CAPITOLUL 14

230 15 18
                                    


Dedicat lui:Biancabia121

...
-Acum sunt îmbrăcată ca o badgirl, ce urmează?

-Acum trebuie sa te comporti ca una!-spuse brunetul zâmbind ușor abtinandu-se sa nu râdă.

-Nu mai rade de mine!!!😠

-Pai dacă nu vrei sa mai râd de tine trebuie sa faci ceva demn de o fată rea!

-Bine, dar spune-mi tu ce, ca tu ești ,,expertul"!!!

-Vezi băieți aia din fată, du-te la ei și înjurai apoi începe sa le faci avansuri!

-Ţi-am mai spus ca te urăsc?!?😑

-Posibil de vro 7 ori azi!
Acum du-te, dacă vrei sa te cred ca poți sa fi o fată rea!!!

Oftez ușor și plec.

Ajung în fata băieților care păreau de vârstă cu Sasuke. Unul era roșcat, iar celalalt șaten. Mai aveau și niște ochii căprui superbi!!!~♥~

SI EU TREBUIE SA II INJUR SI SA MA DAU LA EI?!?😨

...dar acum nu mai pot da înapoi, dacă nu acum atunci când?!?

Îmi trag aer în piept și încep sa strig:-FUCK YOU BOYS!!!

Ei se întorc nervoși spre mine, dar nu reușesc sa îmi spună ceva ca eu îi i-au de gât ca într-o îmbrățișate și încep sa îi pup pe obraz.
Și ei ma i-au în brate pe mine și încep sa îmi dau palme pa fund și sa râdă ca doi proști.

-Incetati, gata va rog, a fost doar o provocare......gata!!!

-Si dacă nu vreau sa îmi dau drumul, ce o sa îmi faci, o sa începi sa plângi?-spuse arogant roscatul.

-Sau nu o sa mai oferi servici de calitate?-spuse satenul râzând.

-Gata joaca!

Cred ca acesta a fost Sasuke după voce, dar nu îl pot vedea sunt cu spatele.

-Sorry...nu împărțim prada, deja o facem în trei în pateu e prea mult!-spuse roscatul.

-Amuzant......nu știți cu cine va puneți! Aceasta este fica regelui, i-ar pentru tot ce ia-ți făcut sigur veti fi omorati!!!

-Asta, fica regelui, i-a mai du-te dracu că ești prost!!!

-Bine, nu vreti sa îi dati drumul de buna voie o sa o iau cu forta!

Sasuke îi da un pumn roscatului iar brunetul se sperie și fuge! CE LAȘ!!!

-Acum a făcut provocarea, sa nu te mai aud ca razi de mine!!!

-Da ai făcut orovocarea, DAR PUTEAI SA PATESTI CEVA!!!

-Spuse tipul care ma provocat sa fac asta!!!! Tu măcar gandesti?!?😬

-Hai du-te în mașina!!!

-De ce schimbi subiectul?

-TACI ODATA SI ASCULTĂ-MĂ!!!

-bine, bine!

Am ieșit din Mall și m-am urcat în mașina desteptului care nu ma venea.

Oare ce face el acolo și de ce a vrut asa de mult sa plec? Asta chiar e un ciudat!!!

*sună telefonul*

Suna un telefon, dar nu e al meu, cred ca e al lui Sasuke?

Sa raspund sau nu? Fie ce o fi!

*am răspuns*

-Alo!

-Bună, mi-l poți da la telefon pe Agent Uchiha?

-Cred ca ati greșit numărul, nu știu niciun agent Uchiha!!!

-Păpușă eu nu am greșit nimic, ok! Cand îi vei da telefonul sa îi spui ca la sunat șefa lui și îl cheamă la sediu urgent!!!

*ea închide telefonul*

Asta chiar a fost ciudat!!! Cine ere tipa și de ce cauta un agent, e cumva de la ,,Sie"?!?(nu sunt sigura ca se scrie asa, dar înțelegeti voi*)

*Sasuke apare și el și se urcă în mașina*

-Sa ști ca te-a sunat cineva!

-Serios, cine?

-Una care spunea ca e șefa ta și ca tu ești un agent Uchiha!!! Cred ca doamna nu mai are toate ţiglele pe casa de ceva vreme!!!😂

-TIA SPUS TIE TOATE ASTEA?!?

-Liniștește-te, ce ai? Încerci sa îmi ascunzi ceva???
...

VA CONTINUA!!!

(scz. pt. greșeli)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 30, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

DE CE SĂ NU FIU O FATA REA?!?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum