Yeni bölüm başlasın Bismillah :))
Sen bir yönetmensin ve filminde Robert Downey Jr"yı oynatmak istiyorsun.
Bir gün Robert'ın evine gidersin ve onunla bu konuda konuşursun senaryo hakkında falan.
Robert "tek bir şartım var sende bu filmde oynayacaksın" der.
Sen "ama ben yönetmenim olmaz" dersin üzgün bir şekilde.
Robert "iyi o zaman ben bu filmde yokum'' der .
Sen "fakat oyunculuk hakkında bir bilgim yok Bay Downey olmaz yani neden ben?" Dersin
Robert "tek yapman gereken bu film için doğal ve içinden geldiği gibi davranman gerek, hem senin gibi bir kadının benimle beraber oynaması çok güzel olur hem hakkında çok şey okudum baya başarılı senaryoların var kabul mü?" Der.
Sen anlam veremeden "tamam ama insanlar benim filmimde böyle bir şartla oynamana çıldıracak ondan hiçbir şekilde bir yerden bunu duymayayım Bay Downey lütfen'' dersin.
Robert "peki" der sana gülümseyerek.
Sen "tamam o halde ben de gidiyorum" dersin ve ayağa kalkarsın.
Robert elini tutarak "olmaz yani şey birşeyler içelim" der.
Sen "tamam kahve içebiliriz"dersin.
Robert kahve yapar ve beraber film hakkında sohbet edersiniz ve film çekimlerinde her sahnede beraber oynarsınız.
THE END.
- Devamı gelmeyecek umarım beğenmişsinizdir:)) sizi çok seviyorum:) iyi günler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROBERT DOWNEY JR. İle Her Şey
Fanfic- Robert Hakkında Bilmediklerin mi Var? Merak Etme Onun Hakkında Her şey Burada, Hadi okumaya Başla! ❤💕