CAPITOLUL 11

216 12 14
                                    

Dedicat lui:Biancabia121

Îmi întinde un trandafir frumos și îmi spune:
-Buna seara, prințesă!

Oare ce se întâmplă cu el, adică da e un gest drăguț, DAR NU FACI ASTA DACA ESTI LA INTALNIRE CU ALT CINEVA!!!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oare ce se întâmplă cu el, adică da e un gest drăguț, DAR NU FACI ASTA DACA ESTI LA INTALNIRE CU ALT CINEVA!!!

Am luat trandafirul, și am esit afara la brațul lui Naruto.
Ne-am așezat pe o băncuța de lângă un lac micuț și am început sa vorbim, pentru a ne cunoaște mai bine, dar i-ar suntem intrerupti de cineva. De fapt nu ne-a întrerupt, doar se holba insistent la noi.

-POTI SA NE LASI IN PACE?
Îl întreb ridicându-mă de pe bancă destul de furioasă.

-O scuze te deranjez, dar ai uitat ca trebuie sa am grija de tine!
Îmi răspunde acesta sarcastic.

-DA TREBUIE SA AI GRIJA DE MINE CAND DORM, NU ACUM!!!

-😏 Daca zici tu!

-NU LA ASTA MĂ REFEREAM!!!(Ah) Pleacă odată!

-Pa și eu sunt la întâlnire cu cineva!
Imi spune arătându-mi fata care intra pe poartă.

-Ok, deci voi v-ați organizat o întâlnire în același timp cu a mea FIX IN CURTEA CASTELULUI MEU!?!

-Da!
Spune punându-și mana în jurul taliei ,,iubitei sale".

-,,Atunci va urez o seara buna!"

-Mersi, la fel!

-Din păcate a mea nu o sa mai fie!!!-,,😁"
Naruto hai mai bine sa lăsăm ,,porumbei" singuri. Dacă e ne vedem maine-seară la același oră.

-Desigur și îmi pare rău pentru azi!
Imi spune p.N.(prințul Naruto) pupandu-mi mâna.

După asa, am plecat spre camera mea. Când am ajuns în ea am observat ca pe pat sunt multe geamantane pline cu haine bărbătești.

Oare ce cauta astea aici, sunt mai toate negre sau de culoare închisă cu mesaje destul de  ,,frumoase".

-Poți sa nu mai umbli în bagajul meu?!?

Sasuke? Asa e bagajul lui?!?

-Ce acum nu mai vorbești, ca afara luasei foc?!?

-Ce cauta hainele tale aici?

-O sa îți explic mâine, ca acum sunt prea obosit!

-Atunci du-te acasă și culcate!

-Și cine mai are grija de tine, rozalio?

-Și ce o sa te culci cu mine în pat?

-Dacă insiști, de ce nu?

-ESTI PROST, sunt minora și în al doi-lea rand am iubit!!!

-Ușor, am zis ma ma culc nu sa te violez!

-Ok, dar stai cu spatele la mine și sa nu cumva sa încerci ceva ca țip, AI INTELES?!?

-Bine șefa!
Spune dând geamantanele de pe pat și așezându-se pe el exacrt cu i-am spus.
Eu m-am așezat la fel doar ca în partea opusă a patului.

Îmi era somn dar nu a-și fi putut sa dorm cu un băiat mai mare și mai puternic care m-ar putea viola.

Îl simt cu se zvârcolește în pat, de parca ar cauta ceva. DE CE TREBUIA SA ACCEPT SA DORM CU EL???

De odată se întoarce se mine având un prezervativ și un zâmbet dubios pe față.

Am sărit ca și arsa din par îndreptându-ma spre ușa care desigur era închisă. Am început sa tip din tot glasu pe care îl aveam si chiar sa plâng.

El începe sa îmi spune destul de calm:
-Taci nebuno o sa trezești tot satul........

VA CONTINUA!!!

AZI AM POSTAT CA NU AM AVUT TEME DAR DE SAPTAMANA VIITOARE SAU CHIAR ASTA NU STIU, VOI PESTA DOAR SAMBATA SAU DUMINICA!!!-😘

DE CE SĂ NU FIU O FATA REA?!?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum