Part 6

92 9 0
                                    

  -ნუ...საკმარისი მოვისმინე ამ პატარა ტუტუცი გოგოსგან და მეტს ვეღარ მოვითმენ...-ამ ძუკნამ ჩემკენ გამოიწია და დარტყმა უნდოდა...
-არც გაბედო..-მაგრამ ვინ აცადა...ხელი დავუჭირე ჩემ სახესთან ახლოს..
-როგორ ბედავ!!!მე არ დამირტყია არასოდეს ჩემი შვილისთვის და შენ მითუმეტეს არ მოგცემ იმის უფლებას რომ მას თითითაც კი შეეხო!!-წამოხტა მამიკო
-ოჰჰჰ..მამამ ფეხი გამოყოო ამას ქვია! -_-
-მერე მაგაშია საქმე რომ არასოდეს დაგირტია....ეს გოგო ძალიან ცუდად არის აღზრდილი... და კაცის ხელი აკლია!!!
-ეე ძუკნა!! მე შემომხედე!!! თვალებში მიყურე!!!
-შე უზრდ...
-ჩჩჩჩჩჩ!!!-თითი დავადე ტუჩებზე-არ გვინხა ეხლა შენი გამოხტომები! ისედაც ხასიათში ჩამიჯვი-_-_-.....
-როგორ ბედავ!!!
-ვაიმეე!!!ნუ რამდენჯერ გითხრა...არ მომწონს შენი არც ხმის ტემბრი და არც თვითონ ხმა...და ნუ მელაპარაკები ისეთი ტონით თოთქოს ჩემზე რამით უკეთესი იყო და ზემოდანაც ნუ დამყურებ........ შე ლილიპუტო...-_-_-ცოტა უფრო მაღალქუსლზე უნდა შემოსკუპებულიყავი...
-ვაიმეეე!!(ხალი გაითავისუფლა) მე ამას ვეღარ ავიტან...ასე აღზრდილი ბავშვი არასოდეს არ მინახია...
-ვერც ნახავ...მე ასეთი ერთი ვარ... :*:* ჩმოკი ჩმოკი კარგად გაერთეთ ამ ღამეს:*:*-მივაძახე და ოთახში ავედი...აუტანელი ორეული....ერთი მეორეს იმსახურებს....მე გადავწყვიტე რომ წავიდე და ამ შანს ხელიდან არ გავუშვებ... იდეალური დროა ჩემი წასვლისთვის...არ მაინტერესებს რად დამიჯდება აქედან წასვლა..უნდა მოვცილდე აქაურობას... გავიფიქრე ავდექი ნივთები ავიღე და ველოდებოდი სანამ კარგსდ დაღამდებოდა რომ გავსულიყავი...უკვე საკმაოდ გვიანი იყო ამიტომ გადავწყვიტე წავსულიყავი..კარები გავაღე და რას ვხედავ...ემმა ზის ჩემი კარების წინ
-ემ აქ რას აკეთებ?!?!
-ამმ...შენ ლაპარაკი გინდოდა და იმ ქალის გამო ვერ მოვახერხეთ...
-კი მაგრამ..ჩანთა რა საჭიროა..
-შენ რაში გჭირდება ჩანთა?!?!
-მე მივდივარ აქედან რათქმაუნდა...
-არა!კერ არ დამტოვო.გთხოვ.. შენ გარეშე აქ ვერ გავძლებ..მეც წამიყვანე გთხოვ..
-კიმაგრამ ემ აქ ხომ დედაშენია
-ვიცი მარა აქ მამაშენიც არის მაგრამ ხომ გადაწყვიტე წასვლა..
-კერ იცი მე მამასთან როგორი ურთიერთობაც მაქვს ამიტომ ჩემი წასვლა მას არაფერს არ დააკლებს..და შენ..შენ თუ წახვალ დედაშენი ძალიან ბევრს ინეევიულებს...
-კერ..არმაინტერესებს.. როგორც უფროსი და ისე მიყვარხარ და არ მინდა რომ დამტოვო აქ მარტო..და თან უცნობ ქვეყანაში ნაცნობი ადამიანის გარეშე ძალიან რთული იქნება..
-კარგი ემ..მაგრამ რაც მოხდება მერე მე არ დამაბრალო...
-კაიი..
-კაი მაშინ წავედით...-გვიანი რეისით წავედით...ემა მთელი გზა ფანჯრიდან იყურებოდა... შეიძლება ნანობდა რომ წამოვიდა მაგრამ ეს მისი გადაწყვეტილება იყო...და თუ რამეა იმის საშუალება მაქვს რომ უკან გავუშვა... ხანგრძლივი ფრენის მერე როგორც იქნა ჩავედით...ლოს ანჯელესი*-*-* ყოველთვის მიყვარდა ეს ადგილი... შუადღეს ჩავედით სასტუმროში დავბინავდით... ემას არაფერი უთქვამს რომ სახლში დაბრუნება უნდოდა.. მან გადაწყვიტა წამოსულიყო და ამაზე უარს არ იტყოდა... ცოტა დაღლილები ვიყავით მაგრამ გადავწყვიტეთ ზღვაზე გავსულიყავით...დავიზაგრეთ კიდეც...მოკლედ რომ ვთქვათ კარგი დრო გავატარეთ...მალე სასტუმროში დავბრუნდით ემას ჩაეძინა მეკი ლეპტოპი ავიღე და რაღაცეები გავაკეთე... საღამოსკენ მე და ემა სასეირნოდ გამოვედით...მას წყალი მოუნდა და მაღაზიაში შევიდა მეკი გარეთ დავრჩი და ველოდებოდი..გარეთ ვიდექი და ტელეფონში ვიყურებოდი როცა ვიღაც კაცი მომიახლოვდა და წინ გადამიდგა...
-უკაცრავად?!-ვუთხარი და უკან გადავდგი ფეხი გაქცევა მინდოდა მაგრამ ხელი დამიჭირა და თავისკენ მიმიზიდა..
-შენ ჩვენთან წამოხვალ!!!!-გათავისუფლებას ვცდილობდი მაგრამ ჩემთვის ზედმეტად ძლიერი იყო...უკვე მზად ვიყავი მას გავყოლოდი როცა უცბად გავთავისუფლდი უკან რომ შევტრიალდი დავინახე ბიჭი რომელმაც ერთი დარტყმით გათიშა ის ვიღაც კაცი...მადლობელი ვიყავი მაგრამ ისეთი თვალებით გამომხედა რომ შემეშინდა და უკან დახევ დავიწყე როცა ვიღაცას შევწჯახე...
-შენ ჩვენი ნადავლი ხარ ამიტომ ჩვენთან წამოხვალ!!!!-ბიჭი
-რა??!?!? ისევ?!?!?!?!?
-კეროლაინ!!!!შენ ჩინელწბი მოგწონს და მე არ ვიცი?!?!?!?-ამასობაში ემაც გამოვიდა მაღაზიიდან...
-ემა გაიქეც....-ვეღარ მოვასწარი დამთავრება..ალბათ იმ უკან მდგომმა რაღაც გამიკეთა და გონება დავკარგე...
Emma P.O.V
-კეროლაინ!!!რა უქენი შე თვალებაპრეხილო ნაძირალავ!!!!
-კიდევ ერთი?!?!? ბოსს ეს არ მოეწონება!!-თქვა შავთმიანმა
-აჰა გეთანხმები..მაგრამ ესეც უნდა წავიყვსნოთ სხვა გზა არ გვაქ!- უპასუხა ყავისფერთმიანმა..
-ეგ რას ნიშნავს?!?!?
-რას და შენც ჩვენთან მოდიხარ!!!-თქვა შავთმიანმა მომიახლოვდა და ნემსი გამიკეთა..თავიდან თავბრუ დამეხვა მერეკი გონება დავკარგე..

To be continue  

უსინათლო ღამეებიWhere stories live. Discover now