Uykunda başka birisinin adını inlediğinde ;
JIN ; *kahkaha atmamak için eliyle ağzını kapatır.*Ah! Yaramaz kız. Kötü rüyalar gördüğünde hep adımı inl- *aniden başka bir ismi inlediğini fark ettiğinde.*Ne? Bu da kim?Neden onun adını inliyor o? Uyandığı zaman hesabını soracağım ve bedelini ödeteceğim.
SUGA ; Ah,şu sesinden dolayı uyuyamıyorum. Şu sikik isim kime ait? *Kıskançlığın ele vermemesi için gözlerini tekrar kapatır.* Seninle ilgileneceğim,çok güzel bir şekilde.
J-HOPE ; *Hızlıca senin uyandırır ve suratına kadar eğilerek şaşkınca bakar.* Rüyanda kiminle sevişiyorsun sen? Bak hayatım,bu doğru değil. Ne demek başka bir adamın ismini sayıklamak?
RAPMON ; Neyse ki sana dokunabilen tek erkek benim. O lanet rüyadan bir an önce uyan,bir şeyler olmadan önce.
JIMIN ; *O otomatik olarak sesinizden uyanır ve duyduğu şeyle kaşlarını çatar.Oldukça sinirlidir.Seni uyandırır ve hiç bir şey demeden geri yatar.Sen şaşkınca ona bakarken fısıldar.* Aptal rüyalara vakit ayırmak yerine kıçını kapatsan iyi olur.
V; *Hızlıca seni uyandırır ve karşına geçer.* Bebeğim beni hatırlamıyor musun? Senin erkek arkadaşın benim? Ayrıca benim adım Taehyung. Bilmiyor musun?Unuttun mu? Ben TAEHYUNG. Bu ismi mırıldaman gerekiyor anladın mı?
JUNGKOOK ; *Sessizce seni izlerken konuşur.* Neden benim adımı söylemiyor şu kız? Hayır,bu hoş değil. Sabah bu olayı açıklığa kavuşturmam gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP REACTİONS ✅
AcakK-POP reaction ve imagines tarzı hikayeler için bir göz atmalısınız!