#rdjr16

253 27 13
                                    

Haydi yeni bir gün başlasın haydi Bismillah :D

Sen bir kafede garsonsun ve müşterin Robert ama sen bunu bilmiyorsun..

İstediklerini yazmak için yanına gidersin ve yanında bir kadın olduğunu görürsün o kadın hem Robert ile röportaj yapıyor hemde onun özel hayatına giriyor. Kadının ismi Jennifer.

Jennifer: "Bay Downey siz o kadar ünlü olmanıza rağmen hâlâ bir eşiniz (sevgili) yok nedeni ne???"

Robert:" kim demiş yok diye " (-sen onun yanına gelirsin ve o senin yakanda yazan adını görür.-) "Aa tatlım sen buradamıydın hani bugün dinlenecektin *adın*." der ve ayağa kalkıp yanağından öper ve sana sarılır.

Jennifer: "Bay Downey?? Gizli aşk mı?? Yıkıldım şuan" der.

Sen hala şaşkınlık içinde olayın ne olduğunu kavramaya çalışırsın.

Robert: "insanların özel hayatı siz magazincileri ilgilendirmez" der. Ve seni kolundan tutup dışarı götürür.

Sen: "ne yapmaya çalışıyorsunuz??" İşten kovulabilme ihtimalim %99.9"dersin.

Robert: " ya merak etme onu ben ayarlarım cidden şuan aşırı yardımın dokundu böyle bir kadınla röportaj yapacağıma senden bin tane tokat yerim daha iyi" der gülerek.

Sen: "tamam o halde Bay Downey benim işime devam etmem lazım" dersin ve onun yanından hemen gidersin.

Robert arkadandan gülerek sana bakar.

- Bir bölüm daha sona erdi . Lütfen okuma ve oylamalarda biraz daha destek olun :)görüşmek üzere :)))(devamı gelecek)

ROBERT DOWNEY JR.     İle Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin