#rdjr19

194 22 15
                                    

- rdjr18' e devam. .

Şimdi Robert ve sen arabaya biner ve yola çıkarsınız.

Sen gülerek "ee patron nereye?" dersin.

Robert "bilmiyormusun Demir Adam 4 çekimlerim var aa bi de benim hayranım olacaksın çok ayıp" der sırıtarak.

Sen "uzun zamandır haberlere bakamıyorum yok sa bilirdim suç bende değil" dersin.

Robert ile sete 1 saatte varırsınız. Ve arabadan inerek etrafa bakınırsın sen heyecanla "burası muhteşem" dersin.

Ama günün o kadar muhteşem geçmeyecek . Senin ailenin peşine takılan ve seni öldürmeye çalışan adamlar hâlâ peşindedir sen ne kadar başka ülkelere gitsen de o adamlar seni buluyor. O adamlar bugün seni takip etmiş ve buraya geldiğini görmüşlerdir.

Sen Robert'ın da emriyle onlara içecek birşeyler getirmeye gidersin ve bu sefer adamlar senin dışarı da olduğunu görüp seni kalbine yakın bir yerinden vurmayı hedeflerler sen eline içecekleri alıp Robert 'ın yanına gidersin ve adamlar seni tam hedefledikleri yerden vururlar sen ellerindekiler ile kanlar içinde yere düşersin ve başta Robert olmak üzere herkes yanına gelir.

Robert seni görür ve *adın* diye bağırır ve hemen koşarak yanına gelir.

Sen yerde kanlar içinde yatarken Robert seni kucağına alarak hastaneye götürür, hastaneye yarım saatte varırsınız.

Robert içeride kucağında sen "doktor yok mu? Hadi ama!!" der.

Doktor yanına gelir ve seni ameliyathaneye getirmelerini söyler hemşireler seni ve sedyeye koyarak ameliyathaneye götürür.

Doktor Robert 'a "endişe etmeyin bay Downey o iyi olacak ama mermi çok sağlam bir mermi bunun üstesinden gelebilir mi bilmiyorum" der ve gider.

Robert "o çok güçlü biri o üstesinden gelir " der ve ameliyathanenin yanında seni 5 saat bekler.

- Arkadaşlar beğeni ve okuyucularım her gün azalıyor sizler biraz daha destek olun okuduktan hemen sonra oylayın lütfen bunu benim için yapın zor birşey değil inanınki bir kitabı okumaktan daha kolay oylamak :)) Neyse sizde biliyorsunuz ki okul başlıyor yoğun bir sınav dönemi başlıyor ben bu nedenle pek fazla giremiyebilirim, girsemde o da bir ihtimal :)) Bu okul zamanında herkese başarılar lütfen beni oylama, yorum ve okumalarınız ile mutlu edin:)) İyi Günler.(biraz uzun oldu ama affedin:)

ROBERT DOWNEY JR.     İle Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin