Haydi yeni bir bölüm daha Bismillah diyin :D
Robert ünlü falan değil bunu unutun :D
Sen bir ajansın ve görevin patronun düşmanını öldürmek.
Ama ondan önce onu öldürmek istiyorsan ilk onun koruması olan Robert'ı öldürmen lazım. (Nasıl kıyacaksan:D).Sen herşeyi planlamış bir şekilde düşmanın binasına araban ile gidersin.
1 saat sonra binaya varırsın ve sen cebindeki uğurlu silahını çıkararak, kendini geliştirdiğin pencereden içeri girme yöntemini kullanarak içeri dalarsın.
İçeri girdiğin an karşına Robert çıkar ve seni boğazından tutarak binanın karşısında ki köprüye götürür. Ve orada seni yere yaslandırarak boğazını biraz daha sıkar ve sen bir hamleyle köprünün altında ki trenin üstüne atlarsın..Robert sana şaşkınca bakar .
Sen gülerek " çok etkilendin galiba, hadi gel" dersin .
Robert senden hemen sonra oraya gelir ve "geldim güzelim hadi vur beni " der sırıtarak.
Sen "çok istedin al o zaman " dersin ve Robert'a sıkarsın ama ıskalarsın.
Iskalamanın nedeni Robert'ın hemen senin üstüne atlaması ve elindeki silahı alması .
Robert sana bakar ve "ıskaladın güzelim" der sırıtarak.
Sen "ne bakıyorsun hiç mi kadın görmedin?" Dersin ve ayağa kalkarak silahını Robert'tan alırsın.
Robert "fakat senin gibisini görmedim" der gülerek.
Sen gülerek "doğru diyorsun benim gibi kız hiç yok" dersin.
Robert "ben o kahpe adam yüzünden senin gibi bir kızı öldüremem olmaz, sen kazandın". der.
- Bir güzel ve merak içinde bırakan bir bölümde bitti devamı gelecek tabiki :)) Senden ne cevap gelecek acaba Robert'ı öldürmek mi ? Yoksa öldürmemek mi ? Yorumlarınızı bekliyorum:))
sizi çok seviyorum:) iyi günler..
NOT: parantezler aklımdan geçenlerdir:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROBERT DOWNEY JR. İle Her Şey
Fanfiction- Robert Hakkında Bilmediklerin mi Var? Merak Etme Onun Hakkında Her şey Burada, Hadi okumaya Başla! ❤💕