Erkek arkadaşınızın annesi ile yemek yapıyorsun ve erkek arkadaşın ;
JİN ; *İkinizin yanına gelerek masadaki çileklerden bir tanesini ağzına atarak konuşur.* Yardıma ihtiyacınız var mı? *Annesi ona -Hayır,arkadaşlarının yanına git-dedikten sonra gülümseyerek sana döner. Mutfaktan çıkmadan önce kafasını uzatır.* SİZİ SEVİYORUM KIZLAR!
SUGA ; *O senin yanında diğerleriyle birlikte otururken ona dönerek konuşursun.*Sence gidip yardım etmeli miyim? *O sana sevimli bir hareket döner.* Bunu neden anneme sormuyorsun?
*Mutfağa gidip annesine yardım ettiğinde onunla iyi anlaştığınızı görür ve çocuklara döner.* Sizce bu iyi mi kötü mü?
RAPMON ; *O sizi koltuktan izlerken mutlu olduğunu hissederek gülümsemeye başlar. Aniden aklına gelen düşünceyle kahkaha attığında çocuklar -ne oldu?-diye sorar.O ise kahkahasına devam ederken konuşur.* Annem onunla şuan ilişki hakkında konuşuyor.Bahse bile girerim!
J-HOPE ; *O sadece su içmek için mutfağa girdiğinde aniden sizin sustuğunuzu görür ve annesine sorar.* Ne konuşuyordunuz? *Annesi onun çocukluğundan bahsettiğini ve en saçma yaramazlıkları anlattığını söylediğinde sana döner.* Neden bu konular hakkında konuşmasına izin veriyorsun! Aha güzel bir sohbet olmalı! *Gülmeye başlar ve muhabbeti bölmemek adına mutfaktan geri çıkar.*
JIMIN ; *Jungkook'un uzattığı dondurmayı yedikten sonra gururla konuşur.* Benim sevgilim yaptı değil mi? Onun yaptığı her şey çok harika oluyor!O en iyisi! *O sırada annesi mutfaktan kafasını uzatır.* Onu ben yaptım seni aptal çocuk.
V ; *Siz yemek yapmaya başladığınız saniyeden itibaren peşinizde kuyruk olarak herşeye karışır. Annesi defalarca onu mutfaktan kovsada inatla her bir yemeğin tadına bakar ve atıştırmalıklara göz gezdirir.*
JUNGKOOK ; *Ona soru soran gözlerle bakan Jimin'e açıklama yapar.* Ev savaş alanı. İkili rakip oldu ve ben sonuç olarak dışarıdan yemek yemek zorunda kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP REACTİONS ✅
LosoweK-POP reaction ve imagines tarzı hikayeler için bir göz atmalısınız!