Part 5

95 8 0
                                    

  ალექსის მოწერილ მისამართს მივყევი...და აღმოვჩდი სადღაც დაკარგულში...მაგრამ ნამდვილად არ მანაღვლებდა სად ვიყავი იმიტომ რომ ვიცოდი ალექსი ცუდს არაფერს იზამდა... გავიხედ გამოვიხედე და ალექსი დავინახე...მივედი და მივესალმე...
-გამარჯობა კეროლაინ..
-გამარჯობა..უბრალოდ კერი არ მიყვარს მთლიან სახელს რომ მეძახიან....
-კარგი კერ...წამოდი დავჯდეთ სადმე და მომიყევი რა გჭირდება...
-ისედაც გითხარი რა მჭირდება..მაგრამ მაინც მოგიყვები რისთვის მინდა ინფორმაცია....-რაღაც კაფეში დავჯექით და ეგრევე მოყოლა დავიწყე..
-არ ვიცი მამა რას მალავს მაგრამ ვიცი რომ არ უნდა რომ არავინ გაიგოს და მუთუმეტეს მე...რატომღაც არ ვიცი რატო მაგრამ მჯერა რომ დედას სიკვდილში მამაჩემი არის გარეული...
-რატომ გჯერა რომ მამაშენმა მოკლა დედაშევი...
-უბრალოდ მჯერა...და მინდა გავიგო ასე არის თუ არა...და ამიტომაც მჭირდება ყველანაირი ინფორმაცია...
-.........
-ალექს!!-ხელი მოვკიდე-უბრალოდ მომიყევი რას მალავს და წავალ...
-სად წახვალ??
-ეს რომ გითხრა ეჭვი მაქვს რომ მამაჩემს ეტყვი..
-კეროლაინ 2 წუთის წინ მეხვეწებოდი ყველაფერი მომიყევი მამაზეო და ეხლა არ მენდობი???
-არა უბრალოდ...
-კეროლაინ მითხარი რაში გინდა ინფორმაცია და სად აპირებ წასვლას...
-კარგი... ვაპირებ წავიდე აქედან ისე სშორს სადაც ის ვერ მომწვდება...
-კეროლაინ...-გსვაწყვეტინე
-მოიცა...მინდა რომ წავიხე აქ დაწყევლილი ქალაქიდან და დავიწყო ყველაფერი თავიდან...და ინფორმაცია მჭირდება იმისთვის რომ ვერ მიპოვოს...
-კარგი...ყველაფერს მოგიყვები.. ერთი პირობით თუ მეტყვი სად მიდიხარ..
-კარგი...ვაპირებ LA ში წასვლას...ახლ მოყევი..
-კარგი...-ყველაფერი მომიყვა დაწვრილებით...გავიგე ისეთი რაღაცეები რამაც შოკში ჩამაგდო...და ეჭვები რომლებიც მქონდა გაძლერდნენ...
-დიდი მადლობა ამ ყველაფრისთვის....რაც მაინტერესებდა გავიგე და კიდე მეტიც...
-კეროლაინ შემპირდი რომ რამე ცუდში თუ გაეხვევი შემატყობინებ....
-მადლობა რომ ჩემზე ნერვიულობ მაგრამ რატო??
-იმიტომ რომ დედაშენის კარჰი მეგობარი ვიყავი დს თან შენი ნათლუა ვარ..
-რააააააა o.o.o.o
-მამაშენს სასტიკად არ უნდოდა ამისამქმა და...
-აა გასაგებია... :( მიხარი რომ ასეთი კარგი ნათლია მყავს ერთი მაინც...არადა კიდევ 3 ნათლია მყავს -_-_-
-:) კარგი წადი შენც საქმეები გაქ და მეც...ფრთხილად იყავი...
-კარგი..ნახვამდის.. :*:* -დავემშვიდობე ლოყაზე ვაკოცე და წამოვედი...მთელი გზა იმაზე ვფიქრობდი რაც ალექსმა მითხრა...მაგრამ ერთი ამბავი უფრო მადარდებდა...ემმას ვეღარ ვნახავდი...და ეს ძალიან მანაღვლიანებდა...სახში მივედი...შიგნით შესვლა არ მინდოდა იმიტომ რომ იქ დავიდი (მამაჩემი) ამიტომ უცბად ჩავერთე ვიდეოკამერების ქსელს და ვნახე სახლში იყო თუ არა... ყველა სახში იყი მაგის გარდა...ნუ რა უნდა სახში მიდი შვილო ასეთ მდგიმარეობაშია... სახლში შევედი და კიბეებთან ემმა დამხვდა...ამისთვი ყურადღება არ მკმიქცევია გავიფიქრე და უბრალოდ ზემოთ ასვლა დავაპირე...
-კერ...ვნერვიულობ შენზე... ასწთ მდგომარეობაში არ მინახიხარ დედაშენის სიკვდილის შემდეგ...
-ემმა ნუ ნერვიულობ ყველაფერი რიგზეა...
-არ მჯერა...თუ ყველაფერი რიგზეა მაშინ რატო მელაპარაკები ასე ცივად...
-არაფერია უბრალოდ დაღლილი ვარ...და დასვენება მჭირდება..
-კარგი მარა...
-არანაირი არა..მარტო ყოფნა მინდა...-ცოტა ხმამაღლა მომივიდა მაგრამ რას ვიზამ..ასეა საჭირო...
-კერ...-ყურადღებაც არ მივაქციე და ზემოთ სვლა გავაგრძელე...მთელი დღე რაღაცა ვჩალიჩობდი ლეპტოპში...უკვე საღამო იყო როცა მამაჩემი მოვიდა ვიღაც ნაშასთან ერთად...ნუ რათქმაუნდა მაშინშეოაღო კარები როცა კიბეებზე ჩამოვედი და მისაღებში შევდიოდი...
-ოჰჰ კეროლაინ მოდი სალაპარაკო გვაქ..
-შენთან სალაპარაკო თემ მ და შენ კაიხანიქ ამოვლიეთ...-ვთქვი იმ ბოზს ნივიჟუ ჩავურტყი და ზემოთ ასვლა დავაპირე როცა დავიდმა ხელი მომკიდა და გაგამაჩერ-კეროლაინ დავიღალე შენი ქცევებით უკვე...ეხლ მოხვალ და დაჯდები ჩვენთან ერთად.. ძალიან მნიშვნელოვანი ამბავი მაქვს მოსაყოლი...
-თუ შეიძლება ნუ მეხები..-ხელი გავითავისუფლე-კარგი დავჯდები-(შენთან და შენ ბოზთან ერთად)-ჩავჩურჩულე და მისაღებში შევედი...მაგიდ გაშლილი იყო და დავჯექი...ემმა რაღაცეებს დებდ მაგიდაზე როცა ხელი მოვკიდე ჩემსკენ გადმოვხარე და ჩავჩურჩულე- ემ სალაპარაკო მაქვს ამიტომ გვერძე დამიჯექი..
-კი მაგრამ კერ..
-არა მე მინდა რო ჩემთან ერთად დაჯხე და ივახშმო...
-კი მაგრამ დედაჩემი და მისტერ დავიდი..არამგონია მოეწონოთ..
-კარგიიი-წამოვდექი და მამაჩემს მივმართე..-მამა!!დღეს ბეტი და ემმ ჩვენთან ერთად ივახშმებენ..
-ეს რას ნიშნავს კეროლაინ?!?!
-მის კეროლაინ გთხოვთ...
-ბეტ არ მომეონ რომ ქალი რომელმა გამზარდა მისს მეძახის და როგორც გთხოვე უბრალოდ კერ ი ან კეროლაინი დამიძახე...
-კეროლაინ!!!აქ ჩვენ სტუმარი გვყავს თუ ვერ ხვდები...და შენი კაპრიზები შენთვის დაიტოვე..
-თუ ვე დავჯდები სავახშმოდ ოჯახთან აბ მაშინ აქ რ მინდა?!!?
-კეროლაინ გააკონტროლე შენი თავი...პირი მოკუმე და ჭამე....
-მამა! შენ როგორ ფიქრობ მოკუმული პირით რამეს შევჭამ?! და კიდევითავს მშვენივრად ვაკონტროლებ და ნამდვილად არ ვაპირებ დავჯდე შენთან და შენ ახალ ძუკნასთან ერთად...

To be continue  

უსინათლო ღამეებიWhere stories live. Discover now