•3•

31 5 0
                                    

               

Şehirden biraz uzak otel bulmuştuk.Küçüktü fazla gösterişli değildi.Malum para sıkıntısı da çekiyorduk.Saat gece3 gibiydi.

-Ne bitmez bir gündü ya?

-Aynen.Of çok yoruldum.Hala ellerim titriyo ya.Dylan artık bu otele girelim çünkü gerçekten çok yoruldum,dayanamıyorum.

-Tamam tamam girecez zaten fazla lüks değil.Kalabalık da olmaz.Bizim için baya iyi.Göze fazla çarpmamalıyız.

Arabayı otelin girişindeki caddeye park ettik.Ağaçların arasına park etmek zorunda kaldık.Arabayı görürlerse bizi bulurlardı.Arabadan indik.Otelin o küçük anca tek kişinin  geçebileceği,eski sanki tekme atsan düşücekmiş gibi olan kahverengi kapısından geçtik.Resepsiyona gittik.Orada küçük bir zil vardı.Bastım.Küçük boylu,sakalları kısa,üzerinde beyaz gömlek olan,tatlı bir adam çıktı karşımıza.

-Buyrun efendim,otelimize hoş geldiniz.

-Hoş bulduk teşekkür ederim.

-Evet size ve sevgilinize çift kişilk bir oda ayarlayayım.

Bunu demesiyle Tris ile göz göze geldik.Birbirimize yaklaşık 3 saniye baktık.

-Yok hayır.Bize iki ayrı oda.

-Hemen beyefendi.dedi şaşkın bakışlarla.

Adam aşağı eyildi ve bakmaya başladı.Sanırım bilgisayara bakıyorduçKlktı ve başını iki yana sallayarak.

-Üzgünüm beyefendi sadece çift kişilik odamız kaldı.Sizden yaklaşık on dakika önce bir grup sporcu geldi.Yarışlar mı ne varmış...

Tris ile birbirimize bakıştık.Aslında üzülmedim.Ne yalan söyleyeyim.Hoşuma gitmişti.Ama Tris rahatsız olabilir.

-Tris şey ııı istersen başka civarla

-Hayır hayır ben daha fazla dayanamıyorum.Çok yorgunum.

Ben de bir şey diyemedim.

-Tamam tutuyoruz.

-Hemen beyefendi.

Bize bir anahtar verdi,karta takılıydı.

-Odanız buranın 3.katı numarası da ıı evet 225.İyi geceler bayım.

-Teşekkürler.

TRİS

İnanamıyorum.Dylan ile aynı odada kalacaktım.Bunca yaşadıklarımdan sonra buna şaşırmam biraz  saçma ama.Sanki o da memnun gibi duruyordu.

Dylan

Evet harika otelde asansör yok.Üçüncü kata nasıl çıktık.Sürüne sürüne resmen.Sonunda odaya ulaşmıştık.O kadar yorgundum ki sanırım kapının rengi beyazdı.Odaya girdik.

-Dylan ben bir duş alacağım.Daha bugün aldım hatta bundan 2 saat önce.Ama o sonki olayımızda yani arabayı devirmede resmen toza batıp çıktım ya.

-Ahah aynen sen duşunu al ben de alıcam.

Tris banyoya girdi ben de biraz pencereden dışarıdaki ormanlık alanı izlemeye başladım.Aradan fazla geçmedi 5 dakika sonra Tris çıktı zaten duştan.

-Eveee.Sıra ben de..

Duşumu aldım ve çıktım.Tris uyumak üzereydi.Beni görünce yatakdan doğruldu.

-Iıı şey Tris sen yatakda yat ben de şuradaki koltukda yatarım.

Sabaha kadar her tarafım tutulacaktı ama yapacak bir şey yoktu.

KAPANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin