Oare cine sunt aceste persoane și ce caută în sala balului???
-Sakura ai întârziat....din nou!!!
Spuse tata dând dezaprobtor din cap.El e Regele, tatăl meu. El e un bărbat înalt cu parul negru, barba scurta și deasa, iar în ,,dicționarul sau nu există cuvântul mila sau iertare''.
D-aia aleg sa tac și sa îmi lasă capul în jos.
-Nu mai fi asa dura cu ea, e încă un copil.
Spune mamă încercând sa ma scoată din probleme.Ea e mama și tot odată Regina.E o femeie calma și buna la suflet, i-ar mai toată lumea spune ca semăn cu ea deoarece amândouă avem parul ca florile de ciresi.
-Ai sa nu ne mai supărăm și sa trecem la subiect.
Spuse mama oftând.-Bine!
-Ști ca noi vom pleca și doar nu te-am fi lăsat nepazita de nimeni.
Spuse tata încă supărat pe mine.-O sa stai cu mătușa ta Tunade, pentru ca nu ești majoră.
Spuse mama.-Dar eu și mama ta ne-am gândit sa întărim paza asa ca am angajat mai multi oameni.
-Acesta este Sasuke Uchiha.
Spuse tata arătând spre el.Era un băiat care nu cred ca avea mai mult 19 ani. Avea parul negru și tepos care nu îi stătea rău pentru un om obijnuit.
Era îmbrăcat cu o uniforma formata dintr-o vestă verde, un tricou negru și pantaloni de același culoare. Părea un băiat ok.-El îți va păzi camera, deoarece sunt multi dujmani care îți vor răul.
Spuse în timp ce ma manghia pe spate pentru a nu ma panica.-Bine, dar sa știți ca ma pot descurca și singura!
Spun pe un ton încet pe a auzi doar eu.Ei îmi zâmbesc și ma iau în brațe pentru plecare.
I-am condus pana în curtea castelului și le-am urat DRUM BUN!!!Acum eu sunt șefa castelului dar sunt mai supravegheata cum nu am fost niciodată.
AUZI, SA STAU CU UN BAIAT IN CAMERA MEA.
În primul rand nu e print, i-ar în al doi-lea rand eu nu suport ca cineva sa se uite la mine când dorm.
Dar n-am ce sa fac!!!😭Mai bine ma duc în camera mea și reîncep visul de azi-noapte pe care nu l-am putut termina.
Am deschis ușa și am intrat. Înăuntru era Sasuke stând pe patul meu îmbrăcat cu în tricou negru pe care scria cu rosu
I LIKE BITCH și cu niște blugi albastru închiși.-Ma bucur din nou sa te văd prințesă.
Spuse ridicându-se și făcând o plecăciune.-Nu trebuie sa faci asta, pentru ca avem aceasi vârsta și e puțin ciudat.
-Bine, cum spui tu șefa.
Îmi răspunde așezându-se din nou de pat.-Am câteva întrebări pentru tine, pot sa ți le pun?
Ma întreabă brunetul.-Sigur, dar dacă ma întrebi dacă sunt singură răspunsul e da, dar nu îi face iluzi!
Îi răspund ironic.-Nu, ce vroiam sa te intreb este...
VA CONTINUA!!!
Scuze pentru greșelile de ortografie!
Sper ca va plăcut și v-aș ruga sa nu uitați sa lăsați un coment și o stea!!!
CITEȘTI
DE CE SĂ NU FIU O FATA REA?!?
FanfictionSper sa va placă povestea!E puțin diferita dar asa o face interesantă. Nu mai vorbesc ca sigur va țin în suspans SPOR LA CITIT!!!