Dedicat lui:HinataLila
Ne urcam în mașină și plecam din fata hotelului.
-Și acum unde mergem?-îl întreb eu.
-La Mall...
-De ce?
-O sa vezi taci!
(Ajungem în 20 de minute)*
Ne dăm jos din mașina și intram în Mall.Același magazine ca data trecută, dar totuși pe gustul meu, cel puțin rochiile da.
Sakura pov.
Hai sa intru în unul dacă tot sunt aici!Tocmai când am început sa ma îndrept spre acel magazin cineva ma trage înapoi.
-Unde te duci?-spuse Sasuke
-Spre magazinul cu rochii! De ce ma întrebi, nu de asta am venit?!?
-Normal ca NU!
Am venit sa te fac o (Badgirl) nu sa îți mai i-au rochii în plus. Orcum șifonierul, pardon sifonierele tale sunt pline de rochii!!!-Tu ai umblat în șifonierele mele?!?
-Doar în cel din camera ta, scuze!!!
-Mai taci!
Îi răspund arogant.-Sa revenim la subiect....
1.Trebuie sa îți găsim niște haine potrivite pt o fata rea.
2.Sa te învăț sa te comporți ca una.-Și trei...?-întreb eu.
-Mai ai de muncit pana la trei, foarte mult!!!
-Bine, bine......hai odată sa cumpărăm hainele alea!!!
Am început sa ,,colindăm" zeci de magazine, dar domnul ,,perfecțiune care știe totul despre a fi o fata rea" nu ma scapă din ochii.
-Hai sa intrăm aici!
Spuse brunetul arătând spre un magazin destul........mda....cu haine destul de asemanatoare cu ale sale.Am intrat și tot ce vedeam erau haine negre sau de culoare închisă cu tot felul de mesaje interesante.
Acum ca ma uit mai bine sunt destul de frumoase, chiar în plac!A luat o bluza neagră pe care scria cu alb ,,QUEEN OF STRONG STYLE" și niste pantaloni scurți de aceasi culoare.
Le-am luat și am fugit spre cabină.Am început sa îmi dau hainele jos rămânând doar în lenjeria mea intimă de culoare roz.
Nu pot sa port hainele astea, o sa mă schimbe!!!
-Te poți grăbi, stai în cabina de mai bine de un sfert de oră.
-Mai așteaptă....
-Nu mai am răbdare, știu cum sunteți.......va place sa stați mult în fața oglinzi, dar am și alte lucruri mai importante de făcut decât să stau în fata unei cabine după o piti.
-PE CINE FACI TU PITI!!!
-PE TINE!!!
-STAI SA VEZI CE ITI FAC!!!!!😤
Sakura pov.
Am ieșit din cabina încă fiind în lenjerie. M-am apropiat de el și i-am dat o palmă, dar separe ca nu i-a prea păsat.
Nu avea decât un zâmbet pe fata dându-se puțin spre râs. Cred ca rade de palmă mea, nu prea am putere, dar nu ar trebui sa zâmbească așa.STAI EU SUNT IN LENJERIE!!!!😨
Am întrat repede în cabina trăgând draperia și începând sa respir greu.
-Serios, ai stat 15 minute doar pentru a te dezbraca?!?😂
-Nu mai râde de mine, tac odată!!!
-Bine, dar îmbrăcate mai repede, ca pana la urmă o sa intru sa te îmbrac eu!
-Ce gentleman poți sa fi!-spun eu aroganta.
M-am schimbat repede și am iești tot supărată fiind pe el.(media*)
-Arăți.....
-Cum arat? Dacă iar supui ca arat ca o babă jur ca te........
-WOW, absolut wow!!! Esti superba, nici nu mai am cuvinte!
-😊(eu*)
Ma duc sa ma schimb pentru a le plati.-Ok, dar sa nu mai stai o ora ca ști ce fac.
-Da, faci pe tine!!!😂
-Nu mai rade de mine!!!😒
...
VA CONTINUA!!!
CITEȘTI
DE CE SĂ NU FIU O FATA REA?!?
FanficSper sa va placă povestea!E puțin diferita dar asa o face interesantă. Nu mai vorbesc ca sigur va țin în suspans SPOR LA CITIT!!!