#rdjr20

182 19 12
                                    

rdjr19'a devam.

Uzun bir aradan sonra seni ameliyathaneden çıkarıp normal odaya götürürler.

Doktor Robert'ın yanına yaklaşarak " Bay Downey gerçekleri söylemem gerekirse *adın*'ın kalbinin yakınına isabet eden merminin ucuna radyosunlu bir sıvı sürülmüş yani bundan sonra bu mermi *adın* her gün öldürüyor.
Kısacası artık 4 aydan daha fazla yaşaması imkansız efendim. Üzgünüm" der

Robert şaşkın ve üzgün bir şekilde "ne? Nasıl? Off! Bunu ona *adın* söylemem lazım ama nasıl dayanacağım ve o nasıl yaşayacak? der.

Ve sen uyanana kadar senin başında uykusuzca bekler.

Artık sabah olmuştur ve o yanında gözleri kapalı bir şekilde oturuyordur.

Sen yaran acır bir şekilde "Ahh , burası da neresi? Bay Downey? ...Onun ne işi var burada !!" dersin ve biraz ayaklanmaya çalışırsın. Ve hiçbirşey hatırlamıyorsun.

Robert seni görür ve uyanır "*adın* dur hareket etme lütfen" der.

Sen "ne oldu bana hiç bir şeyi hatırlamıyorum" dersin.

Robert "vuruldun ve seni vuranlar ortalıkta yok" der.

Sen "yine mi artık nereye gideceğimi bilemiyorum hep peşimdeler" dersin.

Robert "ailene haber vermedim ve onlar kim??" der.

Sen "ailem yok hiçbir kimsem yok beni vuran adamlar onları öldürdü! " Dersin üzgün bir halde.

Robert "üzgünüm bunu bilmiyordum emin ol ki seni vuranlar cezasını çekecek" der.

Sen ''ne zaman gideceğim buradan??" dersin.

Robert "sana nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum yani şey *adın* sana isabet eden merminin ucuna ölümcül bir sıvı sürmüşler ve bu sıvı seni her gün daha da öldürecek doktor dedi en az 4 ay yaşayacakmışsın "der üzgün bir şekilde.

Sen olayın şokundan "ne!! Yani artık of!" dersin

Robert "bundan sonra benimle beraber yaşayacaksın her günümzü son günümüzmüş gibi yaşayalım ne dersin??" der.

Sen "hadi ama ben hep yanlız yaşadım öyle de yaşamaya devam edeceğim Bay Downey bu saatten sonra sizin bana hiçbir yardımınız dokunamaz artık bu kadar" der.

Robert "kesinlikle kabul etmiyorum benimlesin artık" der.

- Evet biraz merak iyidir sizce sizden ne cevap gelsin?? Yorumlarınızı bekliyorum İyi Günler :)).

ROBERT DOWNEY JR.     İle Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin