Mici chestii importante

227 6 0
                                    

Un element important in citirea personalitatii din cultura chineza este cuta buzelor numita si "centrul persoanei". In functie de forma acesteia, poti afla ce sex vor avea copiii tai sau cat vei trai. Iata mai multe detalii despre aceasta.

1. De la ingust spre larg
Cuta ideala dintre buze incepe dintr-o ingustare la baza de jos a nasului, apoi se deschide mai larg in timp ce conturul coboara spre colturile gurii. Persoanele care au astfel de cuta pot sa treaca de 51 de ani. Au, de asemenea, o relatie puternica cu copiii.

Pot avea multi urmasi. Exista posibilitatea de a avea copii la o varsta inaintata, in special fete.

2. Larg spre ingust
Acest tip incepe larg, la nas si se ingusteaza jos, la nivelul buzelor. La aceste pesoane exista dificultati in a concepe copii.

De asemenea, sugereaza ca copiii lor s-ar putea confrunta cu un incident care le va pune viata in pericol. Cu toate acestea, daca sotul sau sotia acestei persoane are tipul de cuta ideal, problema poate fi atenuata.

Acest tip de cuta indica, de asemenea, ca la o varsta mai inaintata energia fizica va scade iar persoana ar putea fi afectata de probleme de sanatate, financiare si fertilitate scazuta. Exista putini descendenti, mai multe fiice decat fii.

3. Mustata despicata
Acest tip se intalneste la barbatii carora mustata le creste perfect, insa in dreptul cutei buzelor, nu creste deloc. Acest semn indica faptul ca indiferent cat de mult acesta ii ajuta pe ceilalti, oamenii nu vor fi recunoscatori. Ei considera ca persoana in sine oricum i-ar fi ajutat, deci nu au pentru ce sa fie recunoscatori.

4. Alunita
O alunita pe crapatura buzelor are multe intelesuri. Daca alunita este in partea de sus, va avea mai multi baieti. Daca ea este in partea de jos, va avea mai multe fete. Cu toate acestea, in cazul in care alunita este in centru, o astfel de persoana va gasi cu usurinta un sot, dar vor fi probleme in a concepe si creste copii.

5. Linii transversale
Atunci cand exista cateva linii transversale peste cuta de baza, acest lucru indica o persoana cu dificultate in casatorie. Va face multe sacrificii pentru copii, insa acestia ar putea sa-i creeze probleme.

6. Mica si scurta
Daca linia este abia vizibila si scurta, persoana va avea probeleme in a concepe copii. Cuta scurta si mica indica faptul ca persoana va avea probleme de sanatate.Ar trebui sa acorde mai multa atentie sanatatii .

7. Stearsa
Aceasta caracteristica descrie o cuta care coboara de la nas si se estompeaza inainte de a ajunge la gura. Asta inseamna ghinion. Se poate sa insemne boala, pierderea unei persoane importante sau deces prematur. Dar acest lucru se anuleaza in cazul in care cuta buzei este mai lunguiata. O cuta mai lunga inseamna cresterea longevitatii, dar nu si a fericirii, pentru ca sentimentul de izolare devine acut.

8. Adanca si lunga
Lunga, dreapta si profunda – aceasta este cuta perfecta. O astfel de persoana va avea o viata lunga, fertila si norocosa si se vor vedea progrese considerabile la varsta de 50 de ani. In cazul in care cuta dintre nas si buze este lunga si profunda, atunci aceasta persoana probabil va avea multi copii si va trai pana la o varsta inaintata.

9. Cotitura
In cazul in care cuta este inclinata spre stanga sau spre dreapta, nu doar ca schimba aspectul fetei, dar este de asemenea un semn rau. Aceasta caracteristica indica esec, frustrare si dezorientare. De asemenea, indica depresie si probleme financiare. Mai poate insemna ca persoana va ramane fara copii.

10. Curbata
In cazul in care cuta este curbata, persoana este impulsiva si probabil are tendinta de a lua decizii proaste. O astfel de persoana care tinde sa fie lenesa si fricoasa nu este un partener ideal.

sursa:https://lilianacocos.wordpress.com/2013/10/12/cum-puteti-citi-caracterul-unui-om-dupa-trasaturile-fetei/

Psihologia MinciuniiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum