ეს ყველაფერი ვუთხარი..ნუ ვუთხარი რა ვიყვირე...და კარები ცხვირთან ვივუჯახუნე... ნერვები იმდენად მომეშალა რომ თავი ძლივს შევიკავე კიდევ ერთხელ არ დამერტყა...
-კერ რა ხდება?!!-მეუნება ანერვიულებული ემმა
-არაფერი უბრალოდ ძუკნამ თავზე გადაიჯვა და რაც დაიმსახურა ის მიიღო...
-კი მაგრამ კერ.. ის ხომ მერედიტის შვილია!?
-ეგ ვინღაა??
-აღარ გახსოვს?!?მერედიტი მთავარი პროკურორია...
-ოოო დიდი ამბავი რა... თუ ეგრე ძაან უნდა მიჩივლოს მაინც მე გამამართლებენ....
-რატო ხარ მაგაში დარწმუნებული?! კერ ნერვიულობას ვიეყებ და არ მომწონს..მგონი არ...-გავაწყვეტინე და
-არ მაინტერესებს ნერვიულობ თუ არა...ეს შენ არანაირად არ გეხება..-ვუყვირე და მეორე სართულზე ავედი..
-კერ...-ლეკვის თვალებით მომაძახა მეკი არც მივბრუნებულვარ...ოთახში ჩავიკეტე და მუსიკების მოსმენა გავაგრძელე...იმ დღეს ოთახიდან არც გამოვსულვარ... შემდეგ დილით კი კარებზე კაკუნი მაღვიძებს..ავბობღდი ლოგინიდან და კარები გავაღე...დავინახე ის ვისაც ნაღდად არ ველოდი.. ჩემი ადვოკატი იდგა და რაღაცნაირად მიყურებდა..თან რო ამაყობდა ჩემით და თან რო არ მოსწონდა ჩემი საქციელი..
-დილა მშვიდობისა კეროლაინ... ჩაიცვი ბევრი საქმე გვაქ...
-ოოო არ მაინტერესებს...ჩემ გარეშეც მოაგვარებ მაგას როგორც ყოველთვის აკეთებდი...
-ამ საქმეში შენი დასწრების გარეშე ვერაფერს ვერ ვიზამ... თვით პროკურორმა გიჩივლა...
-აუუუ რა ჩმორია ის გოგო რა..კაი მაცადე ჩავიცვა შენ კი ქვემოთ დამელოდე...
-გელოდები...-კარები მივხურე და მომზადებაცდავიწყე.... საკმაოდ ბევრი ადვოკატი მყავს...თითოეული მათგანი თავისი საქმის პროფია...ხოლო ახლა რომ ადვოკატი მოვენდობ ანაბელი... ყველაზე მეტად მას და დანიელს ვენდობი...საერთოდ მე ხალხ როგორც ასეთი არ ვენდობი..იმიტომ რომ არ იცი რას გაგიკეთებს ადამიანის ვისაც მიენდე.......
მალევე ჩავიცვი და ქვემოთ ჩავედი... ანაბელი და ემმა კიბეებთან იდგნენ და მე მელოდებოდნენ...
-კარგი კეროლაინ წავედით...
-ჰოო გასაგებია..
-იმედი მაქვს გაიმარჯვებთ ამ საქმეში....
-ნუ ღელავ ემმა ყველაფერს გავაკეთებ იმისთვის რომ კეროლაინი გავამართლო... თუმცა მე დარწმუნებული ვარ რომ მან ყველაფერი სწორად გააკეთა...-მე კარები გავაღე და მანქანაში ჩავჯექი დაქანაბელს ველოდებოდი...
-ნახვამდის..და კიდევ ერთხელ წარმატებებს გისურვებთ...
-ძლივს...მალე მინდა მოვაგვარო ეს დედაარღვიანი საქმე....
-კეროლაინ..გთხოვ ასეთი სიტყვები სასამართლოში არ იხმარო...ყველაფერი უფრო ცუდად წავა...
-კარგი რახან შენ მთხოვ..-დიალოგი ამით დავამთავრეთ და მთელი გზა არაფერი აღარ მითქვია...უბრალოდ ფანჯარაში ვიყურებოდი...
არ მინდა მოგიყვეთ რა მოხდა სასამართლოში..და თან ძალიან მეზარება იმ ყველაფრის გახსენება...მაგრამ გეტყვით ერთ რამეს..რათქმაუნდა საქმე ჩემ სასარგებლოდ დაიხურა...
რაც ყველაზე მეტად მომეწონა ამ საქმეში იყო ჩემი გამოსვლა იქიდან...გაინტერესებთ რიგორ გამივედი?!
აა მე მაინც გეტყვით...რომ გამოვდიოდი სასამართლო დარბაზიდან..კარებში ყველა იქ მჯდობს შუა თითები ავუწიე და ისე გამოვედი..ნუ რათქმაუნდა ჯარიმა გადამახდევინეს...მარა ეს ამად ღირდა...3:) სახლში კმაყოფილი მივედი იმით რომ გავიმარჯვე და თან სასამართლომ მე და შარლოტას ერთმანეთთან მიახლოება აგვიკრძალა... ანაბელს დავემშვიდობე...ყველაფრისთვის მადლობა გადავუხადე და ისიც წავიდა...კარები გავაღე და სახლში შევედი..და შიგნით ემმა და ელიზაბეტი(ემმას დედა) მომეგებნენ..მომილოცეს და ა.შ
-კეროლაინ...საშინლად არ მომეწონა შენი საქციელი გამოსვლისას!!(ბეტი)
-ოოოო ერთი მაგისიც რა... მოიცა შენ საიდან იცი???
-მარტოეჩვენ კი არა მთელმა ქალაქმა იცის უკვე...ყველა ჟყრნალ-გაზეთის 1 გვერძეა...(ემმა)
-აი ნახე..-მითხრა ბეტმა და ჟურნალი გამომიწოდა...
-ოჰოოოო რა კარგი ფოტოა... დავასკანერებ და შევინახავ:3:3
-კერ ეს სერიოზული საქმეა!! სასამართლოში...არ შეიძლება მასე...(ემმა)
-ოოო ნუ ნერვიულობ.... სასამართლოს გულზე არ ვეხატები იმიტომ რომ რაც კი საქმე ყოფილა ჩემს წიააღმდეგ სულ მე ვიმარჯვებდი....და თან წაყენებული აბვინენია აბსურფი იყო...რაზეც მოინდებოდათ იმაზე მიჩიოდნენ....
-კი მაგრამ კეროლაინ მაინც არასწორია....(ბეტი)
-ნუ ღელავთ უბრალოდ ჯარიმა გადავიხადე და ვსო...- ვუთხარი დს ზემოთ ავედი... არ მინდოდა ამაზე ლაპარაკი...
საღამომდე არ გამოვსულვარ ოთახიდან...შეიძლება ნამდვილი დს სანდო მეგობრები არ მყავს მარა გასართობად გამოდგებიან...3:))
სადღაც 9 საათი ხდებოდა ქვემოთ რომ ჩამოვედი და როცა კარებთან მივედი მოხდა სასწაული....მამაჩემი სახლში მოვიდა...
-ვოვ მამა..როგორ მოხდა გაიხსენე ეს სახლუ... ბრავოო.. ვამაყობ შენით..ახლა კი მე წავეფი მეჩქარება..პაკააა-კარებში გავდიოდი როცა ხელი მომკიდა და სახში შემომატრიალა..-ჰეიი რას აკეთებ?!?
-......
-არა არ ამოიღო ხმა...რათ გინდა შენ შვილთან ლაპარაკი...და თუ მასე ფაღიზიანებ რომ სახლშიც არ მოდიხარ არ ჯობია მე წავიდე?!!
-კეროლაინ!!!!!!-შემომაყვირა იმხელა ხმაზე რიმ ხევხტი-დაკეტდაკეტი ცოტა ხანი და მომისმინე...
-.......
-მადლობა....რას ნიშნავს შენი დღევანდელი საქციელი?!!? ყველაფერზე თვალს ვხუჭავ... გართობა-კაირგი..დალევა-კრგრგი.....ეს ყველაფერი მივიღე მაგრამ ეს?!!?სასამართლოში როგორ ბედავ?!?! შენი საქციელებით არცხვენ ჩემ სახელს....
-დიდი ამბავი....ეხლა გაგახსენდი?!! როცა ჟურნალის ყდაზე ასეთი მხრით გამივჩნდი?!!!
-როგორ ბედავ?!!!უზრდელო გოგო!!!-მიყვირს და შემომარტყა...
-კარგი რა....დედას სიკვდილის შემდეგ არც კი შეგიმჩნევია რომ ქალიშვილი გყავს ნუ რაღა ქალიშვილი...შვილი უბრალოდ...სულ ფეხებზე დამიკიდ გეგონება იმ ავარიაში მეც მოვკვდი.დედდა საერთოდ ვერ ვამჩნევ რომ შენ დედა ოდესმე გიყვა...
-ხმა!!!!მე დედაშენი ყველაზე მეტად მიყვარდა და მიყვარს...
-თუ გიყვარს მაში რატო არ შეგიძლია მისი გარდაცვალების წლის თავზე ჩვენთან ერთად იყო...რატო არ შეგიძლია რომ როცა დედას საფლავზე ვდგავარ დ ვტირივარ და ვეუნები რომ ძალიან მენატრება და ძალიან მჭირდება რატო არ შეგიძლია მოხვიდე ცრემლები მომწმინდო ჩამეხუტო დამაწყნარო და მითხრა რომ ყველაფერი კარგად იქნება...რატო?!?!?!(უკვე ცრემლები წამომივიდა..)
-კერ..(გავაწყვეტინე )
-არა!!!!ამაზე ვსო...არ მინდა არაფრის გაგება...უბრალოდ წადი...როგორც ყოველთვის აკეთებ....უბრალოდ წადი.......To be continue
YOU ARE READING
უსინათლო ღამეები
Fanfictionისტორია მდიდარ გოგოზე რომელსაც დაეღუპა დედა და მას მერე მამამისი მას ყურადღებას არ აქცევს და ამის გამო გოგონა მიდის არასწორი გზით: ალკოჰოლი,ნარკოტიკები,სექსი ა.შ იგი მიდის სახლიდან რადგას სურს მამამისის განადგურება და ამაში მას მიეხმარებიან განგსტერ...