Relaxat

390 9 0
                                    

Corpul unei persoane relaxate este lipsit de tensiune iar miscarile ii sunt calme, fluide. In aparenta, persoanele relaxate sunt fericite si indiferente fata de ceea ce se intampla in jurul lor.

Semnele unui corp relaxat:


1. Trunchiul uman - inclinat usor spre stanga sau spre dreapta fara ca aceasta postura sa genereze vreo tensiunea neuniforma. Umerii nu au o pozitie perfect orizontala, ci sunt cazuti, inclinati spre in jos.

2. Respiratie - constanta si lenta, iar tonalitatea vocii este mai scazuta decat de obicei.

3. Culoarea pielii - cat mai naturala. Daca portiuni ale pielii sunt inrosite, semnifica furie, tensiune, neliniste sau jena, daca este palida semnifica teama, ingrijorare, spaima.

4. Mainile - in general, sunt deschise si sunt folosite pentru a gesticula lent anumite idei. Bratele incrucisate pot semnifica existenta unei situatii tensionate; totusi, va fi permisa aceasta postura daca este confortabila vizibil pentru persoana respectiva.

5. Picioarele - vor fi asezate pe podea intr-un mod vizibil detensionat.

6. Gura - schiteaza un zambet discret, fara a da nastere unei grimase. In timpul vorbirii, gura se deschide moderat, iar tonalitatea vocii este constanta - fara variatii bruste.

7. Ochii - zambesc alaturi de gura, sunt luminosi. O persoana relaxata intotdeauna va privi in ochii interlocutorului. Sprancenele nu sunt incruntate.

8. Alte zone ale fetei - Ridurile de expresie de la nivelul fruntii sunt aproape insesizabile, iar miscarile capului sunt lente in timpul convorbirii.   

Psihologia MinciuniiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum