DEDICAT LUI:AndaLuanaLungu
-MAMA TATA V-AȚI INTORS DEJA?!?
E imposibil, au zis ca o sa fie plecați trei săptămâni? NU ÎMI ÎNȚELEG PĂRINȚI!!!
Tata se uita la mine c-am ciudat, la fel și mama! Oare de ce........stai sunt îmbrăcată cu o rochie de club și am parul pana la fund!!! NU MA MIRA CA SE UITA CIUDAT!!!
Dar de ce nu ma cearta sau de ce nu vorbesc?După ce au terminat sa se holbeze la mine privirea lor se muta către un băiat.
Scuze a spus băiat, am vrut sa spun un prinț frumos cu parul blond ca soarele și ochii ca cerul! Un prinț absolut superb!!!😍-Draga prințe, aceasta e fata mea prințesă Sakura!-spuse regele.
Se pune în genunchi, îmi ia mama pe care o sărută și îmi spune:
-Ma bucur sa va cunosc, eu sunt printul Naruto!-Și eu ma bucur!
Spun eu serioasă.Sau cel puțin asa păream, eram asa emoționată, pare, nu defapt este drăguț!!!
Rămâi calma în continoare, doar nu vrei sa o dai în bară!-Ai vrea sa ne plimbăm mai pe seară prin curtea castelului?
Spuse printul ridicându-se în picioare.Stai, stai, stai......el......ma invitat la o întâlnire? Probabil ca da....e asa un scump!
Dar cum sa îi răspund?!?
DA? Dar pare ce a-și spune doar pentru a ma lasă în pace.
Normal? Pare ca sunt disperata.
CUM SA II RASPUND...........
Cred ca mi-a venit o idee!Dau din cap aprobator la care le zâmbește și pleacă.
Poate ar trebui sa ma comport mai des ca Ariel!
Și cu ce sa ma îmbrac, nu pot purta același rochie, doar sunt o prințesă!!!
Trebuie sa îmi schimb garderoba, URGENT!!!
Trebuie sa îl găsesc pe Sasuke!
Cu siguranță e în camera mea.Urc sus în camera mea și exact cum am spus el era acolo.
-Sasuke, vreau sa ma ajuți cu ceva!
Îi spun brunetului care ca de obicei state pe pat și se juca pe telefon Hay Day.-Cu ce vrei eu sa te ajut?
-Pai......
Ști ce, fără păi, vreau sa mergi cu mine la Mall pentru a-mi cumpără haine noi! AI PEICEPUT!!!-O, pisicuță are gheare!
Și insfarsit te-ai dat seama ca am dreptate?!?-MAI TACI SI HAIDE ODATA, NU AM CHEF SA TE AUD CUM TE DAI MARE!!!
-Bine rozalio, chiar îmi place tupeul tău!
-POTI SA TACI!!!
-Bine, gata șefa!
Eu și le coboram scările și ieșim din castel.
-Mallul e destul de departe, ce zici mergem cu mașina?
Îmi spuse el scoțând niște chei din buzunar.-Tu ai mașina?
-Norma, și nu orce mașina, am bmw!
-Serios, am primit de ziua mea un ferrari, pe care nu l-am condus niciodată!!!
Îi spun făcându-i în ciudă.-De ce?
-Am 17 ani, nu pot conduce!!!
Nu mai pune atâtea întrebări și haide ca ma apuca noaptea cu tine!-Bine, bine nu mai spun nimic!
Ne-am urcat în mașina. Eu stăteam în fata pe locul din stânga și normal Sasuke lângă mine pe scaunul șoferului.
El chiar ma ascultat, nu a scos vrun sunet tot drumul. Asa și trebuie, sunt prințesă și trebuie sa fiu ascultata.
***după 40 de min***
Am ajuns insfarsit, credeam ca a încurcat drumul!
M-am dat jos din mașina la fel făcând și brunetul.VA CONTINUA!!!
-------------------------------
Dacă vrei sa ai un capitol dedicat tot ce trebuie sa faci e sa dai o stea și un coment despre cum ți sa părut capitolul acesta!Scuze tuturor care sau supărat ca nu le-am dedicat capitolul dar va promit ca fiecare va avea un capitol dedicat!!!(vb despre cei care au fost activi la capitolele trecute).
CITEȘTI
DE CE SĂ NU FIU O FATA REA?!?
FanfictionSper sa va placă povestea!E puțin diferita dar asa o face interesantă. Nu mai vorbesc ca sigur va țin în suspans SPOR LA CITIT!!!