Hoofdstuk 3

118 2 0
                                    

Ik wordt waker door mijn wekker ik heb hem vroeger gezet. Nu kom ik zeker niet te laat. Ik stap uit mijn bed en voel me opeens heel duizelig. Ik ga terug in bed liggen en hoor iemand naar boven komen. Mama komt binnen en vraagt "Hey liefje voel je je al beter?". Ja stukken beter. OK ik heb een onbijtje klaar gelegd dus dat kan je eten ok? Ja mam. Ok dan tot straks ik ga nu naar mijn werk. Ik sta nog eens op en kleed me aan mijn hoofd tol echt fel maar ik negeer het gewoon. Als ik beneden kom zie ik dat mama pannenkoeken heeft gebakken als ontbijt. Een pannenkoek kan geen kwaad toch. In mijn hoofd zegt een stemmetje: "ben je dom ofzo weet je wel hoeveel calorieën er in een pannenkoek zitten!". Ik neem de pannenkoeken en gooi ze weg in de groen container. Ik neem mijn rugtas en een flesje water en vertrek naar school. We hebben vandaag sportdag daar ben ik blij om zo kan ik calorieën verbranden. Na het hardlopen en fietsen gaan we eten. Evelien, Shakira en Lucy zitten met me aan tafel. Ik kijk in mijn rugtas en zie dat ik mijn lunch ben vergeten. Lucy kijkt me aan en vraagt: "Waar is jou lunch?". Vergeten maar ik heb toch geen honger dus het is niet zo erg. Heb je wel deze ochtend gegeten? Ja ik heb 3 pannenkoeken, 2 boterhammen en een appel gegeten. Ok maar wil je misschien een boterham van mij? Nee dankje. Pffff wat kan ik goed liegen. Na het eten zijn we gaan kajakken en toen terug naar school gereden. Ik neem mijn fiets en fiets terug naar huis. Mama heeft een briefje achter gelaten.
--------------------------------------------------
Hey liefje
Ik en je vader zijn uit eten. Er zijn nog wraps van gisteren die je kan eten deze avond

Liefst mama xxx
--------------------------------------------------

Yay weer alleen thuis! Ik neem de wraps uit de koelkast en gooi ze weg en ga naar mijn kamer. Ik zet mijn wekker uit want morgen is het zaterdag. Ik pak mijn PC en ga op zoek naar forums met andere die ook willen afvallen. Opeens schrik ik. Ik vind een pro Anna site met allemaal magere meisjes. Ik klik erop en maak een account aan. Die meisjes konden niet stoppen wanneer ze mager genoeg waren ik kan dat wel. Ik kreeg echt een hele boel tips. Het was tof om te zien dat iedereen elkaar wou helpen afvallen. Ik kreeg een vriendschap verzoek van iemand. Het is Melanie waar ik de hele avond mee gepraat heb. Ik word moe dus sluit mijn computer af en ga slapen.

Dit is het derde hoofdstuk wat vonden jullie?

Vechten tot je leeftWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu