(GÜLME KOMŞUNA GELİR BAŞINA)
rdjr23'e devam.
Sen ve kankan Robert yolda eğlenceli bir şekilde gidersiniz. Tabii ki o kadar mutlu olmaman lazım her an herşey olabilir:D
Sen çok sürmekten yorulmuş bir şekilde "hadi gel oturalım çok yoruldum hızlı erkek " dersin gülerek.
Robert "tamam da hızlı erkek ne ya ? hadi 'komikerkek' olsaydı bisey demezdim de " der ve bisikletini park ederek yere oturur.
Sen "sen tavşan gibisin ya çoook hızlısın" dersin ve sende oturursun.
Robert "tavşan mı? Hızlı mı? Bence deve kuşu daha hızlı" der gülerek.
Sen "senin derslerin nasıl iyi mi ?? Hadi ama güldürtme beni, aynı sınıfta aynı sıra da oturuyoruz ve senin mükemmel olan zekandan bu çıkıyor öyle mi? '' dersin gülerek.
Robert " bu çıkması doğal amacım seni güldürmekti" der.
Sen "senin her söylediğine her yaptığına gülüyorum zaten Kanka" dersin gülerek.
Robert senin oturduğun yere doğru gelen ve fobin olan böcekleri görür ve bu durumu sana bildirir.
"Heey *adın* sana doğru gelen böcekler var " der.
Sen telaşla ''nee! Nerede! " dersin etrafa bakarak ve oturduğun yerden hemen kalkarak koşmaya başlarsın (çok komik bir koşuşun var) koştuktan 5 dakika sonra arkandan gelen Robert'a bakarsın ve taşı fark etmeden yere yapışırsın (yüzüstü) .
Robert senin o halini görünce kahkalar ile "ne dedim sana bak bana güldün senin de başına geldi" der.
Sen '' ha ha ha çok komik'' dersin ve ayağa kalkarak '' bugün bu kadar macera ve eğlence yeter hadi gidiyoruz Robert" dersin.
Robert gülerek "öyle diyorsan gidelim Bayan Böcek '' der .
Sen ''sakın böcek denen lafı ağzına alma huylanıyorum ya'' dersin.
Robert "tamam bö--."der. Sözünü keserek "sakın!!'' dersin ve ikiniz eve dönersiniz.
-medyaya dikkat!THE END.
- Devamı gelmeyecek umarım beğenmişsinizdir:))
sizi çok seviyorum:) iyi günler..Yeni bölüm de görüşürüz :)).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROBERT DOWNEY JR. İle Her Şey
Fanfiction- Robert Hakkında Bilmediklerin mi Var? Merak Etme Onun Hakkında Her şey Burada, Hadi okumaya Başla! ❤💕