Yemek baya güzel geçti.Harika sohbetler etik.Babam çok iyi biri.Onu çok sevdim.Odamıza çıkıyorduk Tris ile.
-Dylan sana bir şey söylemem lazım
-Tabiki söyle Tris.
-Bak ben özel harekatta görev yaptım ya.Ben DNA raporuna baktım.Evet doğru Bay Fitz gerçekten de senin baban.Sen hiçbire şey hatırlamıyorsun.DNA raporunun çıktığı hastane Los Angeles'da böyle bir hastane yok.Sana bu DNA raporunu çıkaran doktor da dünyanın en azılı organ ve uyuşturucu mafyası olan ve 10 yıldır aranan bir doktor.
-Neler diyorsun sen Tris?
-Dylan buradan gitmeliyiz.Belli bu adam senden bir şey istiyor.
Tabi ya ben katil değildim.T-shirtimdeki o kan DNA için alındı.
-Bak Tris sana bir şey söylemem lazım.
Tris'e bu kan mevzusunu anlattım.
-Peki daha önce neden anlatmadın bana?
-Seni hatırlamıyorumdum,tanımıyordum,güvenemedim özür dilerim.
-Tamam tamam anladım.
Tabi biz bu konuşmayı üst katta yapıyorduk.Of asıl aşağılık herif bu adammış.İnanamıyorum.Biz bunları odada konuşuyorduk gizli bir şekilde.
-Bak Tris eğer doğru söylüyorsan bunun kokusu yakında çıkcaktır.Biraz daha burada kalalım ve gözetleyelim.
-Dylan bana inanmıyor musun?
-İnanmamak değil bu Tris.Sadece emin olmak istiyorum.
-Tamam Dylan.Ben bir lavaboya gideyim.
TRİS
Lavaboya gitmek için merdivenlerden iniyordum son basamağa gelince bir şeyler duydum.Bay Fitz ve bir adam konuşuyorlardı.
-Bak doktor Dylan'ın hafızası geri gelmeden aynı işlemleri bir daha yapmalıyız ve bunu sürekli tekrarlamalıyız.Sonunda da zaten ölecek.Önemli olan cinayet süsü verilmemesi biliyorsun.
Bir ses sanırım o mafya doktora aitti.
-Tabiki efendim anlaşılmaycak bile.Ama bunu nasıl yapacağız.Kız dibinden bile ayrılmıyor.
-Evet şu kızdan hemen kurtulmamız lazım.
HAYIRRRR.Beni öldürecekler.Ne yapmalıyım hemen buradan çıkıp polislere gitmeliyim.Tabi gidiyim de beni içeri tıksınlar.Zaten arıyorlar.Of ne yapacağım ben ya.Koşa koşa Dylan'ın yanına gittim.Duyduklarımın hepsini ona anlattım.
-Dylan buradan çıkmalıyız.Hadi.
-Tris dur saçmalama o adam benim babam bize zarar vermez ya.
-Dylan inan bana sana bir şey yapıyorlar ve hafızanı kaybetmeni sağlıyorlar.Dyalan yalvarırım gidelim yoksa beni öldürecekler.
-Saçmalama Tris.Otur oturduğun yerde.Ne yapcaklar ki.
Tam bu esnada takım elbisesi giyinmiş kos kocaman bir adam kapıyı kapatıp üstümüze kilitledi.
-Burada çıkamayacaksınız.Her şeyi duydum.Bay Fitz gelir misiniz?
Fitz geldi ve her şeyi ona anlattı.Adam bir kahkaha attı.
-Siz slaksınız şimdi işiniz bitti.
-Baba ne diyorsun sen?
-Kes sesini susun evin her tarıafını sarın ki çıkmasınlar.
-Hemen efendim.
Evet harika ölümüm hatta ölümümüz çok yakın ne yapacağız şimdi ya.Bittik şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPAN
Teen FictionBir sabah denize karşı bir bankta uyandim.Üzerimde eski kanlı bir t-shirt,cebimde dolu para,bir araba anahtarı ve peşimde kötü adamlar.... Ama ben geçmişime dair hiçbir şey hatırlamıyorum...