El se așează comod pe pat și începe sa zâmbească.
-Nu ai vrei întâi sa bem puțin alcool înainte? ,,Este dovedit ștințific ca ajuta ca seara sa fie mai fierbinte!"
Spun eu fluturând sticla care o avuse in mână.-Da normal, dar trebuie sa bei și tu baby!!!
-Desigur ca o sa beau, dar întâi tu iubire!
Îi spun dându-i sticla care era jumate băută tot de el (era băută mai de mult)El începe sa bea din sticla pana ce a terminat-o.
-Super, acum ești numai bun de somn!
Spun eu îndreptându-mă spre ușa.
-Ști ce nu regret asa de tare ca mai adus aici, măcar acum a învățat înjurături și semne obscene care pot sa ți le arat.
Spun eu întorcându-mă cu spatele și arătându-i degetul magic. *(media)*Ies din cameră și încă îl aud pe perversul ala beat cum ma strigă ,,iubire întoarce-te". CE PROST, cu sa creadă ca o sa ma culc cu el?!?
Ies și din club care era destul de gol, tot ce mai vedeai era vro 2-3 bețivi și vro bitch care nu vrea sa se dezlipească de bară.
Ma rog, ies din așa zisul club și încep sa ma îndrept spre castel. Nu a fost greu sa îi găsesc, e ce mai înaltă clădire de aici.
Ma tot gândesc ce face prostul ala sau ce o sa facă după ce își revine din beție? CRED CA O SA MĂ O MOARE!!!
Pai ar avea și motiv...adică l-am păcălit, l-am făcut sa se îmbete mângâ și l-am și înjurat!!! POT SA IMI IAU ADIO DE LA VIAȚA!😭!***IN FATA CASTELULUI***
Am întrat pe poartă și m-am furișat pana în camera mea fără probleme.O sa ma omoare sigur o sa ma omoare, mai bine ma baricadez aici! DAR CE SA PUN IN DREPTUL USI?
Pai a-și putea sa pun șifonierul dar e prea greu, nu lași putea muta, atunci ce?
Cred ca a-și putea pune..........un scaun! Măcar el e mai ușor.L-am luat și l-am pus cu spătarul în dreptul clantei.
După ce l-am pus m-am așezat pe pat dar o bătaie în ușă ma face sa tresar.
VA CONTINUA!!!
CITEȘTI
DE CE SĂ NU FIU O FATA REA?!?
FanficSper sa va placă povestea!E puțin diferita dar asa o face interesantă. Nu mai vorbesc ca sigur va țin în suspans SPOR LA CITIT!!!