Ik wordt waker en sta op. Alles wordt zwart voor mijn ogen en ik val op de grond. Als ik weer bij kom lig ik in mijn bed en mama zit langs me. Wat is er gebeurt? Je bent flauwgevallen. Waarschijnlijk ben je te snel opgestaan. Ik heb hier een ontbijt voor je. Voorzichtig neem ik een hap van de boterham. Mama blijft bij me dus eet ik alles op. Nu gaat ze weg want mijn zusje moet naar de dansschool vandaag. Tot straks lieverd! Zodra de deur toe is grijp ik mijn PC en chat Melanie:
V: Hey
M: Hey
V: Ik heb een probleem. Deze ochtend heb ik moeten eten want mama bleef bij me. Wat moet ik nu doen?
M: Als je hebt gegeten ga je naar de wc en duw je je vingers in je keel of met een tandenborstel tot je moet overgeven.
V: Heel erg bedankt
M: Np xx
Ok ik ga naar de wc. Dit voelt verkeerd ik wacht even en probeer het. Het voelt goed om te weten dat ik afval. Er ligt een weegschaal op de grond. Zou ik durven me te wegen. Ik druk de weegschaal aan en ga er op staan. 39,6 ... Wow ik ben al 10 kilo afgevallen?! Ik ga naar mijn kamer en kijk in de spiegel. Nog een 10 a 20 kilo en dan ben ik mooi dun. De bel gaat. Het is Shakira.
V: Hey kom binnen.
S: Hey hoe gaat het?
V: Goed en jij?
S: Goed! Klaar om te gaan winkelen?
Ow helemaal vergeten!!!
V: Ja ik ga even men spullen halen ik kom zo terug.
Even later komen we aan in de stad. We gaan eerst naar Holister want ik moet wat nieuwe broeken kopen zeg ik. Ok lets go! Als we in de winkel zijn zijn er zoveel mooie dingen waar ik waarschijnlijk te dik voor ben. Shakira wijst naar een super mooi topje. Wat vind je? Super mooi! Ik zie een mooie broek met wat scheuren erin. Welke maat moet ik pakken? Ik neem een 38 en 40. Ik pas de 40 hij is veel te groot ik kan er in zwemmen. Dan pas ik de 38 die is goed. Ik neem nog 3 andere broeken en ga naar Shakira. "Heb jij alles?" vraag ik. Ja kom we gaan afrekenen. Als we uit de winkel komen gaan we nog naar een paar winkels. Onderweg terug naar huis moet ik denken aan wat ik moet met mijn andere kleren. Misschien verkopen? Als ik thuis ben is mama weer thuis. Leuke dag gehad vraagt ze en kust me op mijn voorhoofd. Ja ik heb veel gekocht. Ik heb trouwens al iets gegeten in de stad dus ik heb niet echt trek. Ok liefje. Ik open mijn klerenkast en neem de oude kleren eruit en hang de nieuwe erin. Voila! Mijn oude kleren leg ik in een doos die ik morgen weg geef. Ik ga nog een beetje op mijn gsm en ga dan slapen.
JE LEEST
Vechten tot je leeft
Short StoryHey dit is mijn eerste verhaal dus wees niet te hard alsjeblieft. Het gaat over de 15 jarige Victoria die na de zomervakantie naar het vierde gaat. Ze begint heel fel over haar eigen te twijfelen want ze is wat aangekomen. Ze vind haar te dik en wi...