BTS bir perili evde olsaydı nasıl olurdu? Takımlar şöyle ;
SEOKJİN-NAMJOON
SUGA-JİMİN
V-JHOPE
JUNGKOOK
Jin ; Namjoon! Beni sakın bırakma!!!!
Rap Monster ; Sen karanlıktan korkmuyor muydun?
Jin ; Aman tanrım! Koluma bir şey dokundu!! Gerçekten dokundu!!
Rap Monster ; Muhtemelen kendini korkuyorsundur. *önünde duran kapıyı fark ettiğinde iteklemeye başladı.* Bu kapı neden açılmıyor?
Jin ; Kapıyı açtığımız an öleceğiz gibi hissediyorum.
Rap Monster : . . .
Jin: Namjoon. . .?
Rap Monster ; Hyung,sanırım kapıyı kırdım...
*
Suga ; Üf. Burası sıkıcı.
Jimin ; Hyung,hayaletleri baştan çıkartabilirim. Ne dersin?
Suga ; Tamam faka- *gürültülü sesler aniden yükselir.* Oh,siktir! Aman tanrım! Çabuk çabuk beni buradan çıkart!!
Jimin ; Hyung,hangi yoldan gitmeliyiz?
Suga ; Nerden biliyim ben,gidelim şuradan bir an önce!
Jimin ; *korkmuş vaziyette yer altına inen kapıya bakar.* Hyung,buradan gitmek istiyorum!
Suga ; Beni buraya sürüklememeliydin,tanrım! Kafayı sıyıracağım! Evde kalıp uyumalıydım!
(Önlerine çıkan hayalet yüzünden ikisi de korkuyla yere düşüp çığlık atmaya başlar.)
*
V ; Bu fena değil.
J-Hope ; Ben erkeksi birisiyim,tabiki yapabi- (aniden ürküten sesler yankılanmaya başlar.* OH!?!!!!? AMAN TANRIM!!! TAEHYUNG BENİ BURADAN ÇIKART !!! ÇIKART HEMEN!!!!
V ; Hyung,korkma ama sanırım kaybolduk.
J-HOPE ; Taehyung!! Beni buradan çıkart hemen!! Aman tanrım!!!Hayır,HAYIR!!!
V ; Ahahah endişelenme hyung,ben buradayım!
J-Hope ; Hey Taehyung,bunu hissettin mi? Sanırım sallandık?
V ; Hyung,sanırım tam arkamızda bizi koşturmak için hazırda duran bir dinazor var. AMAN TANRIM!! HYUNG O BİR HAYALET!!!
(J-Hope korkuyla koşarken aniden yere düşüp bayılır.)
*
Jungkook ; Hey,sana da selam! *önüne çıkan bütün hayaletlerle arkadaş olur.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP REACTİONS ✅
RandomK-POP reaction ve imagines tarzı hikayeler için bir göz atmalısınız!