İlk buluşmada nereye gider?
JIN ; RESTORANT
-O şık bir restonratın şefi ile anlaşma yapar. Bütün yemekleri kendisi özenle hazırlar ve mum ışığında keyifli bir akşam yemeği yemeyi amaçlar.
SUGA ; KAFE- İlk olarak sevimli ve eğlenceli bir yürüyüş yapar ve ardından küçük bir kafeye giderek sıcak kahve içmeyi ve muhabbetin derinleşmesini sağlar.
J-HOPE ; KARNAVAL- Çünkü Hobie eğlenceli bir kişiliğe sahip olduğu için en doğal yanını burada göstermeyi amaçlar. Oyuncaklara binmek,pamuk şekeri yemek ve heyecanla oradan oraya koşturarak çocuklar gibi eğlenebileceği bir ilk buluşma gerçekleştirir.
RAPMONSTER; KONSERO klasik bir şekilde en keyif aldığı şeyi ilk buluşmada gerçekleştirir. Konser çıkışı sokak aralarındaki sokak yemeklerinden yemeye götürür.
JIMIN ; DONDURMACIBir dondurmacıda buluşarak orada vakit geçirir ve ardından çocuk parkına giderek onlarla ilgilenir ve seni sürekli güldürür.
V ; PİKNİKO ilk buluşma için oldukça hazırlık yapardı ve seni pikniğe götürürdü. Yanına aldığı gitarı ile sana şarkılar söyler ve kahkahalar atmana sebep olacak şakalar yapardı.
JUNGKOOK ; KÜÇÜK BİR LOKANTA/RESTORANTO erkeksi davranarak gün boyu seninle ilgilenir. Yan masadaki erkeklerin bakışlarından rahatsız olduğunda senin açık omuzlarına kendi ceketini koyar ve gün sonuna kadar erkeksi imajını korur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP REACTİONS ✅
De TodoK-POP reaction ve imagines tarzı hikayeler için bir göz atmalısınız!