Bir serin haziran akşamı bomboş ıssız bir sokakta yürüyordum. O kadar ıssızdı ki in cin top oynuyordu.koskoca sokakta çalışan sadece bir lamba vardı.O da varla yok arasında bir şey...
Işık sadece bulunduğu yeri aydınlatıyordu.Loş bir ışıktı sadece altında uçuşan böcekler görünüyordu.Evler eski püskü hele bir tanesi vardı ki iki katılı duvarları sanki perili bir evi andırıyordu ıssızdı. Terk edilmiş heralde.İkinci katındaki büyük penceresi sanki bir rüzgar esse düşecekmiş gibi zorla duruyordu.Aslında korka korka yürüyordum çünki diğer evler bu evden farksız değildi.Tek farkı bu ev gibi boş olmayışları.Sokaktaki evlerden gelen ışık bir nebzede olsa içimi rahatlatmıştı.
Kimdim ben hiçbir fikrim yoktu. Denize karşı güzel bir bankta uyanmıştım.Heralde çok içtim.Ama nerden geldiğimi,kim olduğumu,ailem var mı,evim,işim var mı,ne yapıyorum ben? Diye soruyorum(hoş üstümdeki yırtık pırtık elbiselerden pek işim olduğumu hatta ailemin bile olduğunu düşünmüyorum ama...) Neyse kafamı kaldırıp havaya baktım yıldızlar o kadar güzeldi ki çoktu sanki savaş yapıyolarmış gibi. Ama hava çok serindi üstümdeki beyaz t-shirt aslında kirden ve tozdan sarılaşmış olan ve sağ omzu hafif yırtık olan göbek kısmındaki kocaman bir kan lekeli t-shirt beni ne kadar ısıtabilirdi ki.Bir dakika kan lekesi mi? Neyin lekesi noldu ne yaptım ben bu lanet olsaı kan lekesi nerden geldi? Aman Allah'ım ne yaptım ben acaba birini mi öldürdüm off hiçbir şey hatırlamıyorum lanet olsun. Aynı kan lekesi siyah diz kapağı yamalanmış paçaları yırtık pantolonumun ceplerinde de vardı.Ellerimi çıkardım. Kan ellerimde de vardı.Kurumuştu belli ki üzerinden baya zaman geçmişti.Başıma sanki birileri çekiçle vuruyomuş gibi hissediyorum.Çok yorgunum aslında uykudan kalmıştım saf saf dolaşıyordum ama nerden geliyo acaba bana bu yorgunluk hissi? Off çok korkuyorum inşallah birine bişey yapmamışımdır.Ben bir karınca tanesini bile incitemem ki...
Neyse yorgunum,çaresizim,korkuyorum,kendimden korkuyorum,başım çatlıyo,sanki dünyadaki bütün taşlar göz kapaklarıma yüklenmiş gibi hissediyorum.Sahile doğtu ilerledim.Baya gittim heralde 30-35 dk felan yürüdüm tahminimce...
O kadar uykum vardi ki hiç etrafıma bakmadan kumların üzerine uzandım.Baeni rahatlatmak için o güzel debiniz hırçın sesli dalgaları yetiyordu.Sanki deniz, kumsala kızıp kumsalı dövüyor gibiydi. Ama o kadar güzeldiki fazla geçmeden uykuya dalmışım.Bir ara uyandım aslında,bankta oturan 3-4 elinde biraları olan serseri tipli kişiler yüzünden ama deniz dalgası ninni gibi geldiği için aldırış etmeden bir daha uyumuşum.
Saah olmuştu gerçi güneş daha yeni yeni doğuyordu ama... Martı sesleri beni uyandırmıştı.Sanki yüzyıllardır uyuyormuşum gibi hisettim.Çok acımıştım.Elimi cebime attım cebimden tam on bin lira çıktı.İnanamıyorum ama ama nasıl olsur bu üstüm başım bu halde ve cebimden on bin lira çıktı.Şaşkınlıktan ne yapacağımı şaşırdım.Acaba zengin birini öldürüp parasını mı almıştım? Of hatırlamıyorum lanet olsun.Elimi diğer cebime attım.Bir bir adres çıktı.Evet bir adres çıktı.Ama yazılar silinikti.Okuyamıyordum.Başım yine ağırmaya başladı.Belliki acıkmıştım. Hemen yakın bir restauranta gdipi harika bir kahvaltı yaptım.Şimdi kendime gelmiştim.Cebim para doluydu hala şaşkınlıktan duramıyorum,inanamıyorum da... Neyse hemen üstüme çeki düzen vermeliyim ki çünkü bu kan lekesiyle fazlasıyla dikkat çekiyorum.Hemen bir lüks mağazaya girdim.Hep takım elbise almak istemişimdir.Neyse siyah ve içine beyaz bir gömlek olan harika bir takım elbiseyi alıp kabine gittim.Mağaza baya lükstü aslında.Üstümdeki t-shirti çıkardım.OFF bee resmen baklavalıyım.Baklavalarım var fena kaslıyım oha göğsümde kıl bile yok. Of aynı şu dizilerdeki gibi.Ama ama nasıl ben böyleyim ki.Şuan bunu düşenmeyeceğim.Giydim ve fena olmuştum karizamanın da alası olmuştum.O uzun saçlarımıda attım mı hah işte şimdi oldu.Bir tane de aykkabı aldım.Ama giyinmeden çıktım önce gidip bir otel bulmalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPAN
Teen FictionBir sabah denize karşı bir bankta uyandim.Üzerimde eski kanlı bir t-shirt,cebimde dolu para,bir araba anahtarı ve peşimde kötü adamlar.... Ama ben geçmişime dair hiçbir şey hatırlamıyorum...