Hoodstuk 10

67 2 0
                                    

Als ik mijn ogen open lig ik in mijn bed. Ik kijk rond en zie niemand. Wat is er gebeurd? Eerst zat ik met Edward in de limo en nu lig ik in bed. Ik stap uit bed, kleed me om en ga naar beneden:

M: Goedemorgen! Goed geslapen?

V: Hey ja ik heb best goed geslapen

M: Ja je was heel moe volgens mij want Edward heeft je zelf naar je bed gedragen terwijl je in zijn armen sliep.

Ow dat verklaart een hele boel. Hoe ik hier ben gekomen enz.

V: Ja ik had die dag veel gedaan en tijdens de film viel ik bijna al in slaap. Mag ik even naar hem toe misschien?

M: Ja hier heb je een appel voor onderweg

V: Doei!

Ik neem de appel aan en gooi de deur achter me dicht. Onderweg gooi ik mijn appel weg en ik neem de langste weg. Als ik er ben is het huis leeg. Hu..waarom is hij er niet? Ik ga naar de achtertuin en zie dan dat de deur van achter openstaat. Langzaam loop ik naar binnen. Hallo? Is daar iemand? Edward? Hallo? Er komt geen antwoord. Waar is hij in hemels naam naar toe. Ik laat me door mijn knieën zaken en begin te wenen. Opeens voel ik dat iemand binnen komt. Ik draai me om en het is Edward! Ik vlieg hem om zijn nek. Omg ik dacht dat je dood was of verhuisd. Maar nee toch niet zonder het beste vriendinnetje ter wereld. Hij pakt mee op en neemt me mee naar boven. Ik kan ook nog wel stappen hoor. Ja maar nu even niet. We komen in zijn kamer. Victoria ik zou even met je over iets willen praten.
Ja? :

E: Gisterenavond...toen je flauwviel...

V: Ja???

E: Eumm...ik weet niet hoe ik het moet zeggen?

V: Zeg het nu maar gewoon!

E: Ik had je jasje uitgetrokken omdat je het misschien te warm had en toen heb ik je armen gezien

V: Het is niet wat je denkt

E: Ik wil je helpen! We komen er samen wel door

V: Wil je niks tegen mijn ouders zeggen ze vermoorden me als ze weten dat ik zoiets doe

E: Ik zal niks zeggen beloofd

We hebben de hele dag gepraat over van alles. Als ik terug thuis kom zegt mama dat ze me wil wegen. Mag dat morgen ik ben echt ik weet niet hoe moe? OK morgen avond afgesproken? Ok mama bye. Slaapwel! Shit als mama me gaat wegen weet ze dat ik ben afgevallen! Ik ga veel eten en drinken en na het wegen geef ik gewoon over. Top plan. Ik doe mijn pyjama aan ga in bed liggen en val direct in slaap. 


Vechten tot je leeftWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu