Part 1

337 13 0
                                    

   ჰაით.მე კეროლაინი ვარ,აი ნამდვილად არ ვიცი რატო მომინდა მომეყოლა თქვენთვის     ჩემი ამბავი... იმიტომ რომ გრძნობების გამოხატვა არ მიყვარს და არც მეხერხება  კიდეც...მაგრამ მინდა რომ ეს ამბავი თქვენც გაიგოთ.....
როგორც ვთქვი მე კეროლაინი მქვია ვარ 19 წლის და ვცხოვრობ ბრიტანეთში...ქალაქში რომელიც მთელი გულით მძულს...მკითხავთ რატო მძულს ქალაქი სადაც დავიბადე?!
მეც გიპასუხებთ: ამ ქალაქში კარგი არაფერი ხდება...და დამატებით ამ ქალაქმა დედაჩემი შეიწირა...ხალხი ამბობს რომ დედაჩემი უბედურ შემთხვევაში დაიღუპა მაგრამ მე ამის ნამდვილად არ მჯერა....შეიძლება ეს უბრალოდ ჩემი აზრებია მაგრამ მე ამის მჯერა...რაც შეეხება მამაჩემს ის უბრალოდ კიდევ ერთი პოპულარული ნაძირალაა რომელიც "ბოზრბში" სიარულს ვერ გადაეჩვია...კი შეიძლება დედას სიკვდილის მერე მასაც უნდა დაივიწყოს ყველაფერი...მაგრამ როდესაც მისი ცხოვრების ყველა დეტალი ეკრანიზირებული და დაბეჭდილია და მისი შვილი ამ ყველაფერს ხედავს....და თან თავის გამართლებასაც არ ცდილობს...არ ანაღვლებს ის რას იფიქრებს მისი შვილი.. ერთი სიტყვით რომ ვთქვათ ის უბრალოდ კიდევ ერთი "ნაბიჭვარი " ბიზნესმენია რომელზეც გული მერევა. რაც შემეხება მე....
დედას სიკვდილის შემდეგ ყველაფერი ფეხზე დავიკიდე...ეგრედწოდებული "მეგობრები" რომელიც მყავდა მაშინ და რომლებიც მყავს ეხაც... უბრალოდ ფულზე და პოპულარობაზე ჩამოკიდებული ხალხია..მაგრამ ვისზე რას ვამბობ მე გადავწყვიტე მასთან დარჩენა...სულ არ მაინტერესებს რატო არიან ჩემთან ფულის თუ პოპულარობის გამო...უბრალოდ არ მინდა რომ მარტო ვიყო...სიმართლე რომ გითხრათ სანამ დედაჩემი ცოცხალი იყო არც მაშინ ვიყავი თეთრფთიანი ანგელოზი მაგრამ ახლა უფრო უარესი გავხდი..ღამით კლუბში როდესაც შენი "მეგობრები" ერთობიან და ერთადერთი შენი ერთგული ადამიანი მაგ დროს ბარმენია და შენი გადამრჩენი ტეკილა.... სახლში მიდიხარ დილის 8 საათზე და ერთადეთი ადამიანი რომელიც შენზე ნერვიულობს შენი მოსამსახურე და მისი ქალიშვილია....ოთახში რომ ადიხარ წვები ლოგინზე და ფიქრობ რამდენად უმნიშვნელო და უბედური ცხოვრება გაქვს...... "გართობა"ალკოჰოლო", "ნარკოტიკები" და "სექსი" ცხოვრების უდიდესი ნაწილია.... მინდა გავიქცე ისე შორს რომ ვერავინ ვერ მიპოვოს ვერავინ ვერ მიცნოს უბრალოდ ჩვეულებრივი გოგოს ცხოვრება მინდა რომელსაც ვერასოდეს ვერ მივიღებ....ეს ცოვრება უბრალოდ ერთი დიდი იმედგაცრუებაა....ამ ცხოვრებამ ყველაფრის ხალისი დამაკარგვინა...აღარ მჯერა სიყვარულის...არ ვოცნობობ ბედნიერებაზე...უბრალოდ მინდა ყველაფერი დავივიწყო...

უსინათლო ღამეებიWhere stories live. Discover now