Bună, eu sunt Prințesă Sakura și sunt viitoarea conducătoare a satului Konoha.
Din păcate voi putea vi Regină la vârsta de 18 ani, dar mai am un an pana atunci.😭Ma rog...nici acum nu e rău.Am ogroază de oameni care au grijă de mine pentru a nu îmi lipsi nimic.ASTA E SUPER!!!
Uneori stau și ma uit în oglumă și tot ce văd e o fată înaltă cu un par roz și lung care atârnă pe podea, cu ochi de un verde aprins și cu o rochie de mătase lungă cu care abia îmi vad pantofi.
Cred ca asta e descrierea fizica a mea, dar cea a comportamentului meu e puțin mai greu de descris.Tot ce pot sa spun e ca ma enervez repede.
Știu ca pare ciudat sa vorbesc de una singura, dar nu prea am de ales.SUNT SINGURA IN CAMERA i-ar prietenele mele (ele erau tot prințese) sunt plecate in tot felul de țări pentru a-și cauta iubirea.
Eu sunt mai norocoasa.😃
Părinți mei vor pleca în căutare de pretendenți pentru ,,moi''.
Asta înseamnă ca voi avea un întreg castel pentru mine.CE TARE E SA FI PRINȚESĂ!😍!Ei vor pleca maine c-am pe la prânz și se vor întoarce peste trei săptămânim.Sper sa îmi găsească printul blond și cu ochi verzi ca ai mei care sa stea pe un cal alb sau maro nu îmi prea pasă, tot ce vreau e printul.
Cred ca mai bine ma culc......așa îl și pot visa pe viitorul meu soț.
***dim***
Ceasul și razele soarelui m-au trezit. Când am văzut cat era ceasul am tresărit și m-am îndreptat spre baie (era ora 9:35 i-ar eu trebuia sa fiu în sala balului la ora 8:30)
Mi-am luat o rochie roz, ușor bufanta care avea o pamblica aurie în jurul taliei.Nici nu am mai intrai în cada sau în cabina de dus pentru ca nu mai aveam timp.CE SPUN AICI, AM INTARZIAT CU VRO ORĂ.
Imi i-au rochia și niște pantofi de un roz închis cu buline albe, i-ar apoi încep sa îmi pieptănat parul (care e foarte lung și îmi ia veo 30 de minute)
După ce m-am aranjat și arat destul de decent ma decid și eu sa cobor jos.
Alerg pe scări grăbită de era sa mă împiedic de rochia lungă.
Ajung într-un final jos în sala balului.Aceasta e o sala făcută în întregime din lemn masiv de stejar și cireș.Podeaua e normal făcută din lemn dat cu lac, i-ar pe lângă se aflau niște mese micuțe și rotunde facute din lemn de cireș.
Când am ajuns în acea sală am avut un șoc!!!😨
Oare cine sunt.....Va continua!!!
============================
Știu ca e foarte puțin dar vreau sa știu dacă var plăcea ideea!Nu uitai de stea și de un coment pentru ca ma motivează sa continui!!!
CITEȘTI
DE CE SĂ NU FIU O FATA REA?!?
FanfictionSper sa va placă povestea!E puțin diferita dar asa o face interesantă. Nu mai vorbesc ca sigur va țin în suspans SPOR LA CITIT!!!