijn lippen branden ik wil van alles zeggen maar durf het niet dus zwijg ik. In de klas kan ik alleen maar denken aan wat de klas en leerkrachten van me vinden. Het is 10 uur en we hebben een tussen uur dus ik ga naar de stad. Ik staar eindeloos voor me uit. Opeens tikt iemand me op men schouder en vraagt "Victoria wat doe jij hier?". Ik het een tussen uur dus.... Omg het is al 13 uur ik heb waarschijnlijk al de les gemist. Zo snel als ik kon rende ik naar school. Toen ik in school was kwam ik op adem en wandelde naar de klas. Ik kwam bezweet de klas in en ging snel op mijn plek zitten. We hadden 5 minuten pauze dus had ik verzonnen dat ik terug was van het zieken bedje omdat ik me niet goed voelde. Dat ik me niet goed voelde was niet gelogen want ik had buikpijn van de honger want ik had nog niks gegeten. Eindelijk ging de bel en mochten we naar huis. Mama kwam me ophalen met de auto. Mama vroeg: "hoe was je dag?". Super we hebben echt zo veel gedaan. We waren eindelijk thuis. Papa had het eten klaar gemaakt wraps met sla en kip. Ik ging aan tafel zitten en nam een hap. Het vet proefde ik in mijn mond. Eum mama "Ik voel me niet goed zou ik naar mijn kamer mogen gaan?". Tuurlijk lieverd welterusten! Jes!!! Het is gelukt ik heb niet hoeven eten. Ik was best moe dus ging ik op mijn bed liggen en viel in slaap.

Dit is hoofdstuk 2 wat vinden jullie tot nu toe?

Vechten tot je leeftWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu