Caroline P.O.V.
-.მან ნახა ჩვენი სახეები იცის რა უნდა გავაკეთოთ და ამიტომ ვერ გავუშვებთ... რამესდა მოვუძებნით..ეხლა ზედმეტი კითხვების გარეშე წავწდით...-თქვა კრისმა და გავიდა გარეთ.. ჩვენც უსიტყვოდ გავყევით... გარეთ რომ გავედით პირვწლი რაც დავინახეთ იყვნენ ის ბიჭები რომლებმაც აქ მოგვიყვანეს...
-შენ!!!!-ორივემ ერთხმად შევყვირეთ და თითები გავიშვირეთ მე ყავისფერთმიანისკენ ემამ კი შავთმიანისკენ
-რა ხმაურიანები ხართ!!-თქვა კრისმა და ჩაჯდა ერთ ერთ მანქანაში...
-რა მე?!?!?-_- -ორივემ ერთმანეთს გადახედეს და მერე ისევ ჩვენ შემოგვხედეს...
-როგორ გაბედე და კეროლაინი როგორ გათიშე შე..შე...-ემა
-ემ დაწყნარდი...შენ არ გეხერხება "ბილწსიტყვაობა".შე ნაბიჭვარო ესეიგი შენ დააძინე ხო ემა?!?!
-ხო მე მერე?!?! და სხვათა შორის თუ ჩვენთან აპირებ ურთიერთობაა მაშინ სახელით მომმართე დ არაშენ!! მე ტაო ვარ ეს კი კაი..
-სულ ფეხებზე მკიდია ვინ ხარ!! მეორედ ემას არ მიუახლოვდე...-შევყვირე და მე იმ მანქანაში ჩავჯექი სადაც კრისი....
-არ მითხრათ რომ ეს ჩემ მანქანაში იმიტომ ჩაჯდა რომ შენ ის...ოო სულ თავში ქვ უხლია...წავედით ჩვენ..-თქვა ტაომ ჩაჯდა დაქოქა მანქანა დ წავედით...
-შენ ჩემთან მოგიწევს ჩაჯდომა ამიტომ გთხოვთ..-კაიმ კარი გაუღო ემას და ისიც ჩაჯდა უსიტყვოდ...
-იცი შენ და შენი დაქალი უნდა ჩამჯდარიყავით კაის მანქანაში.. -კრისი
-არაუშავს მე აქ ჩავჯექი უკვე..ეს უფრო მომეწონა..
-ორივე ერთნაირია...-_- -კრისი
-შენ რა ყველაფერზე ყველას ეკიდები?!?!? არ მინდოდა იმ ნაძირალასთან მგზავრობა რომელმაც გამთიშა...
-როგოეც გინდა...მე არ მაინტერესებს...-ამის მერე ხმაც არ ამოუღია...მეკი მაინტერესებდა სად მივდიოდით მაგრამ არ მიკითხია...ჩვენ პირველები მივედით..მანქანიდან რომ გადმოვედი რაღაც ბარი დავინახე..შეგნით შესვდიოდით როცა ის მეორე დეგენერატი მოვიდა ჩემ ემასთან ერთად...ემა უცბად გადმივიდა და ჩემსკენ მოირბიან ხელი ჩამკიდა დ ისე შევედით შიგნით... ჩვეულებრივი ბარი იყო..მე მეგონა უნდა დაელიათ ამ დროს ისინი სადღაც ზემოთ ავიდნენ და ჩვენც აგვიყვანეს... ზემოთ ძალიან დიდი და ლამაზი სახლი იყო...
-გამარჯობა ბიჭებო^^ როგორ იმგზავრეთ?? აჰ რას ვკითხულიბ ისედაც ვხედავ ^^ გამარჯობა გოგოებო მე კრისის დედა ნარი ვუ ვარ და თქვენ?!
-მე კეროლაინ ადნერსონი ვარ ეს კი ჩემი მეგობარი ემა ტომასია..სასიამოვნოა თქვენი გაცნობა...-ვთქვი და პატარაზე დავხარე თავი
-ჩემთვისაც სასიამოვნოა^^ -ემა
-კეროლაინ ანდერსონი?!?!? შენ დავიდ ანდერსონის ვინმე ხომ არ ხარ?!?
-ამმ..საიდან იცით მამაჩემის შესახებ?!?!? აა პრინციპში თუ ამათმა იციან..
-ჩვენ ქვევით დაგელოდებით კრის..ნახვამდის მის ვუ-კაი და ტაო
-არა შენ...შენ ჰეილის შვილი ხარ..როგორ გამიხარდა კვლავ შენი ნახვა...-ნარი მოვიდა და ჩამეხუტა
-დედა?? რას ნიშნავს კვლავ?!?! საიდან იცი მისი მშობლების შესახებ!?!?! -კრისი უკვე დაიბნა
-კრის შენ იცოდი რომ მამაშენი გადაცვლილი იყო..რომ ის ავტოკატასტროფაში გარგაიცვალა მაგრამ...მაგრამ ეს ასე არ არის...მამაშენი ცოცხალია და ეს იმის დამამტკიცებელი საბუთია-თქვა ნარიმ და ჩემსკენ გამოიშვირა თითი...
-რაააააა?!?!?!?-მე და ემამ ერთხმად შევყვირეთ..კრისი კი უბრალოდ იდგა გაოგნებული და დედამისს უყურებდა..
-იმის აღიარება რომ დაქორწინებული კაცისგან შვილი მყავს ადვილი არ არის მაგრამ ეს სიმართლეა... კეროლაინ დედაშენი ძალიან კარგი ქალი იყო...ბავშვობიდან უნდოდა რომ თქვენ გცოდნოდათ ვინ იყავით ერთმანეთისთვის...-ნარი
-კი მაგრამ...რანაირად..არ მესმის?!?და საიდან იცით რომ დედაჩემი დაიღუპა?!?!
-კეროლაინ...არ მინდა გაწყენინო მაგრამ ეს იმის დრო არ არის რომ გაიგო ყველაფერი...მაგრამ ერთს გეტყვი..მე ვიყავი დედაშენის დაკრძავაზე...ის ჩემი ძალიან კარგი მეგობარი იყო და გული დამწყდა მისი სიკვდილის შესახებ რომ გავიგე..
-კარგი ჩემი წასვლის დრო მოვიდა..მერე ყვწლაფერს დაწვრილებით მომიყვები..ახლა კი დროებით...-თქვა კრისმ და ქვემოთ ჩავიდა...მედა ემ დავრჩით და ნარის ველაპარაკებოდით...To be continue
YOU ARE READING
უსინათლო ღამეები
Fanfictionისტორია მდიდარ გოგოზე რომელსაც დაეღუპა დედა და მას მერე მამამისი მას ყურადღებას არ აქცევს და ამის გამო გოგონა მიდის არასწორი გზით: ალკოჰოლი,ნარკოტიკები,სექსი ა.შ იგი მიდის სახლიდან რადგას სურს მამამისის განადგურება და ამაში მას მიეხმარებიან განგსტერ...