Jsem naprosto v šoku, když ho vidím jak si sedá k jednomu z mých stolů. Moje tělo jakoby zamrzlo na místě a v čase. Moje myšlenky zalétnou o ten rok zpět, do té chvilky kdy jsem viděla naposledy jeho tvář tak klidnou ve spánku než jsem se vykradla zadním vchodem z domu a zmizela z jejich životů, abych je všechny, ale hlavně jeho ochránila. Nikdy se nedozví proč, proč jsem udělala to co jsem to udělala, a i když mě bude nenávidět já ho budu pořád milovat. Pro mě je hlavní, že je v pořádku.
„Chloe co tu tak stojíš máš tam hosta, zamrzla jsi na místě. Jasně je to on, ale jsi profesionál tak se tak prosím chovej" hlas mé kolegyně mě probere z transu a já chtě nechtě musím k němu. Nadechnu se s notýskem v ruce se vydám k němu. V půli cesty se mi srdce zastaví, když se k němu přidá z ničeho nic Liam kde ten se tu vzal. Dobře to zvládneš, prošla jsi velkou změnou, nepoznají tě určitě ne. Dojdu ke stolu a můj svět opět zamrzne, když se setkám po tak dlouhé době z jeho modrým pohledem. Je v něm mnoho, ale převládá smutek, jeho obličej je pohublý a bez emocí. Oddychnu si, když mi věnuje jen letmý pohled a sklopí oči zpět k jídelnímu lístku.
„Dobrý den jsem Chloe, co vám mohu nabídnout" když to dopovím jeho oči vystřelí nejednou zpět k mé tváři a já se zprudka nadechnu, když na mě oba naráz zůstanou nevěřícně koukat. Jasně pokud jde o vzhled oklamat bych je mohla prolétne mi příští vteřině hlavou, ale můj hlas nezměním. „Chloe?!" oba naráz vystartují ze židlí a než se naděju jsem v jeho obětí. Nestačím protestovat, nejde to. Cítím opět jeho vůni, teplo jeho těla a moje ruce vystřelí a já se k němu pevně přimknu. Vteřinu na to nás oba obejme i Liam. „Loui promiň, promiň mi to nešlo to jinak..." můj hlas selhává, když si mě k sobě ještě víc přivine. Vím že je v tu chvilku všechno ztraceno, ale pro těch pár minut v jeho náruči bych snesla všechno a proto to neřeším.
Všichni kolem na nás zírají včetně mé šéfové a kolegů a já právě v tu chvilku nevím co dělat, když mě najednou pustí a odstoupí ode mne. Na jeho tváři jsou stopy slz a než se naději táhne mě za ruku ven, ohlédnu se na Liama který nás následuje ten jen pokrčí rameny a já jsem následně vtažena do auta. Když vidím jeho odhodlaný výraz neprotestuji, připásám se a rychle gestikuluji na holky že zavolám, ale to je už Louis za volantem a já se ohlédnu za Liamem stojícím u svého vozu jak mi ukazuje že mi drží palce.
Nadechnu se a otočím svůj obličej na muže vedle sebe. „Louisy prosím kam to jedeme?" moje otázka i když skoro zašeptaná se rozlehne tichým interiérem vozu, ale reakce na sebe nenechá dlouho čekat."Na místo kde to všechno začalo a také skončilo Chloe, musíme si toho hodně říct, hlavně ty, rok je dlouhá doba a já chci vědět pravdu celou pravdu" na poslední slova klade velký výraz a ve mně je malá dušička, když zatočí ke svému domu a já vím kde je to místo, vím to moc dobře....
Nový příběh je na světě, tentokrát snad trochu potěším příznivce Louise. Na téma Louis jsem ještě nepsala, a právě proto se chci o to pokusit. Prosím proto o vaši shovívavost lásky moje.
Budu ráda za každý komentář a hvězdičku, díky moc lásky moje ♥♥♥♥
Vaše velmi, ale velmi bláznivá Nat....☻
ČTEŠ
SALVAGE *L.T.*
Fanfiction" Chloe tohle přece nemyslíš vážně, tohle je jak vystřižené z nějakého akčního filmu. To ti mám jako věřit to všechno co jsi tu právě odvyprávěla?" rozhlédnu se po těch známých tvářích kolem a jen mlčky přitakám. Vím, že on mi nevěří ne potom co se...